Vakantiepark Roompot Recreatiepark Hunzedal *****

Vakantiepark Roompot Recreatiepark Hunzedal
Roompot Recreatiepark Hunzedal

• Onderkomen7,7
  • Activiteiten8,0

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Roompot Recreatiepark Hunzedal bij:

120 tips over Roompot Recreatiepark Hunzedal

Stefan, 20-2-2017

Eten in het a la carte restaurant op het park is prima !

Het gebied is uitstekend voor mooie rondwandelingen, Drouwenerzand, Exloo, Borger....

Juliette Bandstra, 14-5-2015

Boek een chalet aan het meer! prachtig uitzicht!

wel wat verder van het centrale gedeelte, maar echt de moeite van het verder lopen waard.

Vanaf het park met de huifkar (achter de trekker) door de omgeving en langs een aantal hunebedden vonden wij zeer de moeite waard.

geertje schipper stooker, 12-5-2015

Boom kroon pad in de omgeving is erg leuk!

Voor de rest zou ik aanraden haren te wassen in het zwembad, omdat dit bij het toiletgebouw een moeizame bezigheid is.

Bach, 1-5-2015
Da Xin chinees in Borger heeft heerlijk afhaal eten.
Liesbeth Janssen, 24-3-2015
Aquafun in het zwembad vonden de kinderen helemaal geweldig
c_alberts, 20-3-2015
Wij hadden goede matrassen, maar anders een dekbed van je zelf meenemen en een op de matras leggen. Doen we altijd, vergeet geen kussen want die zijn flut.

Danavk, 18-11-2014
wij zaten in een stacaravan, deze was zeer netjes en schoon. echt top!
Marlien Waijenberg, 3-10-2014

Met de auto een prachtige tocht naar Zuid Laren en het Zuid Laarder meer.

Met de fiets of lopend via Ees door de bossen en heide naar Buinen en weer terug naar Borger (12km)

M. van Oostrum, 29-9-2014
Het dorpje Orvelte bezoeken is erg leuk met veel demonstraties en leuke winkels.
Inge, 20-9-2014
Meer alerte beveiliging die oplet of jeugd geen onnodige en overbodige herrie maakt op het park. Dat hoort en kan echt niet.