8,3

• Activiteiten7,9
  • Onderkomen8,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Roompot Bospark Lunsbergen**** bij :

1532 reviews over Vakantiepark Roompot Bospark Lunsbergen in het Nederlands

Heerlijk huisje in de bossen

Linda, 19-8-2017
  • Onderkomen9

Erg ontspannen verblijf gehad. Een heerlijk ruim stenen huisje, vrijstaand in de bossen. Heerlijk. Het huisje was o.a. voorzien van vaatwasser en gaskachel.

Het park zelf is erg eenvoudig. Wel buitenspeeltuinen maar niet heel groot of bijzonder. Geen binnenspeeltuin helaas. Geen buitenzwembad of water/zand om lekke mee te kliederen bij goed weer. Wel een eenvoudig binnenzwembad. 1 babybadje en 1 groter bad. Het grote bad ging van ondiep (80cm) naar dieper (140cm). Helaas niet dieper. 1 glijbaantje in het ondiepe deel waardoor onze zoon (6) zich meteen aan de bodem stootte. Slechts 3 douches en de vloeren in de kleedkamers waren altijd vies. De kinderen vonden hry zwembad wel echt leuk. Entertainment Koos Konijn zelfde als op andere Roompot parken.

Gereisd familie in augustus 2017

wij komen vast nog een 3e keer of meer!

willemijn de jong, 19-8-2017
  • Onderkomen10

wij waren voor de 2e x op dit mooie bosrijke park, rustig, ruime kampeer plekken.

top animatie met koos konijn.

onze kleine kinderen konden veilig over het park lopen en fietsen, geen vijvers of meertjes.

de oudste 2 van 4 en 6 liepen zelfstandig naar koos konijn en alle activiteiten.

prima zwembad, overdekt wedstrijdbad dat heel geleidelijk afloopt van 60cm tm 140cm.

ook zonder zwemdiploma konden ze hier dus in!

een echte glijbaan was wel leuk geweest en het water mocht voor de jongste van 1 wel wat warmer.

Mooi park

M Rupert, 18-8-2017
  • Onderkomen8

Erg mooie ligging met veel ruimte rondom de accomodatie . Zwembad viel wel tegen. Niks bij zonders. En wij misten een overdekte speeltuin. Voor 1 of 2 jarigen was ee vrijwel niks te doen helaas
Gereisd familie in augustus 2017

Ontspannen omdat het top is daar

jack verstraten, 18-8-2017
  • Activiteiten9

Park goed onderhouden.

Prima chalets ruim, schoon en netjes.

Vriendelijke service.

Goed zwembad met toezicht.

Midgetgolfbaan moet opgeknapt worden helaas is het enige minpuntje.

Grweldig park

Peter wijbenga, 18-8-2017
  • Onderkomen8

Geweldige vakantie gehad. Vooral het annimatieteam doet zijn stinkende best om je een geweldige vakantie te geven

We komen zeker weer

Gereisd familie in januari 2017

Fantastich

Wendy, 16-8-2017
  • Onderkomen9

Het animatieteam was heel erg goed. Er was de gehele dag wat te doen voor de kinderen. Chalet was zeer netjes en 's avonds was het lekker rustig op het park

Ontspannen en gezellig

Fam Dagevos, 16-8-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Wij hadden een 4-persoons chalet geboekt en deze lag met 3 andere chalets op een veldje. De kinderen konden heerlijk spelen en je had voldoende ruimte rondom je chalet. De faciliteiten op het park zijn voldoende en leuk voor de kinderen. In de omgeving zijn genoeg dingen om te doen en te bezoeken.

Wel is het gedeelte van de chalets redelijk uitgestrekt, dus als je achteraan op het park zit moet je best een eindje lopen om bij de faciliteiten te komen. Dan kun je 's ochtends beter met de fiets om de vers gebakken broodjes gaan. Wij waren blij dat we met onze zoon iig redelijk vooraan op het park zaten.

Wij waren er maar 4 dagen, maar hadden er veel langer kunnen verblijven en gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd familie in augustus 2017

Fijne vakantie in chalet, leuke omgeving.

Theo Coenders, 15-8-2017
  • Onderkomen8

Wij hadden chalet nr 78, voor 6 personen (2 volwassenen en 3 kleine kinderen). Wij hadden voor dit chalet gekozen omdat het naast een speeltuin staat. Leuk voor onze jonge kinderen dachten we. De speeltuin had maar 2 toestellen, een wip en een rekstok. Andere speeltuinen waren beter. Zij hebben er bijna niet in gespeeld.

Ons chalet stond tussen struiken en bomen, voldoende privacy, achterste deel van het park. Andere chalets stonden in een kring op een grasvlakte.

Het chalet was zeer schoon. Zelfs geen stof tussen de radiatoren en in de luchtroosters.

Zeer gehorig, mist een tussendeur in de gang tussen de slaapkamers en woonkamer.

Weinig service, kookgerei en bestek.

Klein zwembad op het park, wel goed, weinig speelmogelijkheden, 31 graden.

Voldoende activiteiten op het park, vooral voor kinderen. Wij hebben er niet aan deelgenomen. Fietsen verhuur op het park. En skelter verhuur voor kinderen.

Vooral Nederlanders, 95%. Vriendelijk behulpzaam personeel. Mooie omgeving en voldoende te doen.

Super mooie Chalet mooie locatie

- Hetty van steeg, 15-8-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Dat je niet met auto naar de chalet kunt.
Gereisd met partner in juli 2017

wij vonden het goed naar onze zin gehad mooi park

adrie kievit, 12-8-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

wij vonden het wel goed alleen banken erg laag
Gereisd met partner in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Bospark Lunsbergen in Borger, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Bospark Lunsbergen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Roompot Bospark Lunsbergen scoort een 8.26 uit 10 op basis van 1536 reviews.