Pension Huize Heeze

7 reviews over Pension Huize Heeze in het Nederlands

Degelijk pension

Sabine, 3-6-2017

Positieve ervaringen

We hebben prettig e-mailcontact gehad met meneer Kroeze. Er moest een aanbetaling gedaan worden voor 3 nachten. We mochten onze auto al eerder op het erf zetten. Meneer Kroeze bood ons een welkomstdrankje aan.

Alles was prima schoon en de bedden sliepen lekker. Onze badkamer was ruim genoeg. TV op de kamer. Fietsen konden in de schuur. Veel zitjes om het huis. Prima ontbijt en genoeg over om mee te nemen als lunch. Elke dag schone handdoeken.

We zouden het wel aanraden voor verblijf van 1 nacht

Verbeterpunt(en)

Krappe badkamer op 1 van de kamers.

Komt allemaal wat ouderwets en oubollig over.

Meer een B&B dan een pension, je bent echt bij mensen thuis.

Er zijn veel regels waaraan je je moet

houden.

Je mag geen eigen eten/drinken nuttigen. Op een warme avond een salade eten in de tuin kan dus niet.

Handdoeken wel elke dag verschoond, maar heel hard.

Gehorig en krakende vloer.

We misten wat haakjes aan de muur voor je jas/tas.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Perfect en leuk!

Caroline , 18-8-2016

Zeer gerievelijke kamer.

Heerlijk bed.

Badkamer schoon en netjes.

Handdoeken zijn heerlijk om mee af te drogen.

De gastheren weten een heerlijk ontbijt te verzorgen en te serveren.

Alles in overleg...en als er een wens is dan wordt het geregeld.

Mooie omgeving. ...

Zeker dat we nog een keer een kamer boeken bij Huize Heeze.

Voor herhaling vatbaar.

Caroline, 18-8-2016

Zeer gerievelijke kamer.

Heerlijk bed.

Badkamer schoon en netjes.

Handdoeken zijn heerlijk om mee af te drogen.

De gastheren weten een heerlijk ontbijt te verzorgen en te serveren.

Alles in overleg...en als er een wens is dan wordt het geregeld.

Mooie omgeving. ...

Zeker dat we nog een keer een kamer boeken bij Huize Heeze.

Gereisd met partner in augustus 2016

Prima B&B.Kwaliteit voor een goede prijs!

Slotman, 16-8-2016

Het pensioen is jaren geleden pracht verbouwd en goed onderhoud. Daardoor wat gedateerd misschien, maar ook heel gezellig. Veel eikenhouten accenten.

De beide beheerders doen hun best de gast het naar de zin te maken.

Prima ontbijt. Veel te veel, maar dat mag mee voor als je op pad gaat.

Super

miranda, 2-11-2015

We zijn met 12 pers afgelopen weekend geweest. Wat een super lieve mensen en wat een fijn welkom toen we aan kwamen. De kamers zien er perfect uit de bedden zijn super, dekbedden lekker warm kortom heerlijk geslapen. Dan s'morgens een voortreffelijk ontbijt van alles was voldoende.Zeker een aanrader wij waren allemaal erg tevreden. We komen zeker weer terug.

Groetjes Fam Velthorst en vrienden

Gereisd met vrienden in oktober 2015

Dit nooit meer

H. Alberts, 22-9-2014

Erg veel verboden, handdoeken zijn erger dan schuurpapier dranken en eten verboden op de kamer mee te nemen geen toilet borstel toilet papier slechter is in NL niet verkrijgbaar, dekbedden uit het jaar 0 zeer zwaar je wordt er gek van geen kleedhaken aan de wand, een lange jas of jurk is niet op te hangen, zowel buiten als binnen geen kussens in de stoelen tijdens je ontbijt wordt er al op de kamer gecontroleerd, emmer met sop staat al voor je klaar wanneer je buiten gaat zitten, kinderlijke briefjes tijdens het ontbijt verboden jam tinnetjes mee te nemen het ontbijt is echter wel goed alles is verder ook goed schoon. dit zijn de enige positieve punten

Het lijkt wel een strafkamp we zijn ook eerder weggegaan wel alles betaald en zijn naar een ander adres gegaan

Gereisd met partner in september 2014

Leuke plek

Arija, 22-4-2011

Pension Huize Heeze is een goede Bed & Breakfast in Borger. Vriendelijk, prima kamers. Aan te bevelen!
Gereisd alleenreizend in oktober 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Huize Heeze in Borger, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Huize Heeze zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Huize Heeze scoort een 8.92 uit 10 op basis van 8 reviews.