Beoordelingen Vakantiepark Hogenboom Bospark Lunsbergen****

Hogenboom Bospark Lunsbergen****
1025 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Hogenboom Bospark Lunsbergen****
Rolderstraat 11A, 9531 TC, Borger

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hogenboom Bospark Lunsbergen**** in Borger, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hogenboom Bospark Lunsbergen**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Hogenboom Bospark Lunsbergen scoort een 8,2 uit 10, op basis van 1025 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hogenboom Bospark Lunsbergen**** in Borger, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hogenboom Bospark Lunsbergen****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Hogenboom Bospark Lunsbergen**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 296 vakantiefoto's van Vakantiepark Hogenboom Bospark Lunsbergen**** vinden. Je kunt 1 video van Vakantiepark Hogenboom Bospark Lunsbergen**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Drenthe. Vergelijk Vakantiepark Hogenboom Bospark Lunsbergen**** met andere accommodaties in Borger.
Even geduld a.u.b.

8,1
7,8
8,5
7,4
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, 2014
"Heerlijk ontspannen in de natuur!"vertalen
L. van de Spijker
8,0

27-07-2014 Het is een heerlijk park om op vakantie te gaan. Je kunt er echt heerlijk ontspannen en het is een goede uitvalsbasis voor verschillende dagtripjes en bezoeken van bezienswaardigheden. Het chalet dat wij hadden had geen overbodige luxe maar had gewoon dat wat je nodig hebt. Het was erg netjes en schoon!

met jonge kinderen, Juli 2014
"Ideaal met kinderen"vertalen
Niels
7,0

21-07-2014 Prachtig gelegen in het bos, zat met twee kinderen (7 en 4) in keurig challet (nr 21). Goede tip is het kinderlaantje, waar je kinderen vrij kunnen spelen in speeltuin tussen huisjes en niet zomaar door het hek naar het rest van het park kunnen, zit heel rustig als ouder.

Zwembad is overdekt en niet spectaculair, rechttoe rechtaan. Maar kinderen vermaken zich.
Animatieteam doet veel dingen, goed geregeld. Niveauverschil tussen de teamleden is wel wat groot, maar daar zien de kinderen niks van. Die willen maar één ding, Ekkie de eekhoorn een hand geven.

Prima plek, goede prijs kwaliteit verhouding. Niet overdreven druk of vol, ruimtelijk opgezet.

met partner, Juli 2014
"Toch wel een beetje prijzig voor een "aanbieding""vertalen
grobo
6,0

14-07-2014 Via de mail een leuke aanbieding gekregen. Last minute voor €111,-- Wat scherts onze verbazing: bij het inchecken moesten wij €60,-- schoonmaakkosten betalen! Vast de kleine lettertjes niet goed gelezen.....
De kranen glommen ons tegemoet, maar toen we het bed opdekten ontdekten wij (veel) bloedspetters op de wand naast het bed. Dit kon niet van een mug zijn. Beklag gedaan, zuinig excuus en natuurlijk werden de spetters verwijderd na eerst de vraag aan ons: "hebt u het zelf al schoongemaakt?" Ook het buitenmeubilair mag standaard wel een "lapje" hebben. Aangekoekte vogeluitwerpselen....bah!! Ook het servies was niet schoon, maar dat wassen wij altijd standaard af voor gebruik, dus dit terzijde..!!

met partner, Juni 2014
"Kunnen de grote parken een voorbeeld aan nemen"vertalen
J de Ruiter
8,0

23-06-2014 voor een paar euros een geweldige week gehad mooie chalet met alles eroperaan veel stilte en rust echt een aanrader

met jonge kinderen, Juni 2014
"Simpel park geschikt voor kleine kinderen"vertalen
sylvia
8,0

10-06-2014 Kinderen hebben zich prima vermaakt. Compleet huisje in goede staat maar erg slechte bedden. Zijn erg zacht of doorgezakt. Ruimopgezet.

met jonge kinderen, Mei 2014
"Heerlijk rustig bosrijke omgeving"vertalen
Kreeft18
7,0

04-06-2014 Met Hemelvaart in dit park geweest. We hadden een 6 persoonsbungalow (281) en dat was heel netjes. Goede boxspringbedden en een complete keuken. Onze bungalow lag direct aan een speeltuin. Leuke activiteiten met Ekkie voor de kinderen. Zwembad eenvoudig, maar leuk voor een middagje vermaak. Terras met restaurant en snackbar, eten was helaas matig, maar de bediening was vriendelijk. Supermarkt met alle benodigdheden en lekkere broodjes. Speeltuin was erg leuk. Midgetgolf kost 4 euro pp en dat is wel een beetje aan de hoge kant gezien de staat van de banen. Dat zou wel beter kunnen! Keycard was ideaal, maar werkte niet bij de slagboom. Het park heeft een centrale ligging. Dichtbij Borger en het Boomkroonpad.

met een groep, 2014
"Mooie locatie!"vertalen
Brouwer
7,0

20-05-2014 pluim voor de dames van de kidsclub. Het weekend van 18 mei waren wij op het park en na een boswandeling bleek mijn dochter een onwelkome gast mee te dragen nl. een teek. Één vd dames heeft de teek op professionele manier verwijderd en verteld waar we op moeten letten de komende tijd.
Daarom de pluim nogmaals voor de dames van kidsclub "lunsbergen bospark"en tot de volgende keer!

met jonge kinderen, Mei 2014
"Hier kan andere keten een puntje aan zuigen"vertalen
familie de Haan
10,0

15-05-2014 Twee jaar geleden hebben we in een chalet gezeten op het kinderveldje. Deze meivakantie hadden we een zespersoons huisje. Beide keren een positieve ervaring: brandschoon, goed meubilair (fatsoenlijke bank) en in het huisje ook nog eens veel ruimte.
We zijn niet in het zwembad en restaurant geweest. Dankzij de keycard die thuis werd gestuurd, zijn we niet eens bij de receptie geweest. Dus daar kunnen we niks over zeggen. Wel hadden we voor een heel redelijk bedrag (goedkoop vergeleken met andere parken) gewoon een mooi, ruim en schoon huisje. Aan het speelveldje had onze zoon voldoende en wij waren weer blij met de leuke omgeving.

met jonge kinderen, Apr. 2014
"Ge-Wel-Dig!"vertalen
sandra
7,0

25-04-2014 Wie van authentiek, rust en ruimte met toch wat te beleven voor de kinderen houdt, zit in Lunsbergen zeker goed. Een verademing als je uit de drukke Randstad komt en even wilt onthaasten in een chalet midden in het bos. Vorig jaar al een keer geweest maar nu was het eigenlijk nog leuker. Vooral vanwege de mensen. Het animatieteam, de mensen achter de balie, de meneer achter de bar....stuk voor stuk even aardig, vriendelijk en meedenkend. Vooral het animatieteam was geweldig. Ieder avond stonden de meiden en jongens enthousiast te zingen en te dansen tijdens de minidisco en ook overdag deden ze met ieder spel- of sportonderdeel heel vrolijk mee. Complimenten! Tja, en dan heb je dat subtropisch zwemparadijs en hypermoderne bowlingbaan echt niet nodig...

met partner, Apr. 2014
"Voor wie van rust en ruimte houdt"vertalen
miranda meijberg
8,0

15-04-2014 prima park, netjes onderhouden. De chalets zijn goed ingericht, de bedden zijn goed en ze zijn schoon.
Dit park is geschikt voor jong en oud, de ligging is goed, ja wandelt zo de natuur in

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?