Beoordelingen Vakantiepark Hogenboom Bospark Lunsbergen****

Hogenboom Bospark Lunsbergen****
1044 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Hogenboom Bospark Lunsbergen****
Rolderstraat 11A, 9531 TC, Borger

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hogenboom Bospark Lunsbergen**** in Borger, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hogenboom Bospark Lunsbergen**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Hogenboom Bospark Lunsbergen scoort een 8,2 uit 10, op basis van 1044 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hogenboom Bospark Lunsbergen**** in Borger, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hogenboom Bospark Lunsbergen****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Hogenboom Bospark Lunsbergen**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 302 vakantiefoto's van Vakantiepark Hogenboom Bospark Lunsbergen**** vinden. Je kunt 1 video van Vakantiepark Hogenboom Bospark Lunsbergen**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Drenthe. Vergelijk Vakantiepark Hogenboom Bospark Lunsbergen**** met andere accommodaties in Borger.
Even geduld a.u.b.

8,1
7,8
8,5
7,4
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Sept. 2014
"Schitterend gelegen, rust en ruimte."vertalen
carinamij
9,0

11-09-2014 Chalet (LU4): slim ingedeeld, ruim, schoon. Prettig: twee banken, na lange wandelingen fijn allebei even met de voeten omhoog tv kijken. Prima bedden. Prima douche. Ligging: zowel het park zelf als de directe omgeving zijn fantastisch! Wat een mooie natuur! Park ruim opgezet. We hadden echt 'een huisje in het bos'. Prijs/kwaliteit: uitstekend, al kwamen er wel meer kosten bij de aanbieding dan we hadden verwacht. Service: minder, er werken stagiaires bij de receptie die niet toegeven dat ze iets niet weten en dan maar onjuiste informatie geven. Dit was echt heel irritant. Vaste personeel is klantvriendelijk en kundig maar begeleidt de stagiaires niet voldoende. Maar dat is dan ook het enige minpuntje. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad en raden dit park aan iedereen die rust ruimte en mooie natuur zoekt aan.

"Mooi en gezellig park"vertalen
mevrouw Grasboer
6,0

18-08-2014 Rustig, gezellig bosrijk park. Leuk animatieteam, goede voorzieningen en knappe chalets. Een aanrader voor gezinnen!

met jonge kinderen, 2014
"Gedateerd parc, niet schoon"vertalen
L0ttes
5,0

12-08-2014 Rustig gelegen in bosrijke omgeving.
Chalets slecht gepoetst, vieze ramen, magnetron niet schoon, waterkoker vol kalk, kozijnen aan binnenkant vol vliegennestjes, en douchevloer na eerste keer schoentrekken bruin van het zand.
Bedden smal en matrassen matig. In de aanwezige bezem zat meer mensenhaar dan in een gemiddelde pruik. Alle wanden vol met kapotgeslagen muggen en vliegen. Lekkende keukenkraan, die overigens na een melding van onze kant wel werd vervangen.

Animatieteam en ekkie de eekhoorn leuk voor de kleine kindjes.
Speeltuin erg minimaal voor kinderen en ook het zwembad was erg simplistisch en slecht onderhouden.

"Ik zeg doen"vertalen
ed
7,0

29-08-2014 Verbaas mij over de soms negatieve reactie wat betreft de faciliteiten van dit park. Het animatieteam was geweldig elke dag was er een uitgebreid programma (ja soms wat knullig maar dat is juist de charme dat niet alles lukt) en de kinderen vonden waren gek op ekkie eekhoorn. Het zwembad voor kinderen tot 10 jaar prima te doen en het water was warm genoeg. Bungalow was netjes alleen jammer dat als men de vliegen doodslaat tegen de witte muren men niet even de moeite neem om de vlek ook gelijk even schoon te maken dus veel vlekken op de muren. Elektrische vliegenmepper standaard in de huisjes zou wel veel kunnen oplossen. Verder fantastische omgeving om uitstapjes te maken. In Drenthe (zeker voor kleine kinderen) is heel veel te doen. Park is echt een aanrader.

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Rustig park met mogelijkheden in de omgeving"vertalen
Mofie
6,0

15-08-2014 Mooi rustig en groen park met voldoende faciliteiten voor kleine kinderen.
Huisjes zijn verouderd maar prima met voldoende privacy. Auto kan goed dichtbij geparkeerd worden.
Peuterbad in het zwembad was koud en naar eigen zeggen niet warmer in te stellen i.v.m. het ontbreken van een vergunning voor subtropische temperaturen. Met een kleine baby dus geen mogelijkheid tot zwemmen.
Meeleeftheater bij de Ekkie Kidsclub is goed bedoeld maar vooraf niet over nagedacht. Wordt ter plaatse geïmproviseerd waardoor het geen aantrekkelijk geheel is voor de kinderen.

"Mwah...... voors en tegens....."vertalen
Marianne
7,0

04-09-2014 Begon al met het gedoe met het sleutelpasje, die deed het elke keer niet.... Is op zich geen ramp, maar als je elke keer met je auto naar de receptie kan, vervolgens netjes op een parkeerplaats zet en slepend met je kleine kind naar je huisje kan lopen, waar het pasjes vervolgens weer niet doet.... das dan niet grappig meer.... Je kon ook echt pas stip 3 uur je huisje in, ook na verzoek iets eerder vanwege een klein kind die graag een slaapje doet. Prima huisje! Voor de prijs helemaal goed! Zeer complete keuken en alles aardig schoon ( op chocolade in de keukenkast van een half jaar geleden na...). Mooi gelegen in het bos. Alleen die muis die ons elke avond kwam bezoeken was wat minder... werd ook weinig aan gedaan op het geven van een muizenklem na en wat onkundig plakbandwerk. Heeft niets geholpen, dus mn man kon gaan klussen in het huisje om het muisvrij te krijgen.... kortom; service kon in onze ogen echt beter, maar de ligging en interieur huisje was heel goed voor het geld!

met jonge kinderen, 2014
"Heerlijk ontspannen in de natuur!"vertalen
L. van de Spijker
8,0

27-07-2014 Het is een heerlijk park om op vakantie te gaan. Je kunt er echt heerlijk ontspannen en het is een goede uitvalsbasis voor verschillende dagtripjes en bezoeken van bezienswaardigheden. Het chalet dat wij hadden had geen overbodige luxe maar had gewoon dat wat je nodig hebt. Het was erg netjes en schoon!

met jonge kinderen, Juli 2014
"Mooi en rustig park"vertalen
Marcel
8,0

04-08-2014 Wij zaten in een 6 persoons chalet. Deze was schoon en prima onderhouden. Alles is ruim opgezet en je hebt ruimte genoeg om je eigen accomodatie. Het zwembad is leuk voor de wat kleinere kinderen, maar voor tieners niet zo geschikt. Het is verder een heel mooi en netjes onderhouden park.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Ideaal met kinderen"vertalen
Niels
7,0

21-07-2014 Prachtig gelegen in het bos, zat met twee kinderen (7 en 4) in keurig challet (nr 21). Goede tip is het kinderlaantje, waar je kinderen vrij kunnen spelen in speeltuin tussen huisjes en niet zomaar door het hek naar het rest van het park kunnen, zit heel rustig als ouder.

Zwembad is overdekt en niet spectaculair, rechttoe rechtaan. Maar kinderen vermaken zich.
Animatieteam doet veel dingen, goed geregeld. Niveauverschil tussen de teamleden is wel wat groot, maar daar zien de kinderen niks van. Die willen maar één ding, Ekkie de eekhoorn een hand geven.

Prima plek, goede prijs kwaliteit verhouding. Niet overdreven druk of vol, ruimtelijk opgezet.

met partner, Juli 2014
"Toch wel een beetje prijzig voor een "aanbieding""vertalen
grobo
6,0

14-07-2014 Via de mail een leuke aanbieding gekregen. Last minute voor €111,-- Wat scherts onze verbazing: bij het inchecken moesten wij €60,-- schoonmaakkosten betalen! Vast de kleine lettertjes niet goed gelezen.....
De kranen glommen ons tegemoet, maar toen we het bed opdekten ontdekten wij (veel) bloedspetters op de wand naast het bed. Dit kon niet van een mug zijn. Beklag gedaan, zuinig excuus en natuurlijk werden de spetters verwijderd na eerst de vraag aan ons: "hebt u het zelf al schoongemaakt?" Ook het buitenmeubilair mag standaard wel een "lapje" hebben. Aangekoekte vogeluitwerpselen....bah!! Ook het servies was niet schoon, maar dat wassen wij altijd standaard af voor gebruik, dus dit terzijde..!!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat is voor jou het belangrijkst bij de keuze voor een stedentrip?

Bent u de eigenaar?