Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Koekoeksklok ****

Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Koekoeksklok
Groepsaccommodatie De Koekoeksklok
9,2

WebsiteLink naar website

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Groepsaccommodatie De Koekoeksklok bij:

63 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Koekoeksklok in het Nederlands

Heerlijke plek met een grote groep!

Aurelia, 27-8-2017

Samen met 4 andere gezinnen en onze 12! kinderen hebben we hier een heerlijk weekend vakantie gevierd. De ruime keuken en eettafel, waar we echt met z'n allen aan konden zitten, zorgden voor een gezellig betrokken sfeer,

De kinderen hebben het erg fijn gevonden in de tuin (met schommel, trampoline, voetbalveldje en zelfs een schuur met tafeltennistafel).

De slaapkamers zijn ruim en hebben bijna allemaal een eigen badkamer, zo luxe! Let wel op; sommige kamers hebben elektrische bedden. Heerlijk natuurlijk, maar voor jonge kinderen niet zo geschikt.

Wat we misten was een ruimere zithoek. Er is boven wel een plekje gemaakt met banken, tv en luie stoel. Maar erg ruim vonden we dat niet. Een alternatief is gewoon blijven zitten aan de eettafel beneden, dat kan even goed.

Leuk dat de eigenaar met tips kwam om in de omgeving te gaan doen. En het buitenspeelgoed + handige koffiezetapparaat viel zeker in de smaak.

Gereisd met vrienden in maart 2017

geweldige plek voor een familieweekend

W. Donselaar, 14-6-2017

Heerlijk schoon huis met ruim speelveld en grote kamers in een mooie omgeving.

Eigenaar is heel aardig en bijzonder gastvrij.

Gereisd met vrienden in juni 2017

mooie ruime kamers, fantastisch

Jannie, 16-5-2017

de kamers waren ruim op gezet en voorzien van tv en koelkast.

goede bedden.

de woonkamer is niet groot, aangezien wij met 5 cliënten er waren met grote rolstoelen was de ruimte beperkt

Gereisd met vrienden in mei 2017

T Oud, 5-4-2017

De koekoeksklok ligt op een prachtige locatie ,heeft ruime slaapkamers met een eigen badkamer met toilet.Alles faciliteiten zijn aanwezig.De huiskamer kijkt uit op een weiland waar we hertjes hebben gezien.

Mooie locatie, mooi pand

ten Westeneind, 20-3-2017

Een mooie complete locatie, voorzien van alle gemakken. De grote tafel in de keuken met de mooie grote pui zorgen ervoor dat dat de plek is waar iedereen samenkomt. Alleen bij uitzondering wordt er gebruik gemaakt van de zithoek. De locatie ligt op korte afstand van de snelweg en een uitje naar Groningen of Westerbork is zo gemaakt. Lof voor Mathilde en Johan, zij doen moeite voor hun gasten.
    Gereisd met vrienden in maart 2017

het is hier fantastisch fijne mensen en prachtig

jan en lianne Oostvogels, 7-1-2017

het is er mooi en de mensen zijn heel goed en vriendelijk
    Gereisd met vrienden in juli 2015

Top!

Daniëlle, 17-10-2016

Een ontzettend mooi huis, van alle gemakken voorzien.

We kunnen niets bedenken waar we niet tevreden over zijn, dus van ons tienen.

Gereisd met vrienden in oktober 2016

Fantastische Lokatie

Roel Teurlings, 25-9-2016

Zeer ruime en compleet ingerichte groepsaccommodatie in een mooie en rustige omgeving. Vanuit de zitkamer heb je een weidse blik over de weilanden. Er is een groot terras en een garage om je fietsen neer te zetten. De eigenaren Johan en Mathilde zijn erg loyaal naar hun gasten.
    Gereisd met vrienden in september 2016

fantastich al voor de 6e keer volgend jaar

lianne hellemons, 27-7-2016

heel vriendelijk mooie omgeving
    Gereisd met vrienden in juli 2016

Super service!

Eva Maas, 12-7-2016

Met onze bewoners (verstandelijk en/of lichamelijk beperkt) een midweek geweest op de Koekoeksklok. De ruimte is voldoende voor drie rolstoelers en 6 lopers. Ook qua tillift is de badkamer te betreden al gaat dit soms wel met een beetje passen en meten. Er ligt wel vloerbedekking in de slaapkamers, maar hier heb je niet veel hinder van. De service van Johan en Mathilde is top! Even mee denken vinden ze geen probleem. Alles was netjes en schoon. Vriendelijk. Genoeg te doen in de omgeving.
    Gereisd zakelijk in juni 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Koekoeksklok in Beilen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Koekoeksklok zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Koekoeksklok scoort een 9.2 uit 10 op basis van 65 reviews.