Hotel De Bonte Wever Assen ****

De Bonte Wever Assen
8,7

WebsiteLink naar website

1437 reviews over Hotel De Bonte Wever Assen in het Nederlands

Wij hebben het geweldig naar ons zin gehad

De Heus, 21-9-2017

Het enige dat jammer is dat er verbouwd werd op het moment dat wij er waren. Verder zijn we alleen maar positief en zien we terug op een fantastische midweek.

Wij hopen snel kennis te mogen maken met de 'nieuwe' Bonte Wever.

super

linda, 20-9-2017

Hotel met mooie kamers. Hygiene was top. Jammer dat tijdens het buffet zowel in de ochtend, lunch en diner erg druk. Het avond eten was niet altijd top soms erg lauw. Zwembad water was heerlijk. Zeker een aanrader. Ik kom zeker terug na de verbouwing.

Heerlijk

Bianca, 20-9-2017

We hebben genoten van een weekend All Inclusive. Kamers zijn prima, bedden zeer comfortabel. Vriendelijke personeel. Entertainment wisselend, maar dat is ook een kwestie van smaak. Op vrijdag en zaterdag was het eten in een grote zaal, het warme eten was- ondanks warmtelampen- niet warm. Op zondagavond was het in het restaurant en toen was het eten wel warm. Er is met alle drie de buffetten voor elk wat wils en het eten ziet er zeer smaakvol uit. Het personeel was soms wat onpersoonlijk maar wel zonder uitzondering vriendelijk.

Massages in de schoonheidssalon zijn ook aan te bevelen. Zwembad is niet heel groot en er zijn ging ligstoelen om lekker te hangen. Maar ik denk voor gezinnen met kleine kinderen zeker heel leuk. Voor ons was het een uurtje leuk, maar dat geeft niet. Genoeg te doen in en om het hotel. Prachtig bos nabij ! Wij gaan zeker een keer terug!

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel De Bonte Wever Assen bij:

we zijn hier al vele keren terug geweest , prima.

jos schepers, 16-9-2017

Er zijn altijd nog verbeter punten.Maar dat mensen vanaf het zwembad in badkleding naar de kamer gaan zonder bedekte kleding.
Gereisd met partner in juli 2017

Heerlijk!

Marije, 10-9-2017

De bedden waren Heerlijk, alles was netjes schoon. Mooie kamers, leuk zwembad en we hebben heerlijk gebowld.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Koen Zelzate, 9-9-2017

Perfecte locatie met prachtig zwembad en kids club en bowling. Kinderboerderij ook prachtig.

Eten is goed maar niet wauw

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Geweldig

Fam. Broekhoven, 3-9-2017

Dat alles inclusief is. De service is perfect. Veel keus in eten. Er is voor iedereen, ook de meest kritische, iets lekkers te vinden bij de buffetten.
Gereisd met partner in augustus 2017

fantastich!

Eleonora, 2-9-2017

Het eten in de grote zaal was niet gezellig,maar dit is maar tijdelijk.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

zoals altijd, fantastisch

j. buwalda, 2-9-2017

schoon, vriendelijk, behulpzaam, heerlijk eten en voor ieder wat leuks te doen. Assen is ook een leuke stad om te ontdekken. Drente heeft zoveel te bieden.
Gereisd met partner in januari 2017

Wederom geweldig!!!!!!

E.De Fijter, 31-8-2017

Een fantastisch hotel met alles er op en er aan! Het was wat rommelig vanwege de verbouwing, de eetzaal wat ongezellig groot, maar onze complimenten om met zo'n grote verbouwing te draaien alsof er niets aan de hand is!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel De Bonte Wever Assen bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Bonte Wever Assen in Assen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Bonte Wever Assen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Bonte Wever Assen scoort een 8.65 uit 10 op basis van 1438 reviews.