8,7

Uitstekend

WebsiteLink naar website

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel De Bonte Wever Assen**** bij :

1396 reviews over Hotel De Bonte Wever Assen in het Nederlands

Wij komen zeker terug

Dorien, 23-7-2017

Wij hebben hier een heel goed verblijf gehad.

Kamers heel netjes en ruim genoeg.

Eten was altijd goed in orde. Voldoende keuze en degelijke kwaliteit.

Personeel is heel vriendelijk.

Zwembad is tof, de bowling was ook heel goed in orde, zeker voor met kleinere kinderen.

Speelhoek is leuk. Animatieteam is ook goed en enthousiast!

Wij hadden hier echt een leuke week!

Gereisd familie in juli 2017

Prima hotel

Hans, 20-7-2017

Goed hotel met ruime schone kamers. Wij hadden een arrangement geboekt en willen graag de dames van de huishouding complimenteren. Altijd even vriendelijk en elke dag een keurige kamer. Vaak wordt door de directie vergeten dat een hotel staat of valt dankzij deze hardwerkende mensen. Helaas kwam ons ter ore dat de heer Smit dit met nog geen 10 euro per uur weet te waarderen. Toch een minpuntje wat ons betreft.

De buffetten waren prima in orde en de omgeving van Assen is ook zeker de moeite waard.

Gereisd met partner in juni 2017

Prima vermaakt

Fam Schot, 16-7-2017

Wij zijn hier met het gezin van zaterdag (8-7) tm woensdag(13-7) geweest.

Telefonische boeking: Vrolijk en netjes

De ontvangst: heel vriendelijk en goed geholpen.

De kamer: schoon, bedden prima en een heerlijke douche.

Buffet: Wat je van een buffet mag verwachten, soms een gerecht waarvan je denkt, mwaoh dat kan echt beter (aub nooit meer die pasta carbonara zo noemen...dat was pasta met een vaag sausje en bij verre niet een carbonara!!), biefstukken die te lang gebakken, maar vaak ook positief verrast van diverse gerechten.Vooral de lunch was ook regelmatig heerlijk.

Zwembad en bowling: goed vertoeven.

Fitness: leuke ruimte en Genoeg om je training te doen.

Niet genoeg gegeten? Er is nog zat tussendoor te halen.

Amusement...mm tja gericht op het publiek wat er was en dat was toen wij er zaten wel flink aan de leeftijd. Is dat altijd zo?

Minpuntje: blijkbaar al maanden de speelautomaten niet gemaakt. Voor niet al te veel geld heb je leuke nieuwe flipperkasten/ games.

Receptie: ons super geholpen bij regelen van fietsen (die te vroeg weg waren) en het vinden van mijn vest.

Benieuwd hoe het wordt als het af is. Iets meer aanbod in de avond mag wel.

Jammer dat bij de verbouwing niet een filmzaaltje of iets dergelijks komt.

Overige personeel erg behulpzaam en kamers iedere dag goed schoongemaakt.

Wij en zeker ook de kinderen hebben 4 heerlijke dagen gehad.

Gereisd familie in juli 2017

Alles even goed

Ambergen, 16-7-2017

Alles perfect, De ligging, de kamers, de bedden het zeer uitgebreide buffet, de hapjes, het vriendelijke personeel, het gratis parkeren, gebruik van zwembad en midgetgolf enz. Wij gaan binnenkort voor de 3de keer en gaan er lekker fietsen.
Gereisd met partner in mei 2016

Het was fantastisch

Fam jager, 25-6-2017

We zij super tevreden we waren er van 16 tm 18 juni 2017.vriendelijk personeel, de buffetten waren heerlijk .heerlijk zwembad en s' avonds lekkere hapjes in de café straat .echt voor herhaling vatbaar .
Gereisd familie in juni 2017

Nette schone hotelkamer met heerlijk zwemparadijs

Natasja, 12-6-2017

Mooie schone, nette hotelkamer met alles wat je nodig hebt. Heerlijke bedden en prettige klimaatbeheersing die we zelf konden instellen op verwarmen, koelen, ventileren of drogen. Heel fijn aangezien het een warme dag was!

Aardige medewerkers en het zwembad kende ik al, maar was weer top met verschillende baden, sauna, bubbelbad en gratis koffie, thee en fris.

Het ontbijt had iets uitgebreider gemogen voor de vegetariër en/of de veganist. Er waren bijvoorbeeld geen melkvervangers (bijv. soja- of amandelmelk). Al met al heb ik prima kunnen ontbijten hoor met brood, sinaasappelsap en fruit, dus geen groot probleem. Maar het beperkte plantbased aanbod verbaasde me wat gezien tegenwoordig steeds meer mensen op deze manier eten. Verder was de ontbijtzaal/restaurant nogal gedateerd en weinig sfeervol, maar niet voor niets is er een grote verbouwing aan de gang om dit meer hedendaags te maken. Het uitzicht op een bouwplaats heeft hier dan ook mee te maken. Over een aantal maanden zal dat uitzicht waarschijnlijk weer een stuk sfeervoller zijn. En het was ook wel weer leerzaam om naar de bouwvakkers te kijken tijdens het ontbijt :-)

Gereisd familie in juni 2017
Bianca Kuis,

Hartelijk dank voor uw beoordeling dit geeft ons de gelegenheid om onze service te optimaliseren en waar nodig te verbeteren. Fijn om te horen dat uw verblijf naar wens is geweest. U geeft aan dat wat u betreft het ontbijt wat uitgebreider had gemogen en met name met producten voor de vegetariër en/of de veganist. Wij hebben vaak gasten met dieetwensen en wij zijn daarom gewend om hier rekening mee te houden en ontvangen juist hier veel complimenten over. Het klopt inderdaad dat deze producten niet standaard op het buffet worden aangeboden. Wij vragen onze gasten om zich hiervoor te melden bij één van onze koks bij het buffet. Wellicht dat deze mogelijkheid niet onder uw aandacht is gebracht. Onze excuses hiervoor. Wij gaan ons uiterste best doen om dit in de toekomst nog duidelijker onder de aandacht van onze gasten te brengen.

Erg leuk!

anoniem, 24-5-2017

Het was een zeer leuk en mooi Hotel! extra leuk omdat op het Moment dat wij er waren er op de zaterdag een feestavond was met live muziek. ook is het erg leuk dat je al die verschillende barretjes hebt beneden. Wij hadden een all-inc. Arrangement en kwamen niks te kort!
Gereisd met partner in februari 2017

Geweldig verblijf.

M van Summeren, 20-5-2017

Je kunt pas om 14.30 inchecken. Dat kan beter ,want dan sta je met z n alle in de rij. Het is een fantastisch hotel met fijn personeel. De kamers zijn modern en goed schoon. Het eten is erg goed en veel variatie. Het gebak is vers en erg goed. Parkeren is gratis. Wij zijn er al 2x geweest en gaan morgen 21-5-2017 er voor de 3de keer naar toe.Een aanrader is ook de cafestraat ,gezellig en sfeervol.Voor ons zal het zeker niet de laatste keer zijn ,dat wij er heen gaan.
Gereisd met partner in september 2016

Het was super .

Marianne Hensen, 15-5-2017

De bediening was heel attent en behulpzaam .Het is er heel schoon. Mooie ruime kamers . Het eten zou wat gevarieerder kunnen. ( Beleg van het ontbijt was bij de lunch hetzelfde ) klein voorbeeld.)
Gereisd met vrienden in april 2017

Superplek als je iets te vieren hebt.

Wim en Gre Ockeloen, 15-5-2017

Ter gelegenheid van ons 45 jarig huwelijk met onze dochter, schoonzoon en drie kleindochters van 3,7,9 hier 4 daags verblijf geboekt. Ideale bestemming, het ontbrak ons aan niets. Voor de kleindochters was het verblijf een uitvinding, animatieteam waar ze konden mozaïeken, bingo spelen. Elke avond zijn we gaan bowlen, man en schoonzoon naar de prachtige fitnessruimte geweest. Buffet was ook prima en voor elk wat wils

Op de mooie zondag nog in de buurt naar het park geweest met kinderboerderij en uitkijktoren.

Als we aan onze kleindochters vragen of we nog een keer naar het hotel terug zullen gaan dan zeggen ze; morgen als het kan!!!!.

Gereisd familie in april 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Bonte Wever Assen in Assen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Bonte Wever Assen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Bonte Wever Assen scoort een 8.66 uit 10 op basis van 1396 reviews.