9,1

Zoover award

299 reviews over Camping D'Olde Kamp Recreatie in het Nederlands

Natuurlijk

Hendrik, 20-8-2017

Zeer vriendelijke campingeigenaren. Mooie grote kampeerplekken met veel privacy. Daarnaast broodjesservice en fietsverhuur en de geitjes en konijnen natuurlijk. Zeer goede sanitaire voorzieningen. Erg schoon en geen eigen wc papier meenemen . Ligging aan het bos en heidevelden nodigen uit voor lange voet en fietstochten. Op de camping een aantal moderne plaggenhutten waarin je goed kunt vertoeven. Een echte aanrader.
Gereisd met partner in augustus 2017

Beleef de gastvrijheid en slaap in een bedstee!

Rachel, 20-8-2017

Ons zoontje van bijna drie heeft het nog steeds over boer Bert en het verzorgen van de ezels, varkens, konijnen en geitjes. De plaggenhut is echt een aanrader, slapen in de bedstee. Echt terug in de tijd! (met toch alle gemakken van een eigen douche, keuken en binnen en buiten).

We hebben genoten en komen graag nog een keer terug!

Gereisd familie in augustus 2017

Het was heerlijk rustig.

Martine Bouman, 19-8-2017

De broodjesservice is echt leuk! De ontvangst is heel hartelijk en de sfeer op de camping is fijn en rustig. Ik kan geen nadelen bedenken.
Gereisd alleenreizend in augustus 2017

fantastisch

yashar ligtermoet, 8-8-2017

ontzettende lieve mensen, leuk voor kleine kindjes. en mooie accomodaties
Gereisd familie in juli 2017

Fantastische plek met kinderen

Marije Ferber, 5-8-2017

D'olde kamp is een echte aanrader voor gezinnen met jonge kinderen. De boer helpen met de ezels uit de wei halen, eiren rapen. Lekker spelen in de speeltuin. Op de skelter het terrein verkennen. Een wandeling maken in het bos of op de hei. Je eigen pizza bakken in de pizza oven het kan allemaal. Wij werden erg vriendelijk ontvangen. Ik zou er zo weer naar toe gaan.
Gereisd familie in augustus 2017

Geweldig!

Anne, 29-7-2017

Wat een fijne plek om op vakantie te gaan. We hebben genoten van de plaggenhut. Heel schoon en van alle gemakken voorzien. Knus huisje en fijn slapen in de bedstee. De speeltuin met allerlei skelters waren favoriet bij de kinderen en ook de geitjes van en naar hun stal brengen waren hoogtepunten op de dag. En wat een aardige mensen werken daar.

We hebben een supervakantie gehad.

Gereisd familie in juli 2017

Heerlijke wandelvakantie in prachtige natuur!

Rena en Rick Venema, 21-7-2017

Wij hebben een week vertoefd in huisje 'De Berk'. Een comfortabele plek, schoon, knus en een heerlijke bostuin eromheen. De buitenkachel zorgde voor aangename uurtjes s'avonds buiten. De eigenaars zijn behulpzaam, gezellig en gastgericht... Het kleine paadje langs het huisje bracht ons in 1 minuut naar een breed bospad en vele uren wandelplezier door het bos en over de heide. Onze hond heeft zich ook prima vermaakt... Nog een keer heerlijk uit eten geweest bij het restaurant 'De Huiskamer'. Deze is op loopafstand. Winkels zijn prima te bereiken na een kort ritje met de auto. Kortom een heerlijke vakantie gehad, bedankt...
Gereisd met partner in juni 2017

Hele fijne camping met ruime priveplaatsen

Edith Koch, 10-7-2017

Het is een kleine camping met zeer ruime prive plaatsen.Heerlijk rustig gelegen.Douchen zit in de prijs inbegrepen en er is toiletpapier aanwezig.Alles werd goed schoon gehouden.Fietsen zijn te huur via de receptie.Mooie omgeving om te fietsen.Weinig faciliteiten voor kinderen maar daardoor lekker rustig en dat is ook de reden waarom wij voor deze camping hebben gekozen.Alleen voor een supermarkt moet je of naar Ruinen of Dwingeloo fietsen of rijden.

Ook de plaggehutten zien er heel leuk uit.

Gereisd met partner in juli 2017

Noot meer

J.BAKKER, 4-7-2017

Veel meer inlichtingen geven ,heel veel plekken waren gereserveerd, er was geen mens te bekennen,en veel vaste plaatsen voor caravans waar bijna geen mens was,erg eenzaam hebben we het gehad,ook word er niets ondernomen door de eigenaar (wandelingen ) en een hoop regen gehad,komt niemand langs om tevragen hoe we de zware nacht met stort regen door gebracht hebben...

het was een dure camping voor weinig vertier!!!

Fantastisch. Heerlijk. Ontpannen.

Robert & Liesbeth Vink, 30-6-2017

Mooie rustige camping. Grote plekken. Modern, schoon sanitair. Vriendelijke behulpzame eigenaars. Iedere morgen verse broodjes service, heerlijk, en de mogelijkheid om fietsen te huren.

Mooie omgeving voor veel recreatieve doeleinden. waaronder wandelen en fietsen.

Wij komen hier zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping D'Olde Kamp Recreatie in Ansen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping D'Olde Kamp Recreatie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping D'Olde Kamp Recreatie scoort een 9.07 uit 10 op basis van 299 reviews.