Camping D'Olde Kamp Recreatie **

Zoover award

303 reviews over Camping D'Olde Kamp Recreatie in het Nederlands

Helemaal top!

Fam Ningen, 6-9-2017

Ons goed vermaakt. Lekker rustig met een veldje waar onze kleine jongen kon spelen. Geitjes bij het huisje vond hij het einde.

Wifi van de camping heeft geen bereik in het huisje maar ach, voor een vakantie maakt dat niet uit

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Beestachtig leuk

Fam Smith, 2-9-2017

Heb je altijd al eens in een echte plaggenhut willen overnachten en voor je eigen geiten willen zorgen dan is d' olde kamp the place to be! Een plaggenhut met 3 bedsteden (waaronder een tweepersoons). Net keukenblokje en prima badkamertje. Eettafel met uitzicht (dmv grote ruit) op de geitenstal. Voor de koude avonden een open haard in huis of als je liever buiten zit een gezellig vuurkorfje. De kinderen hebben genoten van de verzorging van de geiten Greet, Guusje en Grietje en de overige dieren samen met boer Bert. Erg vriendelijke eigenaren.

D' Olde kamp ligt zeer centraal tov park Dwingelderveld, Drents Friese wold en het mooie Dwingeloo.

Rust vind je hier

Sano, 27-8-2017

Boer Bert en zijn dieren die je mag verzorgen. Geweldig! Veel campingeigenaren kunnen nog wat keren van de vriendelijkheid die deze eigenaren bezitten. Geen vraag is te veel moeite.

De houtoven om je eigen pizza's te bakken wordt voor je gestookt. Je kunt een vuurkorf huren. De kinderen (maar ook de grote mensen ;-)), kunnen s morgens en s avonds mee de dieren verzorgen. Fietsen kun je huren in Dwingeloo (zeer ruim assortiment) en kunnen gehaald en gebracht worden op de camping.

Toiletgebouw is keurig onderhouden. Wat een hoop positiviteit vindt je hier op de camping. We hebben genoten!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Heerlijke vakantie gehad, volgend jaar weer

Arjanne, 25-8-2017

Verbleven in de keuterij Drostenveen, een plaggenhut met 3x een bedstee, vloerverwarming, koelkast,senseo, haard, grote tuin, wifi en een geitenstal. Mijn dochtertje van 9 heeft zich uitstekend vermaakt met het verzorgen van geit Greet met haar lammetjes, de ezels, konijnen, kippen en andere geiten. In de avond een heerlijk vuur gemaakt (vuurkorven zijn aanwezig) en genoten van de Perseïden, de rust en geluiden van dieren uit de natuur.....Eigenaren zijn zeer gastvrij en behulpzaam, op verzoek wordt de pizzaoven opgestookt om zo steenoven pizza te kunnen maken, verder een uitstekende broodjesservice. In de omgeving is genoeg te doen en te verkennen. Uit eten kun je ook prima in de omgeving. Wie een camping zoekt met animatieteam, zwembad en restaurants op het terrein moet hier niet zijn......

Natuurlijk

Hendrik, 20-8-2017

Zeer vriendelijke campingeigenaren. Mooie grote kampeerplekken met veel privacy. Daarnaast broodjesservice en fietsverhuur en de geitjes en konijnen natuurlijk. Zeer goede sanitaire voorzieningen. Erg schoon en geen eigen wc papier meenemen . Ligging aan het bos en heidevelden nodigen uit voor lange voet en fietstochten. Op de camping een aantal moderne plaggenhutten waarin je goed kunt vertoeven. Een echte aanrader.
Gereisd met partner in augustus 2017

Beleef de gastvrijheid en slaap in een bedstee!

Rachel, 20-8-2017

Ons zoontje van bijna drie heeft het nog steeds over boer Bert en het verzorgen van de ezels, varkens, konijnen en geitjes. De plaggenhut is echt een aanrader, slapen in de bedstee. Echt terug in de tijd! (met toch alle gemakken van een eigen douche, keuken en binnen en buiten).

We hebben genoten en komen graag nog een keer terug!

Het was heerlijk rustig.

Martine Bouman, 19-8-2017

De broodjesservice is echt leuk! De ontvangst is heel hartelijk en de sfeer op de camping is fijn en rustig. Ik kan geen nadelen bedenken.
Gereisd alleenreizend in augustus 2017

fantastisch

yashar ligtermoet, 8-8-2017

ontzettende lieve mensen, leuk voor kleine kindjes. en mooie accomodaties
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Fantastische plek met kinderen

Marije Ferber, 5-8-2017

D'olde kamp is een echte aanrader voor gezinnen met jonge kinderen. De boer helpen met de ezels uit de wei halen, eiren rapen. Lekker spelen in de speeltuin. Op de skelter het terrein verkennen. Een wandeling maken in het bos of op de hei. Je eigen pizza bakken in de pizza oven het kan allemaal. Wij werden erg vriendelijk ontvangen. Ik zou er zo weer naar toe gaan.

Geweldig!

Anne, 29-7-2017

Wat een fijne plek om op vakantie te gaan. We hebben genoten van de plaggenhut. Heel schoon en van alle gemakken voorzien. Knus huisje en fijn slapen in de bedstee. De speeltuin met allerlei skelters waren favoriet bij de kinderen en ook de geitjes van en naar hun stal brengen waren hoogtepunten op de dag. En wat een aardige mensen werken daar.

We hebben een supervakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping D'Olde Kamp Recreatie in Ansen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping D'Olde Kamp Recreatie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping D'Olde Kamp Recreatie scoort een 9.07 uit 10 op basis van 303 reviews.