Vakantiehuis Breeland Groepsaccommodatie

Vakantiehuis Breeland Groepsaccommodatie
Breeland Groepsaccommodatie

31 reviews over Vakantiehuis Breeland Groepsaccommodatie in het Nederlands

Fantastisch verblijf gehad !

Fam. Janssen, 24-8-2017

Een hele fijne accomodatie om met kinderen en kleinkinderen naar toe te gaan.

Veel speelmogelijkheden. Goed en keurig onderhouden.

Gastvrije mensen !

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Prima

Marjan, 9-7-2017

Geweldig voor meerdaagse schoolreis.
Gereisd met vrienden in juli 2017

Fantastische accommodatie, omgeving en service

P. Valkenburgh, karateschool Dojo Haragei, 9-7-2017

De accommodatie is mooi, schoon en ruimtelijk. Rondom is er alle ruimte om allerlei activiteiten te organiseren en de omgeving is prachtig. Voor ons als karateschool is het een fantastische en perfecte accommodatie waar we al onze trainingen en acitiviteiten kunnen uitvoeren.

Naast het gebruik van de accommodatie gaan we, het kader van de karateschool, in de toekomst mogelijk ook gebruik maken van arrangementen, welke door Breeland worden aangeboden, voor bindingsactiviteiten.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Net als vorig jaar, super!

Beukema, 3-7-2017

We zaten in 't achterom' met ongeveer 30 mensen waaronder veel kinderen. Net als vorig jaar, en wegens succes herhaald. Fijne ruimtes. Veel privacy als groep, veel sportmogelijkheden. Flexibel en vriendelijk personeel. De boel is schoon en goed onderhouden, alles is aanwezig.
Gereisd met vrienden in juni 2017

Nette en sfeervolle accommodatie

OBS het Veenpluis, 18-6-2017

We zijn dit jaar met onze school voor het eerst naar Breeland geweest met schoolkamp. We hebben genoten. Alles slaapkamers waren supernetjes. De keuken had zelfs een afwasmachine! De activiteiten erg leuk en uitdagend. Over twee jaar komen we zeker weer!
Gereisd met vrienden in juni 2017

Het was heel goed vertoeven.

Familie IJsakkers, 30-4-2017

Alles was naar volle tevredenheid,ik kan geen punten opnoemen wat niet goed was.
Gereisd met vrienden in april 2017

Henk Bos, 2-4-2017

We vonden alles goed.

Je kunt er heel goed met een grote groep vertoeven."

Yvonne, Eigenaar, 3-4-2017
Fijn om te horen dat jullie tevreden zijn over jullie familiereünie. Bedankt voor jullie review.

Heerlijk samen genieten!

Bakema, 2-4-2017

We hebben genoten van het huis en de kids vooral van de droge sloot voor het huis ! Alle vertrekken schoon en gezellig ! Wij hebben 1 nadeel onder vonden en dat is dat wij niet zelf de temperatuur konden regelen . Wel goed opgelost met de eigenaar ! Zeker een aanrader om ff lekker weg te zijn van alles !
Gereisd met jonge kinderen in maart 2017
Yvonne, Eigenaar, 3-4-2017

Bedankt voor uw review. Leuk om te lezen dat de kinderen zo'n lol gehad hebben met de droge sloot. Zo zie je maar dat de natuur zeker zoveel speelbeleving biedt als een speeltoestel.

In het kader van duurzaamheid, wordt de temperatuur in de accommodaties zo afgesteld dat deze niet teveel verwarmd in de nacht. Wij hebben ons echter niet genoeg gerealiseerd hoe vroeg families met kleine kinderen soms al op zijn. We hebben de thermostaten inmiddels zo afgesteld dat de verwarming 's morgens vroeger aanslaat, zodat het ook voor de vroegere vogels aangenaam vertoeven is.

Uitstekende prijskwaliteitverhouding

Scouting B.I.M.-Bakenesser, 30-3-2017

Het ' Voorhuis' dat wij huurden was erg ruim opgezet. De faciliteiten waren uitstekend. Een grote woonkamer met diverse zithoeken, een eetkamer waar makkelijk met 20 personen gegeten kan worden. Keuken is ruim van opzet met grote koelkast een groot fornuis en een vaatwasser.

Het huis beschikt over keurige slaapkamers met goede bedden en het sanitair was ook uitstekend. Aangrenzend aan het huis is een ruime tuin, waar onder een afdak een gezellig vuurtje gestookt kan worden.

Minpunten zijn er niet. Wij hebben een zeer prettig verblijf gehad bij Breeland.

Gereisd met vrienden in maart 2017

Heerlijk verblijf met genoeg inventaris!

Miran, 21-3-2017

Omgeving dikke prima, accomodatie prima en sanitair ook top. Voldoende servies etc. aanwezig, vaatwasser kort en krachtig, het geheel maakte het relaxed werken.

Minder vond ik toch de hoeveelheid schoonaak die we toch nog zelf moesten doen ondanks schoonmaak bij inbegrepen.

Gereisd met vrienden in maart 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Breeland Groepsaccommodatie in Annen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Breeland Groepsaccommodatie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Breeland Groepsaccommodatie scoort een 8.97 uit 10 op basis van 32 reviews.