Camping Landgoed Tolhek *****

Camping Landgoed Tolhek
Landgoed Tolhek
9,3

78 reviews over Camping Landgoed Tolhek in het Nederlands

Mooie camping met veel privacy sanitair uitstekend

J.H. Bakema, 7-9-2017

Hele mooie camping met prima ligging in een mooie natuur. Echt een camping voor oudere mensen die willen genieten van de rust.

Het onderhoud aan het groen, met name het maaien van het gras, zou vaker en beter kunnen.

Gereisd met partner in augustus 2017

Fijne camping, langzaam wel gebrek aan onderhoud

Ron, 6-9-2017

Fijne en rustige camping, beheerders zijn vriendelijk en behulpzaam. Voor 2018 komen er nieuwe beheerders.

Algemene staat van toiletgebouwen en speciaal de douches gaat achteruit, wel erg schoon dankzij de schoonmaaksters. Jammer dat de mensen met honden deze op de camping uitlaten (langs de weg).

Maar wat een rust en vrijheid, heerlijk gewoon. We blijven komen hor, maar wat meer aandacht voor alles net als enkele jaren geleden en dan een verdiende dikke 10!

Gereisd met partner in augustus 2017

We waren hier voor de 2e maal en het was heerlijk.

Dirk en Francine, 21-6-2017

Wij komen uit het midden van Nederland waar bijna elke 3 minuten een vliegtuig overkomt.

Dan komen we op landgoed " Het Tolhek" waar alleen maar rust heerst. Heerlijk.

Met ruime grote plaatsen met super schoon sanitair.En heel aardige gastvrouw en gastheer.

We zijn nu 2 maal geweest maar in september komen we weer

Gereisd met partner in juni 2017

Landgoed Tolhek is in alle opzichten geweldig!

Koos en Ria, 3-10-2016

De grote privé plekken.

Het keurige sanitair.

De prachtige aanleg van Jans Speulman en familie, we noemen het 'sprookjesbos'.

De gastvrijheid van de beheerders.

De RUST, ook als het terrein vol is..

Nergens zo'n camping.

Wij hoeven nergens anders heen.

We raken niet uitgekeken op het Landgoed en de veelzijdige omgeving.

Top!!

Brinkman, 17-9-2016

Topcamping! Zelden een camping gehad met zulke mooie grote plaatsen; ontzettend schoon en mooi sanitair; rustige camping met vriendelijke eigenaars. Wifi op kampeerplaats. Prima fiets- en wandelroutes. We hebben genoten!!

topcamping

jan hulshof, 16-9-2016

Ligging perfect voor wandelen en fietsen, maar ook een keur van bezienswaardigheden en culturele evenementen binnen rijbereik.

Kampeerplekken op het terrein zeer ruim, eigen watertappunt en een maximum aan privacy.

Sanitair goed onderhouden, erg schoon en de dispenser voor het schoonhouden van de toiletbril is opvallend.

In het nabijgelegen Anderen een toprestaurant waar je lekker kan eten in ongedwogen sfeer voor billijke prijzen: Herberg van Anderen.

Kinderen die de peuter/kleuterleeftijd zijn ontgroeid zullen op het terrein weinig adequaat vermaak aantreffen: geen animatieteams b.v.. Voor jongere kinderen verspreid wat speeltoestellen.

De prijs zonder meer waard!

Gereisd met vrienden in september 2016

Ideale plek in Drenthe.

Frank, 15-9-2016

Mooie wandel en fiets omgeving. Het Tolhek grenst aan het Pietenpad. Ruime keuze uit een diversiteit aan restaurants binnen een straal van 2,5 km. Prima camping, goede ontvangst en gastvrije beheerders.

Fantastische plek!

Dirk, 15-9-2016

Voor ons is dit de beste plek die we vonden in 10 jaar kamperen. Grote plaatsen, rust, ruimte, privacy, goed sanitair, teveel om op te noemen. De omgeving is prachtig om te wandelen en fietsen. En de ontvangst is altijd hartelijk door Marian en Aad. Zij staan altijd voor je klaar.
Gereisd met partner in september 2016

Anders dan anderen, deze camping in Anderen

Marina van Dieren, 15-9-2016

Anders dan de anderen /

Is deze camping in Anderen /

Waar elders veel jolijt is en plezier /

Genieten wij hier op een andere manier. /

Er is ruimte, privacy en rust /

Voor "ouderen" is dit een must. /

Deze camping "liken" is daarom geen probleem, /

Zo mooi als deze, is er géén !! /

Gereisd met partner in september 2016

Heerlijke tot rust kom plaats!

Conny van Leeuwen, 12-9-2016

Het is een goed onderhouden camping, waar Aad en Marian erg hun best voor doen. Altijd een gezellig welkomstwoord en zij dragen zorg dat het er picobello uitziet. Het gras op tijd gemaaid, het groen mooi onderhouden, wegen en sanitair zien er puik uit. Evenals het terrein met de hertjes en kippen.Ondanks dat de camping vol stond totaal geen overlast. En tot slot de omgeving biedt volop mogelijkheden tot wandelen en fietsen. Toppie dus!
Gereisd met partner in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Landgoed Tolhek in Anderen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Landgoed Tolhek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Landgoed Tolhek scoort een 9.28 uit 10 op basis van 78 reviews.