Camping Boerderijcamping het Amerveld ***

Boerderijcamping het Amerveld

22 reviews over Camping Boerderijcamping het Amerveld in het Nederlands

Mooie plek

Campinggasten, 13-8-2017

Heerlijke vakantie gehad op het Amerveld. In het restaurant lekker gegeten voor een zeer aantrekkelijke prijs. Er werd een rit met de paardentram georganiseerd en voor de kinderen waren er ponyritjes. Het sanitair wordt dagelijks zeer grondig gereinigd. Respect voor de eigenaresse die het ondanks zware privé-omstandigheden allemaal draaiende houdt.
Gereisd met partner in juli 2017

Nooit weer!

M, 10-8-2017

Ligging vd camping en sanitair zijn prima. Maar er is totaal geen aandacht voor de gasten. Receptie is nooit iemand te vinden en bij aankomst krijg je een map en sleutel in je handen gedrukt en verder moet je je maar redden. Geen uitleg, geen begeleiding naar standplaats etc. Ook staan er vele loze beloftes op de site en krijg je geen waar voor je geld. Het is geen goed teken dat de camping in het hoogseizoen compleet leeg is!

Als het niet zoveel werk geweest was om te verkassen, waren we absoluut weer vertrokken en naar een andere camping gegaan.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Geweldige camperplaats ook voor grote campers !

Jacob en Florie de Greef, 20-2-2017

Wij waren in februari ook van harte welkom op deze camping die voor campers het hele jaar open is. Helemaal top !!! Mooie wandel en fiets mogelijkheden !!!👍👍
Gereisd met partner in februari 2017

Hele mooie plek om van de rust te genieten

Tom Pappo, 22-5-2016

Het is hier altijd gezellig
Gereisd met partner in januari 2016

Leuke rustige camping

Jose, 10-5-2016

Heerlijke meivakantie gehad op het Amerveld. Vermaak voor de kinderen met een springkussen, speeltuin en kleine dierenweide, maar het echte vermaak komt toch van vriendjes op de camping. Gelukkig veel kinderen dus dat was helemaal in orde!

Wij zaten in de stacaravan voor 4 pers., wat verouderd maar netjes en schoon.

Camping eigenaar kwam vrij snel naar me toe of ik nog verbeterpunten had, vriendelijke man met hart voor de gasten.

Verbeterpunten;

-Openingstijden restaurant en springkussen variëren nogal, vaste tijden zorgt ervoor dat je je kinderen niet steeds moet teleurstellen omdat je geen ijs kan halen of het springkussen niet is opgeblazen.

-Vriendelijkheid eigenaresse; bij aankomst werd op niet heel vriendelijke wijze duidelijk gemaakt dat pinnen niet gewenst was. Niet meer van deze tijd, er is een pinapparaat dus pinnen moet gewoon kunnen.

Verder een leuke camping voor een prima prijs.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

Zeker voor herhaling vatbaar

Frans de Rijke, 28-4-2016

Wij zijn met Pasen voor het eerst op deze camping geweest in een huurcaravan

Hoewel we later in de middag arriveerde werden we zeer vriendelijk en gastvrij ontvangen Alles voldeed aan de verwachtingen en ook voor de kinderen zijn er div. mogelijkheden Het toiletgebouw waar wij altijd erg op letten zag er mooi schoon en modern uit Zelfs een aparte kinderdouche die het geweldig vonden

We hebben een heerlijke week gehad en komen in de zomer zeker nog terug in de grote vakantie

Gereisd met jonge kinderen in maart 2016

Heerlijke plek

Johan, 8-1-2016

Een camping waar je kunt ontspannen

Deze camping kan ik aanraden voor iedereen die van rust en natuur houdt.

Ook voor mensen met kinderen is dit een fijne plaats omdat de kinderen veilig kunnen spelen

De directe omgeving is erg geschikt voor fietsers zoals wij

Gereisd met partner in september 2015

Geweldig

Tom, 15-12-2015

Zeer nette camping mooi toiletgebouwen en restaurant.

Er zijn veel campings in Nederland die hier een voorbeeld aan kunnen nemen.

Gereisd met partner in juli 2015

wouw

Iris zwart, 23-7-2015

Als je op vakantie bent is het fijn als je je thuis voelt de vorige camping waar we vandaan kwamen in giethoorn was vergeleken met deze in amen echt slecht.

Hier in amen echt trots op de mensen zo netjes verzorgt en goed onderhouden topper ik raad vrienden familie en kennissen aan om hier eens te kamperen

Gereisd met partner in juli 2015

Mooie rustige camping

Ton Staats, 7-7-2015

Zeer verzorgde camping met nieuw/schoon sanitair. De gemaakte afspraken zijn dit jaar ( tijdens de T.T. week ) goed nagekomen. Op donderdag een prima schnitzel menu op zaterdag een goed verzorgde b.b.q. Ook het vervoer naar en van het T.T. circuit is prima verlopen.
Gereisd met vrienden in juni 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boerderijcamping het Amerveld in Amen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boerderijcamping het Amerveld zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Boerderijcamping het Amerveld scoort een 7.99 uit 10 op basis van 22 reviews.