Vakantiepark Landal Aelderholt *****

8,2

• Activiteiten8,2
  • Onderkomen7,5

705 reviews over Vakantiepark Landal Aelderholt in het Nederlands

Rustig park, vriendelijk personeel.

armiva, 15-10-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Leuk,niet zo'n groot park. Bij aankomst duurde het wel even voordat we de sleutel kregen, was vrij druk.Omdat wij vaker bij Landal komen kregen we een bos bloemen. We hadden een 4b bungalow. Nieuwe inrichting met vaatwasser en combimagnetron. Goede bedden.

Personeel is erg vriendelijk. Einde van de middag kwam nog iemand aan de deur on te vragen of alles naar wens was en kregen een zakje koekjes . Ook bij vertrek kregen we nog een rol koekjes. Leuk kleinigheidje.

De wifi vind ik wel altijd duur. Zou best wel goedkoper of gratis kunnen.

Gereisd met partner in oktober 2017

Rustig en goed

Wil, 4-10-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Wij zaten in huisje 164 voor een midweek. Het huisje is super. Schoon en netjes. Alleen jammer dat de slaapkamer zo klein is. Als je op de rand van het bed zit en ineens op moet staan, moet je oppassen want je stoot je hoofd tegen de muur. Verder was het een mooi huisje.
Gereisd met partner in oktober 2017

Heerlijk verblijf gehad!

Anoniem, 21-9-2017
    • Activiteiten9
    • Onderkomen8

Met ons gezin (2 volw en 2 kinderen van 2 en 4, 11 nachten) perfecte vakantie gehad op Landal Aelderholt! Zoals we gewend zijn van Landal weer heel erg tevreden over ons verblijf. We hebben in huisje (6b comfort) nr 94 gezeten, niet groot maar vernieuwd interieur, alles hartstikke netjes en daarnaast ook keurig schoon.

Park zelf ook heel goed, netjes onderhouden en heel wat uurtjes doorgebracht in het grote indoorspeelparadijs (met ruime openingstijden), het zwembad, de buitenspeeltuin en natuurlijk bij Bollo. Het animatieteam doet ook in het naseizoen haar uiterste best om het de kinderen naar hun zin te maken. Personeel heel vriendelijk, het park is op alle vlakken heel klantvriendelijk ingesteld, dat geeft een heel gastvrije sfeer. In de omgeving ook van alles te doen, zeker ook voor kleinere kinderen. Aanraders zijn Drouwenerzand, Orvelte (ZOOBizar) en Rijk der Kabouters. Emmen leuke stad om even te winkelen.

Paar kleine aandachtspuntjes:

- Mis altijd een fatsoenlijke koekenpan in de inventaris.

- De wasserette kan schoner. De wasmachines zelf zijn schoon maar de grond is erg vies (niet handig met het verwijderen van de was uit de wasmachine als je geen wasmand hebt).

- Wifi is zeer prijzig, niet meer van deze tijd!

Al met al zijn we weer heel tevreden, volop genoten!

Prachtig park en omgeving

Mirjam, 20-9-2017
    • Onderkomen9

Het park is mooi gelegen en heeft een overdekte patio naar zwembad, restaurant, binnenspeeltuin en receptie. Het zwembad en de speeltuin zijn groter en leuker dan van veel andere parken. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. De omgeving is ontzettend mooi, veel natuur, maar ook steden in de buurt, zoals Assen en Meppel.
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Leuk park voor jonge kinderen

Anoniem, 13-9-2017
    • Activiteiten7
    • Onderkomen6

Ons huisje (8 pers) had een vernieuwd interieur. Echter bij aankomst stonk het huisje enorm (!) naar rook/nicotine. Op het terras lagen peuken en lucifers. Geen leuke start en 1e nacht niet geslapen door stank. De stank werd de dag erna opgelost middels een luchtzuiverend apparaat. Zou allerminst netjes zijn geweest als dat al voor inchecken was gedaan (zeker bij boeking met jong kind).

Van de nieuwe open haard geen handleiding in het huisje, en pas bij de 2e x naar de receptie werd duidelijk hoe de haard te gebruiken. Dus pas op dag 3 kunnen gebruiken.

Vooraf geboekte sfeerpakket stond achterin de berging buiten tot onze verbazing.

Wifi is tegen betaling, huisje had ook geen DVD speler. Qua filmpjes kijken voor de kids dus beperkte mogelijkheden.

Traphek is levensgevaarlijk als je die wilt bevestigen vanaf de trap (dus na kind op bed leggen zelf naar beneden gaan). Zwaar houten rek wat je hoog op moet tillen, al staand op de trap.

Naast deze verbeterpunten was het park ideaal wat betreft kindervermaak, zowel op als rondom park!

Mooie omgeving ook qua natuur.

Mooi gelegen, gezellige sfeer

Gonnie van Veen, 12-9-2017
    • Activiteiten9
    • Onderkomen8

Huisjes mooi vrij gelegen, lekker veel ruimte voor onze honden, alleen jammer dat er geen buitenverlichting was. We konden niet meer buiten zitten s'avonds. Enthousiast entertainmentteam die druk bezig is om ook activeiten voor de oudere jeugd te organiseren. Er heerst een heel gezellige en ongedwongen sfeer.
    Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Mooi park

Watson, 5-9-2017
    • Activiteiten6
    • Onderkomen7

Mooi park, bosrijk, mooie indoorspeelplaats. Er is een 'monkey town, grote dubbele glijbaan, maxi lego, moov speelgoed, trampolines, ballenbak, springkussen, peutergedeelte., mooie buiten speeltuinen, er is een squashbaan, zwembad is prima met een leuke waterglijbaan. Nadeel is alleen dat er geen kleedhokjes met aankleedkussens zijn, de aankleedkussen bevinden zich in het zwembad zelf, vriendelijk personeel, dierenweide stelt niet veel voor, eigenlijk niets meer dan een half weiland met een paar loslopende diertjes, pas op met kleine kinderen ivm boze geitjes, je kunt fijn wandelen op en om het park, prijzen alleen aan de hoge kant, wij zaten in een 6L huisje met 4 pers. Was redelijk krap te veel meubels tav de oppervlakte. In de slaapkamer beneden past geen campingbedje, boven wel, traphekje moet je sterk voor zijn, je moet namelijk een massief houten hekje in 2 geleiders tillen, is te zwaar als je zwanger bent. Helaas schimmel in de badkamer, verder oke huisje, niet super luxe.
    Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Zeker een aanrader voor gezinnen

Een aanrader!, 4-9-2017
    • Onderkomen9

Een overzichtelijk, mooi opgezet park. Al het personeel is vriendelijk en het animatieteam doet het super leuk. Het welkomstgeschenk en vragen of alles naar wens is, is een slimme zet. De huisjes zijn allemaal gerenoveerd. Wij zaten in een B huisje en was zelfs mooier dan een Comfort huisje op een ander park.

Ook het zwembad was netjes afgewerkt en schoon.

Afval wordt gescheiden, het enige wat ik miste waren de opties om afval te scheiden in het huisje. Hierdoor hebben wij het plastic niet gescheiden, vanwege de warmte en gemak. Dit doen wij thuis wel.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

gemoedelijk

jane, 4-9-2017
    • Onderkomen10

Leuk park met een gemoedelijke sfeer in een mooie omgeving . Op het park zelf is van alles te doen voor zowel jong als oud. .Aardig personeel het voelde als een warm bad. Ook in ons huisje ontbrak het aan niets en het was allemaal schoon , iets wat wij toch wel heel belangrijk vinden .Op de aankomst dag brachten ze wat lekkers en op de vertrek dag kregen we iets lekkers mee naar huis , een attent gebaar. Wij hopen hier nog eens weer te komen.
    Gereisd met partner in augustus 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Landal Aelderholt bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Aelderholt in Aalden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Aelderholt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Landal Aelderholt scoort een 8.15 uit 10 op basis van 709 reviews.