Beoordelingen Vakantiepark Landal Aelderholt****

Landal Aelderholt****
569 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Landal Aelderholt****
Aelderholt 4, 7854 TZ, Aalden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Aelderholt**** in Aalden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Aelderholt**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Landal Aelderholt scoort een 8,1 uit 10, op basis van 569 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Aelderholt**** in Aalden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Aelderholt****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Landal Aelderholt**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 262 vakantiefoto's van Vakantiepark Landal Aelderholt**** vinden. Je kunt 6 video's van Vakantiepark Landal Aelderholt**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Drenthe. Vergelijk Vakantiepark Landal Aelderholt**** met andere accommodaties in Aalden.
Even geduld a.u.b.

7,9
8,8
7,6
7,7
Toon score en beoordelingen van:
"Fantastisch Park, schoon en gezellig"vertalen
Wijnand
9,0

28-10-2014 Dit Landal vakantiepark is de beste tot op heden bezocht. Schoon, frisse huisjes, gezellige sfeer, goed eten en drinken. Ideaal centrum, waar kinderen en ouders ieder hun gang kunnen gaan, en toch snel even bij elkaar kunnen komen voor lunch, drinken of kletsen. Zwemmen, biljarten, spelen, bolo club, of lekker lezen en rusten bij de openhaard, alles onder 1 dak. In het restaurant/Bistro zijn de wachtijden voor het opdienen van het eten wel soms lang als het erg druk is. Daar mag wat meer op worden gelet. Verder Top !

"Twitter beoordelingen"
20-06-2014 @FrankM1986 Redelijk verblijf gehad in @landalnl Aelderholt. Huisje niet al te schoon, weinig vermaak vd kids. Deel 1> http://t.co/oNfMtQPNfq --- Bron: https://twitter.com/FrankM1986/status/480098024862281728
06-10-2013 @JudithHolterman Genoten van een familieweekend bij @landalgreenpark aelderholt, mooi park en gezeten in de prachtige eco bungalow! --- Bron: https://twitter.com/JudithHolterman/status/386858092199424000
26-07-2013 @san_lambregts @Aelderholt het was een heerlijk verblijf,morgen weer richting huis.park om aan te bevelen! --- Bron: https://twitter.com/san_lambregts/status/360855018779312130
Met jonge kinderen, Okt. 2014
"Een fijne lokatie om er even uit te zijn."vertalen
p_marks
8,0

27-10-2014 In principe hebben wij een fijne midweek gehad. Opvallend vriendelijke medewerkers. In het zwembad hadden wij een nare ervaring.
Wij maakten onder andere gebruik van de grote glijbaan. Mijn dochter begon met mijn kleinzoon, bij het sein "groen" aan de glijpartij. Ik wachtte tot ook ik het sein "groen" kreeg. Bij het eindevan de glijbaan zag ik dat mijn dochter met haar kind nog niet uit de buis was. Met een vrij grote vaart botste ik tegen haar, waarbij ik mij aan mijn schouder bezeerde. Mijn dochter vertelde dat zij een stuk voor het einde van de buis niet verder kon glijden, waardoor zij vertraging opliep. Met als gevolg dat ik tegen haar botste. De oorzaak lijkt mij te zoeken in een verkeerde afstelling of plaats van de sensor die moet meten wanneer de voorgaande persoon passeert, zodat degene die daarachter komt veilig aan het einde van de buis kan komen.

"Standaard"vertalen
hannekedeklein
5,0
5,0
4,0

02-11-2014 Standaard Landal Park, we hadden een klein, oud huisje, wel keurig opgeknapt en schoon (badkamer gedateerd), basismeubilair, verlichting matig. Restaurant (aan de dure kant tov wat je krijgt), bowling, indoor speeltuin, midgetgolf en aardig zwembad (wel klein voor zo'n park en einde dag waren kleedruimtes en gangen niet fris meer). Vriendelijke mensen maar onpersoonlijk, kreeg niet de indruk dat er veel interesse was in het welzijn van de gasten. Er komen toch wel weer andere gasten. Geen toegevoegde waarde om voor dit park te kiezen t.o.v. ander park.

De beste prijzen en last minutes voor Vakantiepark Landal Aelderholt**...

Sept. 2014
"Heerlijke vakantieplek!"vertalen
Astrid van Dijk
8,0

16-09-2014 Het park ligt midden in de natuur. Ons huisje (nr.11) op een mooie plek in het bos. Je ziet de konijntjes en eekhoorntjes om je heen lopen. Doet landelijk aan. Je kunt heerlijk wandelen in de omgeving. Ook voor honden is dit een prima plek. Er is genoeg te zien en te bezichtigen in de nabije omgeving. Openluchtmuseum Ellert en Brammert, Hunebedden museum, het kleine dorpje Orvelte. Wij vonden het huisje comfortabel en praktisch ingericht. Ook was er goed schoongemaakt. Het is ook wel prettig dat je je auto naast het huisje kunt parkeren. Als je van rust en de natuur houdt is dit een fijn vakantieadres.

Met jonge kinderen, Sept. 2014
"Super park!"vertalen
Linda
9,0

13-09-2014 Dit park is super!
Het huisje was prima in orde. Netjes en schoon en weinig op aan te merken.
Met 6 personen en een baby zou t wat krap zijn, maar wij waren met 4 volwassen en een baby dus het babybedje stond op een eigen kamer, strak tussen de twee bedden in.

We hebben heerlijk gegeten in het restaurant en in de cafetaria. Winkel was zeer uitgebreid.

Het zwembad was heerlijk. Had misschien iets warmer gemogen maar verder helemaal prima! Onze 4 maanden oude dochter heeft er heerlijk gezwommen en ook wij hebben ons prima vermaakt.

Verder natuurlijk nog niet veel gebruik gemaakt van alle kinderspeeldingen maar t zag er allemaal top uit.

Wij komen zeker nog eens terug!

Met jonge kinderen, Sept. 2014
"Mooi park met leuke faciliteiten"vertalen
alangedijk@hotmail....
8,0

04-10-2014 Leuk park, zeker voor jonge kinderen. Binnenzwembad met glijbaan en een fantastische binnenspeeltuin. Huisje liggen mooi tussen het groen en over het algemeen heel prive. Huisjes helaas wat verouderd. Wij hadden een 6 persoons luxe huis, maar het huis je had een simpel en verouderde uitstraling. Ook erg klein als je er met 6 volwassenen in zou zitten.

"Heerlijk genoten!"vertalen
Jacq
8,0

01-09-2014 Wij zijn vorige week een midweek naar dit park geweest. Ons zoontje van 2 jaar heeft zich uitstekend vermaakt, vooral in het Indoor Speelparadijs. Voor kinderen is hier genoeg te doen in de vakantie. Tevens kun je hier mooi fietsen in de omgeving. Wij hadden een 8-persoons huisje (4D). Minpunten aan het huisje: voor 8 personen vind ik de woonkamer aan de kleine kant en ze hebben maar 1 toilet. Verder was het een prima accommodatie! Grote tuin met veel zon.

"Boven alle verwachtingen"vertalen
Mark Messemaker
9,0

30-08-2014 Bij het boeken was de indoorspeeltuin doorslaggevend. Deze speeltuin overtrof al onze verwachtingen. Het zwembad was ook groot en erg leuk voor de kinderen. De grote glijbaan was niet alleen leuk voor kinderen, maar ook voor volwassenen. Bij vorige recensies las ik dat de accommodaties "vies" waren , dus ik begon te twijfelen met boeken. Gelukkig heb ik wel geboekt, want er was weinig op de accommodatie aan te merken. Heel netjes en bovendien was alles zeer ruim opgezet. We hadden heel veel ruimte on de bungalow heen met diverse speeltoestellen in onze achtertuin. Het personeel was zeer vriendelijk en met name de jeugdige leiders van de speelhal/ Bollo club waren erg enthousiast en deden het zeer goed. Een aanrader als je een jong gezin hebt. Wij komen op zeker nog eens terug.

Met jonge kinderen, Aug. 2014
"Heel leuk park, mooie omgeving"vertalen
Berkbok
8,0

28-09-2014 Een park om te onthouden, huisjes mooi opgesteld, grote visvijver. Voor de kinderen vlakbij het huisje een kleine speeltuin, groot indoorspeelparadijs en het zwembad is ook prima! De omgeving is ook leuk als je van bossen, heide houdt.

Met jonge kinderen, 2014
"Leuk familiepark"vertalen
Colin
7,0

14-08-2014 Wij zaten met het gezin in één van de nieuwe huisjes voor 10 personen. Zeer ruim en net huisje. Park ziet er mooi en verzorgd uit en er is genoeg te beleven voor jong en oud. Wij hebben bijvoorbeeld gebowld, getennist, gesquasht en gezwommen. Voor de kinderen is er een grote speelhal met allerlei klimtoestellen. Restaurant op het park is prima. Qua ligging is het park ideaal voor een uitstapje naar Dierenpark Emmen.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welke Europese stad ga jij het liefst kerstshoppen?

Bent u de eigenaar?