Beoordelingen Vakantiepark Landal Aelderholt****

Landal Aelderholt****
558 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Landal Aelderholt****
Aelderholt 4, 7854 TZ, Aalden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Aelderholt**** in Aalden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Aelderholt**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Landal Aelderholt scoort een 8,1 uit 10, op basis van 558 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Aelderholt**** in Aalden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Aelderholt****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Landal Aelderholt**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 254 vakantiefoto's van Vakantiepark Landal Aelderholt**** vinden. Je kunt 6 video's van Vakantiepark Landal Aelderholt**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Drenthe. Vergelijk Vakantiepark Landal Aelderholt**** met andere accommodaties in Aalden.
Even geduld a.u.b.

7,9
8,8
7,6
7,7
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, 2014
"Leuk familiepark"vertalen
Colin
7,0

14-08-2014 Wij zaten met het gezin in één van de nieuwe huisjes voor 10 personen. Zeer ruim en net huisje. Park ziet er mooi en verzorgd uit en er is genoeg te beleven voor jong en oud. Wij hebben bijvoorbeeld gebowld, getennist, gesquasht en gezwommen. Voor de kinderen is er een grote speelhal met allerlei klimtoestellen. Restaurant op het park is prima. Qua ligging is het park ideaal voor een uitstapje naar Dierenpark Emmen.

"Twitter beoordelingen"
20-06-2014 @FrankM1986 Redelijk verblijf gehad in @landalnl Aelderholt. Huisje niet al te schoon, weinig vermaak vd kids. Deel 1> http://t.co/oNfMtQPNfq --- Bron: https://twitter.com/FrankM1986/status/480098024862281728
06-10-2013 @JudithHolterman Genoten van een familieweekend bij @landalgreenpark aelderholt, mooi park en gezeten in de prachtige eco bungalow! --- Bron: https://twitter.com/JudithHolterman/status/386858092199424000
26-07-2013 @san_lambregts @Aelderholt het was een heerlijk verblijf,morgen weer richting huis.park om aan te bevelen! --- Bron: https://twitter.com/san_lambregts/status/360855018779312130
met een groep, Aug. 2014
"Gezellig en mooi"vertalen
Jurjen
8,0

19-08-2014 Ik had hier een leuke week met de Buitenhof, alleen vond ik het huisje iets aan de kleine kant. We zaten met z'n zevenen in een huisje. Er was maar een douche en een toilet.

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Laatste keer!"vertalen
renate
2,0
8,0

16-08-2014 wij zijn al een aantal keren hier geweest maar dit was de laatste keer. Accomodatie was zeer verouderd, achterstallig en zeer slecht schoongehouden, overal bloedspetters van doodgeslagen vliegen, kwijl aan de bank, bruin op de toilettegels, lichtknoppen aangekoekt, keukenkastjes vol vuil en haren. Toen we binnen kwamen in het huisje hing er een rotte eieren lucht. Meteeen gemeld en een schoonmaakster kwam het ergste vuil schoonmaken, en iemand van de technische dienst om het putje te maken, waar de stank uit kwam. de technische dienst heeft er voor gezorgd dat we een ander huisje kregen. Een huisje met zonnebank en sauna. Dit huisje was met een vernieuwd interieur dus heel wat netter. Maar schoonmaken is een ding wat echt aangepakt moet worden daar, alles was gorig en gewoon niet bijgehouden. Heel jammer want je betaald aardig wat voor een weekend, ik hoorde dat er veel Polen op het park zitten als er geen vakantiegangers zijn, dus dat zal wel de reden zijn. Service is wel goed!

De beste prijzen en lastminutes voor Vakantiepark Landal Aelderholt***...

"Zeker voor herhaling vatbaar"vertalen
mjan
8,0

29-07-2014 Wij zijn voor de 2e keer op dit park geweest. Er worden leuke activiteiten voor kinderen georganiseerd. Leuk zwembad met een mooie glijbaan. Eenvoudige nette huisjes.

met een groep, Juli 2014
"Heerlijk familieweekend gehad!"vertalen
Heleen
7,0

26-07-2014 Geslaagd familieweekend gehad in een van de grote vakantiehuizen (We hadden een 10-persoons-huisje gereserveerd, maar kregen een upgrade naar een 12-persoonsboerderijtje). Mooie ligging, erg ruim en van alle gemakken voorzien. Voor de 3e keer nu hier geweest en de kinderen (een tweeling van 8) vinden het nog steeds geweldig. Ze vermaken zich goed in het zwembad, de speeltuin en de indoorspeelhal. Ook veel entertainment

met jonge kinderen, Juli 2014
"Leuk park, huisjes laten te wensen over"vertalen
Elma
6,0

01-08-2014 Leuk park, zeker voor jonge kinderen. Onze dochter van 14 maanden heeft een toptijd gehad. Zwembad is niet spectaculair, restaurant a la carte was prima, bbq buffet was heeel slecht. Weinig salades, slecht aangevuld en goedkoop vlees. Ook hebben wij die keer dat we a la carte aten het kinderbuffet in 1,5 uur tijd niet een keer zien verversen. Huisje (4b) is echt gedateerd. En ook niet echt schoon (vieze onderbroek van vorige huurder lag nog naast het bed), meubelair is oud. Privacy en ruimte om het huis is heel goed. Personeel is supervriendelijk.. Prima vakantie gehad, alleen huisjes moeten beter schoongemaakt worden en gerenoveerd worden.

met jonge kinderen, 2014
"Leuk park; huisjes gedateerd."vertalen
Coby
8,0

25-07-2014 Het park is leuk; genoeg te doen voor de kinderen. Zwembad en binnenspeeltuin werden erg gewaardeerd door onze kinderen. Zeer vriendelijk personeel. Fijne winkel op het park. Genoeg ruimte om de huisjes (op de nieuwere parken van Landal vind ik dat zeer beperkt). Wij zaten in huisje 8B. Huisjes zijn vooral beneden krap voor 8 pers.; ik zou zeggen 6 pers. Boven wel lekker ruim.
Over het huisje zelf wil ik kwijt dat ze gedateerd zijn. Een grote onderhoudsbeurt zou wel op zijn plaats zijn. De apparatuur in de keuken was oud en voldeed niet meer; een vriezer die niet vriest en afwasmachine die de afwas niet goed doet... Een buitentafel waar geen kopje koffie op kan staan omdat hij zo wiebelt.
De eerlijkheid gebiedt te zeggen dat de huurprijs ook niet enorm is. Dus prijs/kwaliteit verhouding is in orde.

"Oud en gedateerde huisjes"vertalen
A. Janssen
2,0
7,0

13-08-2014 Konden helaas geen rookvrij huisje meer boeken dus als niet-rokers in een rokershuisje is niet optimaal maar dan kan het nog wel schoon zijn en dat was het niet. Er lag ontzettend veel viezigheid achter de wc-pot en de vloeren waren vies. Onder de bedden was al weken geen stof weggehaald. Ook de keuken is zo oud, begin jaren 70 met houten handvatten, dat kan echt niet meer!

met partner, Juli 2014
"Leuk voor kinderen"vertalen
shortii_kim
10,0
9,0

09-08-2014 Voor kinds t/m 12 jaar is dit een erg leuk park. Voor jeugd/jong volwassen is hier niks. Alles sluit om 10 u,erg jammer! Zwembad super klein! Bowling&midgetgolf slechte banen! Als je naar de bingo gaat heb je heel veel geduld nodig! Het eten in het restaurant is goed, de bbq live coocking niet! Ook te duur, van de kaart is lekkerder en goedkoper. Wij hadden een 6 persoons luxe huisje maar dat mag de naam luxe absoluut niet hebben! de prijs was ook veel te duur voor dit huisje! De ligging was wel mooi, genoeg ruimte om je heen. Personeel is erg vriendelijk! Al met al weinig tot niks te beleven, behalve voor kinderen erg leuke speelplaatsen! Ohja er is een vliegenplaag echt heel erg! Zo erg dat ik om die reden al niet zou boeken op dit park. Wij hebben bij het huisje wel 100 vliegen per dag gedood. Als je voor op het terras zit te eten word je echt aangevallen door een groep vliegen. zo vies! je kunt niet rustig eten. Erg jammer dat hier niks aangedaan word.

met een groep, Juni 2014
"24 persoons huisje.. top!"vertalen
Patrick
10,0

24-06-2014 Net terug van een familie weekend in een 24 persoons huisje. Prachtig.. zeer ruim, alle faceliteiten aanwezig. Ligging ideaal op het park. Enigste minpuntje.. de eetgelegenheden en horeca sluiten om 21:00 uur, had best langer open mogen blijven.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?

Bent u de eigenaar?