Beoordelingen Vakantiepark Landal Aelderholt****

Landal Aelderholt****
542 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Landal Aelderholt****
Aelderholt 4, 7854 TZ, Aalden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Aelderholt**** in Aalden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Aelderholt**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Landal Aelderholt scoort een 8,2 uit 10, op basis van 542 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Aelderholt**** in Aalden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Aelderholt****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Landal Aelderholt**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 250 vakantiefoto's van Vakantiepark Landal Aelderholt**** vinden. Je kunt 6 video's van Vakantiepark Landal Aelderholt**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Drenthe. Vergelijk Vakantiepark Landal Aelderholt**** met andere accommodaties in Aalden.
Even geduld a.u.b.

8,3
7,9
8,8
7,7
Toon score en beoordelingen van:
met een groep, Juni 2014
"24 persoons huisje.. top!"vertalen
Patrick
10,0

24-06-2014 Net terug van een familie weekend in een 24 persoons huisje. Prachtig.. zeer ruim, alle faceliteiten aanwezig. Ligging ideaal op het park. Enigste minpuntje.. de eetgelegenheden en horeca sluiten om 21:00 uur, had best langer open mogen blijven.

"Twitter beoordelingen"
20-06-2014 @FrankM1986 Redelijk verblijf gehad in @landalnl Aelderholt. Huisje niet al te schoon, weinig vermaak vd kids. Deel 1> http://t.co/oNfMtQPNfq --- Bron: https://twitter.com/FrankM1986/status/480098024862281728
06-10-2013 @JudithHolterman Genoten van een familieweekend bij @landalgreenpark aelderholt, mooi park en gezeten in de prachtige eco bungalow! --- Bron: https://twitter.com/JudithHolterman/status/386858092199424000
26-07-2013 @san_lambregts @Aelderholt het was een heerlijk verblijf,morgen weer richting huis.park om aan te bevelen! --- Bron: https://twitter.com/san_lambregts/status/360855018779312130
met partner, Juni 2014
"Goed park als je niet al te hoge eisen hebt"vertalen
Theo
7,0

21-06-2014 Het huisje wat we hadden kan wel een op knap beurtje gebruiken.
De service van het park is prima in orde. we hadden wat "klachten"deze zijn ook direct naar te vredenheid opgelost. Het personeel is super vriendelijk.
Het park bestaat uit 2 delen. Een nieuwbouw deel wat open en er goed uitziet. Wij zaten in het oude deel en dat was in het bossig gebied waardoor het wat droevig aan zien heeft.

Juni 2014
"Heerlijk pinksterweekend"vertalen
Ruiz
8,0

10-06-2014 met familie naar dit mooie park geweest, we hadden een 8 persoons ecohuis met allemaal onze eigen badkamer incl wc een echte aanrader wat een luxe, huisjes zijn mooi onderhouden.
lekker gegeten bij het restaurant, er is veel te doen voor de kinderen.
omgeving is ook erg leuk en er is veel te doen!

kortom: dit is zeker een aanrader!

De beste prijzen en lastminutes voor Vakantiepark Landal Aelderholt***...

met jonge kinderen, Juni 2014
"Heerlijk park om bij te komen"vertalen
melisa
8,0

12-06-2014 Met 2 kinderen 4 dagen naar dit park geweest. Echt genoten. Leuk zwembad, binnenspeeltuin en buitenspeeltuin voor de kinderen. Alles goed overzichtelijk.
Ook de omgeving erg mooi, maar omdat we er kort waren niet alles kunnen zien. We komen dus zeker eens terug.

We hadden 1 groot minpunt. Het "2persoonsbed" in ons 6 persoonshuisje, had 2 losse matrassen en waren ook 2 losse bedden. Ze bleven maar uit elkaar schuiven zodat je er steeds tussen lag.

Verder genoeg te doen en te beleven. Huisje simpel, maar netjes. Een buitenlamp zal handig zijn bij het tuinset.

met jonge kinderen, Mei 2014
"Erg genoten en warme douche voor service!!"vertalen
S. Merkus
9,0

27-05-2014 Op het laatste moment kregen we te horen dat een hoogzwanger vriendin van ons niet mee kon omdat onze zoon de waterpokken had. Dit werd super opgelost. Binnen 5 minuten kregen we ook de sleutel van het naastgelegen huisje!!!! Geheel kosteloos!!!
Verder erg genoten en is het prima vertoeven op het park! Een echte aanrader.

"Heel leuk park!"vertalen
mfleers
8,0

22-04-2014 Schoon, opgeruimd, erg kindvriendelijk, leuk zwembad.

Maar vanaf 21 uur kan je in het centrum niets meer drinken, dat is heel gek. Want je kunt er wel bowlen of biljarten enzo. Maar de bar gaat dicht! Dus als je iets wilt drinken moet je een glaasje water halen bij de wc...

Wij waren er met Pasen en er liep een hele lieve paashaas rond.
Ook eieren zoeken was achteraf leuk - ook al moesten we eerst met zijn allen langs de verstopte eieren lopen - en de kinderen mochten die eieren nog niet zien, want die waren "verstopt".... Tja, zoiets werkt niet echt, je zag de eieren in de struiken liggen.
Dat was wel jammer, vooral omdat de leiding heel hard tegen de kinderen ging schreeuwen toen ze die eieren vonden voordat er gezegd was dat ze mochten zoeken.
Mijn kleinzoontje van bijna 5 begreep er in ieder geval hélemaal niets van!
Maar gelukkig maakte de paashaas weer alles goed!

"Leuk park voor kinderen."vertalen
Bart Vogels
7,0

05-04-2014 Leuk net park met leuke activiteiten voor kinderen. Indoor speelpaleis en zwembad zeer leuk en netjes. Het enigste nadeel dat ik heb kunnen ontdekken is dat je in het restaurant niet na 18.30u kunt reserveren om 20.00u zijn ze namelijk dicht.

"Zeker met kinderen een Superpark"vertalen
edwinrijnhart
8,0

07-04-2014 Afgelopen weekend zijn wij hier geweest met een groep van 13 mensen. Iedereen was tevreden over het park en het aangebodene. De huisjes zijn niet nieuw maar er was niets stuk oid. Ook de prijs-kwaliteit van het restaurant was heel goed.

met jonge kinderen, Mrt. 2014
"Kindvriendelijk en flexibel!"vertalen
Elisa
7,0

28-03-2014 Met dank aan de medewerkers van Landal Greenparks hebben wij op dit park een huisje kunnen boeken buiten de standaard verhuurperiodes om. Dit ging allemaal erg soepel. Op het park zelf hebben onze kinderen (5 jaar) zich prima vermaakt, zowel binnen als buiten. Vooral de indoor-speeltuin en het zwembad zijn fantastisch, maar ook de buitenspeeltuinen bezorgden plezier. De huisjes zijn niet heel groot, maar zijn handig ingericht en hebben alles (misschien met uitzondering van een oven) dat nodig is. Het park ziet er goed verzorgd en mooi uit.

met een groep, Mrt. 2014
"Mooi park"vertalen
Joury
10,0

21-03-2014 Landa de aelderholt is een mooi park wat u vooral moet doen is de paarden tram bezoeken en naar dierenpark Emmen toe gaan

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?