Beoordelingen Vakantiepark Landal Aelderholt****

Landal Aelderholt****
533 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Landal Aelderholt****
Aelderholt 4, 7854 TZ, Aalden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Aelderholt**** in Aalden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Aelderholt**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Landal Aelderholt scoort een 8,1 uit 10, op basis van 533 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Aelderholt**** in Aalden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Aelderholt****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Landal Aelderholt**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 245 vakantiefoto's van Vakantiepark Landal Aelderholt**** vinden. Je kunt 6 video's van Vakantiepark Landal Aelderholt**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Drenthe. Vergelijk Vakantiepark Landal Aelderholt**** met andere accommodaties in Aalden.
Even geduld a.u.b.

8,8
7,6
7,7
8,2
Toon score en beoordelingen van:
"Heel leuk park!"vertalen
mfleers
9,0

22-4-2014 Schoon, opgeruimd, erg kindvriendelijk, leuk zwembad.

Maar vanaf 21 uur kan je in het centrum niets meer drinken, dat is heel gek. Want je kunt er wel bowlen of biljarten enzo. Maar de bar gaat dicht! Dus als je iets wilt drinken moet je een glaasje water halen bij de wc...

Wij waren er met Pasen en er liep een hele lieve paashaas rond.
Ook eieren zoeken was achteraf leuk - ook al moesten we eerst met zijn allen langs de verstopte eieren lopen - en de kinderen mochten die eieren nog niet zien, want die waren "verstopt".... Tja, zoiets werkt niet echt, je zag de eieren in de struiken liggen.
Dat was wel jammer, vooral omdat de leiding heel hard tegen de kinderen ging schreeuwen toen ze die eieren vonden voordat er gezegd was dat ze mochten zoeken.
Mijn kleinzoontje van bijna 5 begreep er in ieder geval hélemaal niets van!
Maar gelukkig maakte de paashaas weer alles goed!

"Twitter beoordelingen"
6-10-2013 @JudithHolterman Genoten van een familieweekend bij @landalgreenpark aelderholt, mooi park en gezeten in de prachtige eco bungalow! --- Bron: https://twitter.com/JudithHolterman/status/386858092199424000
26-7-2013 @san_lambregts @Aelderholt het was een heerlijk verblijf,morgen weer richting huis.park om aan te bevelen! --- Bron: https://twitter.com/san_lambregts/status/360855018779312130
22-7-2013 @sj_dk @sebasschra fijn verblijf @Aelderholt het is een leuk park. --- Bron: https://twitter.com/sj_dk/status/359316884451102721
"Leuk park voor kinderen."vertalen
Bart Vogels
9,0

5-4-2014 Leuk net park met leuke activiteiten voor kinderen. Indoor speelpaleis en zwembad zeer leuk en netjes. Het enigste nadeel dat ik heb kunnen ontdekken is dat je in het restaurant niet na 18.30u kunt reserveren om 20.00u zijn ze namelijk dicht.

"Zeker met kinderen een Superpark"vertalen
edwinrijnhart
8,0

7-4-2014 Afgelopen weekend zijn wij hier geweest met een groep van 13 mensen. Iedereen was tevreden over het park en het aangebodene. De huisjes zijn niet nieuw maar er was niets stuk oid. Ook de prijs-kwaliteit van het restaurant was heel goed.

De beste prijzen en lastminutes voor Vakantiepark Landal Aelderholt***...

met jonge kinderen, Mrt. 2014
"Kindvriendelijk en flexibel!"vertalen
Elisa
9,0

28-3-2014 Met dank aan de medewerkers van Landal Greenparks hebben wij op dit park een huisje kunnen boeken buiten de standaard verhuurperiodes om. Dit ging allemaal erg soepel. Op het park zelf hebben onze kinderen (5 jaar) zich prima vermaakt, zowel binnen als buiten. Vooral de indoor-speeltuin en het zwembad zijn fantastisch, maar ook de buitenspeeltuinen bezorgden plezier. De huisjes zijn niet heel groot, maar zijn handig ingericht en hebben alles (misschien met uitzondering van een oven) dat nodig is. Het park ziet er goed verzorgd en mooi uit.

met een groep, Mrt. 2014
"Mooi park"vertalen
Joury
8,0

21-3-2014 Landa de aelderholt is een mooi park wat u vooral moet doen is de paarden tram bezoeken en naar dierenpark Emmen toe gaan

met jonge kinderen, Mrt. 2014
"Leuk vakantiepark voor kinderen"vertalen
Erica
8,0

9-3-2014 Accommodatie was netjes en schoon. Deze was dan ook recentelijk gerenoveerd. Jammer dat de plafonds in slaapkamer niet meegeverfd zijn. Hier zie je nu een ouderwets eiken schrootjesplafond met verfspetters van de renovatie.
Badkamer was krap, soort van douchescherm liep niet door tot aan de vloer, waardoor de hele badkamer nat was.
Leuk zwembad met glijbaan en groot indoor-speelparadijs.

met jonge kinderen, 2014
"Leuk park van Landal. Helaas weer oorontsteking."vertalen
erik
8,0

2-3-2014 Net terug van midweek in voorjaarsvakantie met onze kids(4 en 7), tweede ervaring bij Landal en deze is ons veel beter bevallen dan Landal land van Bartje. Pluspunten van dit park, zeer leuk speelparadijs voor kids, heerlijk warm zwembad, leuke buitenspeeltuin, zeer vriendelijk personeel! en heel ontspannen sfeer. Accomodatie was verouderd(4d), maar voldeed wel. Wij hadden huisje 250 en het was 2 minuten lopen naar centrum, ideaal dus. Helaas 1 behoorlijke afknapper, na ons eerste verbijf bij Landal het land van bartje hebben ik en mijn 2 kinderen oorontsteking opgelopen en nu bij thuiskomst uit Landal Aelderholt zit ik weer met een ooronsteking. Wij reizen de hele wereld rond, nergens last van gehad. Zwembaden moeten dus gewoon beter worden schoongehouden, is mijn conclusie. Van de zomer naar hof van Saksen, hopelijk kom ik daar ongeschonden vandaan want baal er wel van. Zoals gezegd verder prima park om te verblijven, zeker met kinderen.

met jonge kinderen, Jan. 2014
"Super relax niet te massaal"vertalen
gertjansabine
9,0

27-1-2014 heerlijk weekeind gehad met jongere kinderen (5 en 7).
Kinderen kunnen zich prima vermaken op het park. bij de binnenspeelplaats zitplekken maar dichtbij ook de loungebank rond de open haard. zwembad voor onze kids prima. ook niet te veel zodat we naar een uurtje of twee weer wat anders kunnen ondernemen. in het restaurant ook goed gegeten. prima kaart. goede prijs/kwaliteit

"Mooie rustige omgeving"vertalen
Anne

23-1-2014 Leuk park vooral met jonge kinderen

"Fantastische service"vertalen
Bob Lerk
9,0

6-1-2014 Afgelopen weekend geweest en vergeten wat spullen uit een kastje te halen.
Deze spullen worden terug gebracht!
Dat noem ik service.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?