8,7

Uitstekend

7 reviews over BedAndBreakfast De Gelpenhoeve in het Nederlands

Heerlijk

Chantal, 2-8-2017

Heerlijk genoten van 10 dan Gelpenhoeve, met ontbijt en diner service!

Samen met mijn 6 hondjes lekker gewandeld in het los loop gebied.

Alles netjes en goed verzorgd

Gereisd alleenreizend in juli 2017

sportief wandelweekend met eet voorziening.

Yvonne Robbemond, 25-4-2016

We waren er met een groepje verdeeld over de B&B en huisjes.

Bedden van huisje 3 zijn perfect douche is er ook heerlijk. We zijn er vriendelijk ontvangen en het ontbijt en buffet was goed verzorgd. Net buiten het terrein een heerlijk losloop gebied voor de honden.

Gereisd met vrienden in april 2016

de B&B-2 kamer was prima, de rest een stuk minder

Rene Geerling, 15-3-2016

goed: de B&B kamers en het erf en de omgeving.

niet goed : de middels een smalle steile trap bereikbare gezamelijke ruimte, qua sfeer een failliete sportclub, bevat oa. een camera opdat de beheerder " de boel een beetje in de gaten kan houden" (!).

De route naar de 2 B&B kamers gaat via muf halletje en een onaantrekkelijke keuken.

Overigens: De gastvrouw is aardig, de gastheer doet z'n best maar is te opdringerig

Gereisd met vrienden in maart 2016

Super logeeradres!!!

Sem, 17-7-2013

Heerlijk bijkomen in een rustieke omgeving met op een paar meter afstand een bos waar je heerlijk kunt wandelen,kortom een super logeeradres!!!!
Gereisd met vrienden in januari 2013

Heerlijk weekend gehad!

Annelies_Flipsen, 25-6-2012

Wij zijn afgelopen weekend naar de Gelpenhoeve geweest, Peter en Nienke zijn ontzettend gastvrij en behulpzaam. De omgeving is heerlijk rustig en ook de kamer was erg mooi. Het is echt een aanrader, wij komen er in ieder geval zeker nog een keer terug!
Gereisd met partner in juni 2012

Super gastvrije mensen

pm kersbergen, 29-11-2009

Heb samen met mijn paardje en hond genoten van de locatie, en de klantvriendelijkheid van de eigenaars.

Had meer de indruk bij vrienden te logeren, dan dat ik een weekendje weg was.

Gereisd alleenreizend in november 2009

super locatie en gastvrij

Margot en Hans, 26-7-2009

Wij zijn er met de paarden geweest.Geweldige locatie aan het bos. Peter en Nienke zijn erg gastvrij en alles kan voor je worden geregeld. Het ontbijt was geweldig en wordt op een gewenst tijdstip gebracht. De huisjes hebben een tuintje met vrij uitzicht, het huisje heeft alles wat je nodig hebt. De paarden hadden een eigen stuk wei en een stal. Huisdieren zijn trouwens ook welkom
Gereisd met partner in juli 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast De Gelpenhoeve in Aalden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast De Gelpenhoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast De Gelpenhoeve scoort een 8.65 uit 10 op basis van 7 reviews.