Hotel Windhoek Country Club Resort ****

Hotel Windhoek Country Club Resort
Windhoek Country Club Resort

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Windhoek Country Club Resort bij:

3 reviews over Hotel Windhoek Country Club Resort in het Nederlands

"zeker de mooite waard"

k. ham, 18-5-2009

de natuur is erg mooi en ze bieden een hele goede service de kamers waren goed schoon en verzorgd
Gereisd met partner in februari 2009

Heel erg goed

ielegems herman, 26-3-2009

Hotel ligt wel buiten de stad (voordeel of nadeel?), zeer mooie kamers, goede service, lekker eten maar niet echt speciaal. Kregen soep na hoofdgerecht (want ze was nog niet klaar)... maar ja, dit is Afrika, en dat vinden wij best wel grappig.
Gereisd met partner in maart 2009

Manuela Beyens, 25-3-2007

Na bijna 23 uren onderweg geweest te zijn ben ik uitgeteld in hotel toegekomen. 's Anderdaags uitgechect om rondreis te starten, dus veel kan ik er niet over zeggen.

Wat ik wel weet is dat de kamers heel ruim en luxueus waren, het personeel zeer gedienstig, hulpvaardig en vriendelijk.

De room-service snel en lekker, de bar heel mooi en aangenaam, maar vol van prostituees die klanten zoeken.

Een goed hotel voor een mooie start van een rondreis.

Gereisd anders in maart 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Windhoek Country Club Resort in Windhoek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Windhoek Country Club Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Windhoek Country Club Resort scoort een 8 uit 10 op basis van 3 reviews.