Hotel Safari Court ****

7,4

7 reviews over Hotel Safari Court in het Nederlands

aardig hotel

c_branje, 13-2-2011

Wij zaten in Safari, niet in Safari Court. Hoort bij elkaar, scheelt een ster.

De kamer is goed, maar de airco maakt het geluid van een betonmolen. Dus die kun je 's nachts niet aanhouden want dan slaap je niet. En als je hem uitzet slaap je niet van de hitte.

Veel keus bij ontbijtbuffet.

Hoe diner hier is geen idee, want als je in Windhoek bent, moet je naar Joe's Beerhouse.

Gereisd met vrienden in september 2007

Prima hotel

Willemien, 22-1-2010

We waren hier maar 1 nachtje en het was geweldig verzorgd. In de middag lekker bij het mooie zwembad gelegen. Ze houden de boel goed schoon. Ook de kamers zijn prima, het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Ze hebben een shuttlebus die je naar het centrum brengt en eventueel ophaalt.

We hebben hier niet gegeten want als je in Windhoek bent moet je gegeten hebben in Joe's Beerhouse.

Gereisd met partner in december 2009

Vermijden!!!!!!

Thijs en Trudy, 17-11-2008

Door een geannuleerde vlucht van Windhoek naar Johannesburg zijn wij door de plaatselijke luchtvaartmaatschappij ondergebracht in dit hotel. Het inchecken was belachelijk, het personeel snauwde de vermoeide reizigers van alles toe en eten moesten we in een bijgebouw (Welwitchia) Daar was het eten slecht. Dus wij dachten gezond te doen en hebben ons beperkt tot de salades. Het gevolg was dat wij hier een voedselvergiftiging hebben opgelopen. Dat de voedselvergiftiging hier is opgelopen staat vast. Kortom kamers zijn aardig, hotel ligt buiten het centrum er zijn wel shuttle busjes. Een hotel om te vermijden tenzij je ernstig wil lijnen.
Gereisd met partner in november 2008

VAN HERCK LUTGART, 28-4-2008

Het safarihotel is een mooi en aangenaam hotel, in de kamer was er een nachtlampje stuk maar het is stuk gebleven . De televisie had ook zijn beste tijd gehad. Het eten was prima verzorgd .
Gereisd met vrienden in april 2008

J Kastelijn, 27-9-2006

Wij hebben een fantastische tijd gehad.

Na een rondreis van 2 weken heerlijk verwend in het safari hotel 4 sterren.

hotel sfaricourt is 5 sterren.

Gereisd anders in september 2006

Jose en Twan, 4-9-2006

Weet niet wat de vorige verwacht van een hotel maar safari court is een super 5 sterren hotel. Wijzelf hebben het het safari hotel gezeten wat 4 sterren is. Wij zijn er na een rondreis van 2 weken

9 dagen geweest. Het was er fantastisch. Heerlijk rustig, zeer weinig gasten. Het personeel zeer vriendelijk en behulpvaardig. Het eten was zeer goed. Ik zou het iedereen aanraden om hier te logeren. Ieder half uur een busje naar het centrum. We hadden touristenklasse besproken maar kregen een bissnesklasse kamer en we betaalde uiteindelijk iets meer dan de helft van grboekte bedrag.

Gereisd familie in januari 2006

saskia, 11-2-2004

geen luxe hotel niet in centrum wel hotelbusjes

service naar centrum wel goed eenvoudig hotel om je vakantie in namibie te beginnen

Gereisd anders in februari 2004

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Safari Court bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Safari Court in Windhoek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Safari Court zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Safari Court scoort een 7.43 uit 10 op basis van 7 reviews.