Hotel Olive Grove

Hotel Olive Grove
Olive Grove

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Olive Grove bij:

2 reviews over Hotel Olive Grove in het Nederlands

Goed begin en einde van tour

Bart, 8-3-2012

Wij zijn heel vroeg aangekomen bij the Guesthouse Olive Grove. Dat was geen probleem. We zijn zeer goed opgevangen, alles in deze guesthouse is eigenlijk ok; het eten, het personeel, de dienstverlening, de kamers. Ik kan het iedereen aanraden. De laatste dag hebben we gegeten bij the Olive Grove Exclusive. Dit was zeer de moeite waard qua eten en atmosfeer. Je loopt gewoon de trappen op en je bent er.
Gereisd met partner in februari 2012

Prima verblijf

elskleijn, 16-1-2012

Olive Grove is een goede accomodatie, het eten is erg goed, de kamers ruim en schoon, een fijne stortdouche, een mooie binnentuin, vriendelijk personeel, huiselijke sfeer, kortom echt een aanrader. Ligging is in een woonwijk maar wel redelijk centraal t.o.v. winkels e.d. Wij waren hier 1 nacht, maar hadden wel 2 nachten willen verblijven.
Gereisd met partner in september 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Olive Grove in Windhoek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Olive Grove zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Olive Grove scoort een 9 uit 10 op basis van 4 reviews.