Onvoldoende

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Heinitzburg***** bij :

1 review over Hotel Heinitzburg in het Nederlands

Zeer twijfelachtige en discutabel Hotel

pim steman, 14-10-2014

Een hotel met streng Duits regiem management. De mooiste tafels op Terras met byzonder mooi uitzicht op Windhoek. Zijn NIET beschikbaar voor hotelgasten. Maar voortdurend gereserveerd voor ... ????? Vriendjes/ relaties van ????.

Hotel is ongeschikt voor reizigers die zojuist een vliegreis van >20uren achter de rug hebben. Zijn dan oververmoeid en verwachte een wat losse en vlottere benadering en behandeling. Wij vonden het strenge regiem onprettig overkomen. Het Restaurant hanteerd strikte kleding voorschriften. Is opzich niks mis mee. Maar na >20uren vliegen zaten wij niet te wachten op een zeer formeel 5 gangen diner. Iets anders was niet mogelijk aldaar.

Dus geen Diner voor ons maar zakje Chips op bed en slapen.

Gereisd met partner in oktober 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Heinitzburg in Windhoek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Heinitzburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Heinitzburg scoort een 4 uit 10 op basis van 1 reviews.