Lodge Ndhovu Safari Lodge

Ndhovu Safari Lodge

2 reviews over Lodge Ndhovu Safari Lodge in het Nederlands

Leuke plek

Bassie, 7-1-2017

We zijn hier twee nachten geweest. De weg er naar toe was erg zanderig en we waren blij dat we een 4x4 hadden. Ze hebben huisjes en tenten. Wij hebben in een tent met eigen badkamer geslapen. Op ons terrasje lekker een drankje gedronken met uitzicht over de rivier waar we olifanten of hippo's Hebben gezien.

We hebben 's middags een boottocht over de rivier gemaakt en veel dieren gezien. Dat was een mooi tochtje. Bij terug komst was het eten klaar (buffet). Je eet met iedereen aan een lange tafel en het smaakte prima. Het ontbijt was weer een heel stuk minder ....

Vanuit de lodge is het een klein stukje rijden naar Mahango GR. Daar hebben we een groot deel van de dag rond gereden en o.a. veel olifanten gezien.

Gereisd met partner in september 2016

P.K., 23-5-2009

Nabij Popa falls en Mahango N.P. (welke niet/deels te bezoeken waren door de overstroming van de Okavango rivier).

Aangezien de toegangsweg overstroomd was en een brug “weggeslagen” werden we met een bootje overgevaren en met een jeep opgepikt.

Toch een aangenaam/gezellig verblijf gehad alhoewel de tenten “voldeden” kunnen we deze niet echt luxe of ruim noemen.

Gereisd met partner in april 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Ndhovu Safari Lodge in Popa Falls, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Ndhovu Safari Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lodge Ndhovu Safari Lodge scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.