Matig

1 review over Lodge Okonjima Bush Camp in het Nederlands

Onbeschrijflijk!

Maartje Jansen, 25-9-2010

Dit was een van de laatste plekken van onze rondreis en we dachten dat we het mooiste wel gehad zouden hebben. Maar toen kwamen we hier: GEWELDIG! De suites zijn echt helemaal het einde. De inrichting is zeer mooi, van alle gemakken voorzien. De kamer beschikt over flappen die helemaal open kunnen zodat je vanuit bed een vrij uitzicht over de omgeving hebt. Er is voer aanwezig om de vogels te voeren. Er huizen hier ontzettend veel verschillende, mooie vogels. Ook "pumba's" vinden ze erg lekker. Vanuit de kamer allerlei dieren gezien, zoals oryxen en jakhalzen.

Het eten is echt subliem, helemaal het einde.

De stichting AfriCat doet geweldig werk. We hebben alle mogelijke gamedrives gemaakt. Ze zijn zeer afwisselend: cheetah tracking by foot, nachtsafari, nighthide, luipaardtracking. Zeer mooi en erg interessant. We hebben bewondering voor de organisatie. Onze gids, Richard, was geweldig: zeer betrokken, enthousiast en gemotiveerd. Niets was te veel! Echt een droomplek, a place to be!

Gereisd met partner in augustus 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Okonjima Bush Camp in Okonjima, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Okonjima Bush Camp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lodge Okonjima Bush Camp scoort een 6 uit 10 op basis van 2 reviews.