3 reviews over Lodge Zebra River Lodge in het Nederlands

pietersma, 31-10-2007

Een 9-kamerhotel gelegen op 13000 hectare eigen grond, in een spectaculaire omgeving van het Tsarisgebergte. Uitermate geschikt voor lange of korte wandelingen door het bijzondere canyonlandschap. Plungepool in tuin met veel kleurrijke vogels. Het ontvangst is hartelijk en persoonlijk. Gezellige gesprekken aan de internationale ontbijt- en dinertafel. Geniet van de omgeving, of boek (van tevoren) een 4x4 dagtocht met eigenaar Rob naar de Sossusvlei. Een geweldige ervaring, een hoogtepunt van onze Namibië reis.
Gereisd met partner in oktober 2007

Vinca, 23-9-2007

Wij zijn hier kerstmis 2005 (terwijl ze eigenlijk gesloten waren) ontzettend gastvrij ontvangen en hebben een geweldige tijd gehad. Heerlijk gegeten, mooi gewandeld, een frisse 'duik' in de kleine maar natuurlijke vijverpool en trip naar sossusvlei gemaakt in alle vroegte, met lunchpakket mee. 's Avonds tot laat kletsen op de veranda en sterren kijken door Rob's sterrenkijker...Aanrader!
Gereisd met partner in september 2007

E&R, 19-3-2007

Eigenaresse is een nederlands vrouw, ooit vanuit Apeldoorn naar Namibie gegaan via een omweg. Ze heeft een leuke lodge, bij aankomst kregen we een boterham op een bordje op de veranda. 's Avonds bij het diner

mixed ze de gasten zodat je niet langs je partner zit maar langs een wildvreemde aan grote ronde tafels. Levert wel komische situaties op, ze kookt zelf (met personeel) en het heeft wel een sixties sfeertje. Van daar uit Sossusvlei bezocht, we kregen een routekaart mee en een lunchpakket, als we voor een bepaalde tijd niet terug zouden zijn zou ze d'r hulptroepen inschakelen, dat was wel geruststellend en toppie sevice! Zwembad daar ben ik niet ingeweest, de hond van de lodge lag er mij te vaak in..... verder is de weg ernaartoe erg slecht (vanaf het hek naar de lodge)

Gereisd anders in maart 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Zebra River Lodge in Maltahohe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Zebra River Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lodge Zebra River Lodge scoort een 8 uit 10 op basis van 3 reviews.