Lodge Namushasha Lodge

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Namushasha Lodge bij:

3 reviews over Lodge Namushasha Lodge in het Nederlands

Mooie lodge aan zijtak Kavango River

Jan52, 18-11-2010

Mooi gelegen en mooi ingerichte lodge.

I.d.d. ver van Kongola, maar met een 'bakkie' (Toyota Hilux 4 WD) zonder enig probleem te bereiken. Je passeert vlak voor de lodge een traditioneel dorp, dat erg leuk en leerzaam is om te bezoeken.

Prima en sfeervol ingerichte kamers.

Aan te raden: tocht met elektrische boot met (prima) gids over de Kavango Rivier.

Elektriciteit wordt met generator opgewekt, die 's nachts wordt uitgezet (23 - 7 uur). Bij gevolg is er 's nachts geen elektriciteit. Kamers hebben dan ook geen airoc, waardoor het er 's nachts erg warm kan zijn.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2010

Mooie lodge

Kampman, 30-7-2010

Mooie lodge, maar wel wat afgelegen. We waren hier de enige gasten, dus we hadden veel personeel tot onze beschikking. Desondanks stelde het eten niet zo veel voor. Nette kamers. Erg klein zwembadje. Wel een hele leuke tocht met prima gids over de rivier gemaakt.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

Fantastische plek aan de rivier

Willemien, 22-1-2010

Het is een geweldige lodge, alleen ligt het te ver van Kongola af. Je moet 24 km over een vreselijke zandweg rijden en dat kost je zeker 45 minuten. We waren er slechts met 4 mensen. Dit had er wel mee te maken dat we in het hoogseizoen waren en de mensen zelf allemaal vakantie hebben. Maar we hebben niets te klagen gehad over de bediening en de service.

De lodge had een geweldig uitzicht over het moeras.

Gereisd met partner in januari 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Namushasha Lodge bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Namushasha Lodge in Kongola, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Namushasha Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lodge Namushasha Lodge scoort een 7.67 uit 10 op basis van 3 reviews.