Lodge Khorixas Lodge

6,5

2 reviews over Lodge Khorixas Lodge in het Nederlands

niet geweldig

c_branje, 16-2-2011

Wij hadden een eigen bungalowtje. De meubels en stoffering waren erg versleten, maar we hadden airco. Anderen uit de groep hadden kleine kamers zonder airco, kapotte jaloezieen, enz. Dus we boften nog. Bediening zo traag dat het eten half koud op tafel kwam. Neem een zaklamp mee als je naar het hoofdgebouw gaat, anders vind je je huisje niet meer terug zo spaarzaam verlicht is het terrein. Bij het ontbijt waren de kopjes op, we moesten wachten tot ze afgewassen waren. Toen was het warm water voor thee op, yoghurt op. Ga zo maar door.

Tijdens het eten liep een aantal katten te bedelen. Nu houd ik van katten, maar niet iedereen is er van gediend.

Gereisd met vrienden in september 2007

Goed verzorgde locatie

Yvonne, 27-8-2010

We hebben hier een nacht overnacht. De service was uitstekend. We werden goed geholpen. Er was een groot zwembad bij, het water was goed te doen.

Ons huisje was prima verzorgd. We hebben hier een prettig verblijf gehad.

Gereisd met partner in april 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Khorixas Lodge in Khorixas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Khorixas Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lodge Khorixas Lodge scoort een 6.5 uit 10 op basis van 2 reviews.