Lodge Khowarib

Khowarib

1 review over Lodge Khowarib in het Nederlands

Prachtig!

Sandra, 28-2-2012

Een prachtige lodge in een meer dan fantastische omgeving in 'the middle of nowhere'. Tenten (met afsluitbare houten deuren) met een groot balkon aan de waterzijde, een badkamer in de open lucht (douchen onder de sterren!). Heerlijke luxe bedden. De tenten staan ver genoeg uit elkaar om je alleen op de wereld te wanen. 's Nachts werden we opgeschrikt door het geluid van vechtende bavianen aan de overkant van het water. Een mooier safarigevoel bestaat niet.

Er is een klein zwembadje om lekker af te koelen.

Personeel was vriendelijk maar erg onderdanig. De eigenaren leken zich wat minder te bekommerden om de gasten maar wellicht wilden zij niet opdringerig zijn en de gasten van de rust laten genieten.

We hebben erg genoten van dit onderkomen,de omgeving en de fantastische route naar de accommodatie (veel wild gezien onderweg hoewel de woestijnolifanten zich in de buurt van de lodge niet laten zien, in tegestelling tot wat een aantal reisgidsen ons wilden doen geloven). Aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in september 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Khowarib in Kaokoland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Khowarib zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lodge Khowarib scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.