Uitstekend

1 review over Lodge Onguma Tented Camp in het Nederlands

Geweldig

P.K., 2-6-2009

Vlak voor Etosha - von Lindequist Gate ligt het 20.00 ha grote Onguma game resort. > toegevoegd – nog pics

Ook hier kan men luipaard/leeuw/olifant en neushoorn tegenkomen.

Verspreid over het resort worden verschillende accommodatie aangeboden - 6 kampeerplaatsen, Onguma Bush Camp (9 rondavels + kamers) en de niet voor kinderen onder de 12 toegankelijke Onguma Tented Camp (7 luxe tenten), Onguma Plains Camp (12 vrijstaande suites) en Onguma Tree Top Camp (4 luxueuze boomhuizen).

Wij verbleven tot onze volle tevredenheid in Onguma Tented Camp. Mooi, verzorgd, servicegevoelig (o.a. verwisselde men onze lekke autoband), goede maaltijden en prachtig uitzicht vanuit de tent (zelfs ’s nachts, vanuit bed, 2 leeuwen bij de waterpoel gezien).

Gereisd met partner in april 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Onguma Tented Camp in Etosha Oost, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Onguma Tented Camp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lodge Onguma Tented Camp scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.