Lodge Hobatere Lodge

Lodge Hobatere Lodge
Hobatere Lodge

3 reviews over Lodge Hobatere Lodge in het Nederlands

Meest fantastische lokatie in Namibie!

Ineke, 12-10-2009

Wij hebben 2 nachten in de lodge en 1 nacht in de tree house geslapen. Tree house is fantastisch, ongeveer 20 minuten rijden vanaf de lodge de wildernis in. Helemaal back to basic in de natuur, in de boomhut waar alleen 2 bedden en 2 klapstoelen zijn. Fantastisch uitzicht op een waterplaats en 's nachtes konden we de leeuwen horen brullen. In de lodge zelf was onze kamer uitstekend, ruim, keurig verzorgd. Het eten is prima, de bediening en de eigenaren zijn hele aardige en betrokken mensen. Elke dag om 10.00 uur kan je met de gids mee naar een uitkijkplaats waar je 2 uur bij een waterplaats zit om leeuwen, olifanten, zebra's en antilopen te spotten. Super gave plek!
Gereisd met partner in september 2009

Fantastische lodge met nog betere service

R Wijsman, 24-8-2009

Hobatere Lodge is een aanrader als je er in Namibië bent.

Wij waren op doorreis en waren er maar een korte tijd maar we gaan zeker terug naar Hobatere.

Hobatere is een flinke omweg waard.

Gereisd met partner in augustus 2009

een pareltje

evy, 4-9-2008

Wat een ontdekking!

Hele mooie luxe kamers (aparte cottages),gastronomisch eten.gezellig zwembad. Hartelijke ontvangst van de eigenaar Steve.

De lodge ligt op een heel groot prive-domein waarvan de eigenaar de ranger is. Het ligt erg afgelegen en is niet toeristisch,een echt afrika-gevoel.

De lodge heeft ook een eigen waterhole en organiseert game drives (apart bij te betalen). Wij hadden misschien geen geluk maar hebben erg weinig wild gezien.snachts liepen de leeuwen wel te brullen rond onze cottages.

Gereisd met partner in september 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Hobatere Lodge in Etosha Nationaal Park, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Hobatere Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lodge Hobatere Lodge scoort een 9 uit 10 op basis van 5 reviews.