Hotel Etosha National Park Restcamp **

7,3

3 reviews over Hotel Etosha National Park Restcamp in het Nederlands

Goede omgeving, slechte kwaliteit

Yvonne, 27-8-2010

Dit park ligt prachtig gelegen in het begin van Etasha park. De kwaliteit van het huisje waarin wij verbleven was niet echt goed. We kregen een 4 persoons huisje, omdat er niet meer plek was. De hygiene is niet echt best. Helaas trof mijn partner een nest mieren onder zijn bed. Ze waren wel zo vriendelijk om ons een ander huisje te geven om in te verblijven. Ze zijn wel erg gastvriendelijk.

Al met al hebben we een prettig verblijf gehad.

Gereisd met partner in april 2007

Rolf Hendriks, 7-4-2007

Namibie is geen Zuid-Afrika en Etosha geen Kruger. Godzijdank zou ik zeggen. In Etosha heb je nog de illusie dat je Afrika niet in een horde gillende en schreeuwende medelanders ontdekt. Georganiseerde gamedrives mis je absoluut niet. Huur een auto in Windhoek, rij op je gemak naar Etosha en breng de rust op om bij een drinkplek te wachten tot het wild naar jou toekomt. Dat is pas rust!
Gereisd met partner in april 2005

Saskia, 26-8-2006

Wij hebben gekampeerd op de restcamps Halali en Namutoni. Beide restcamps heel mooi gelegen, vooral waterhole bij Halali is erg leuk, de hele dag en avond komen daar dieren water drinken (olifanten, neushoorns, impala's, zebra's enz. Sanitair op Namutoni is wel verouderd. Op Namutoni veel vogels gezien. Jammer dat er vanaf de parken geen gamedrives worden georganiseerd zoals bijvoorbeeld in Kruger.
Gereisd anders in augustus 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Etosha National Park Restcamp in Etosha Nationaal Park, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Etosha National Park Restcamp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Etosha National Park Restcamp scoort een 7.33 uit 10 op basis van 3 reviews.