Beoordelingen (Cruise)schip MSC Orchestra****

MSC Orchestra****
85 beoordelingen
Beoordelingen (Cruise)schip MSC Orchestra****
6750 North Andrews Avenue, cruise

Overweeg je om een verblijf te boeken in (Cruise)schip MSC Orchestra**** in cruise, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over (Cruise)schip MSC Orchestra**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
(Cruise)schip MSC Orchestra scoort een 7,2 uit 10, op basis van 85 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in (Cruise)schip MSC Orchestra**** in cruise, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over (Cruise)schip MSC Orchestra****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat (Cruise)schip MSC Orchestra**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 470 vakantiefoto's van (Cruise)schip MSC Orchestra**** vinden. Je kunt 5 video's van (Cruise)schip MSC Orchestra**** bekijken.
Even geduld a.u.b.

7,6
7,6
6,6
7,4
Toon score en beoordelingen van:
Met partner, Okt. 2014
"Mooi schip"vertalen
JJM Bakker
7,0

16-10-2014 PLUS; Mooi, groot en schoon schip met gezellige bars, veel shops en mooie zwembaden. Aardige shows met een paar goede dansers, akrobaten en zangers. In de bars hardwerkend personeel.
MIN; De hutten en het beddengoed zijn sleets. De bands in de bars zijn van zeer matige kwaliteit (zingen vals + blikkerige keyboards). De muziekkeuze is te Duits en Italiaans en nodigt niet uit tot dansen. De menu's in de restaurants zijn weinig indrukwekkend en alles had een algemene smaak. Het leek er op dat elke gang max €3-- mocht kosten.

Met oudere kinderen, Aug. 2014
"Nooit meer!"vertalen
lien
2,0
8,0

12-10-2014 Ik sluit mij aan bij de vorige beoordeling.
Wij zaten denk ik op hetzelfde tijdstip op het schip..Andere vaarroute omwille van slecht weer. Er werd geen enkele uitleg gegeven of compensatie.Enkel 's avonds een aankondiging door de luidsprekers. We gingen voor de Noorse fjorden te zien maar geen enkele gezien gehad..Veel geld weggegooid.Alle excursies volgeboekt als we ergens aanmeerden,andere boten waren ons voor en voor de italianen werd er meer gedaan(die kunnen harder roepen als ons zeker) Indien ze de mensen eerder hadden ingelicht waar we ' s anderendaags zouden aanmeren,kon je via internet nog excursies boeken..Maar om 20u zijn die kantoren dicht.Spijtige zaak! Het weer kan niemand voorzien,maar veel moeite werd er niet gedaan..Ze hadden vb bussen kunnen inleggen voor er naartoe te rijden wat andere schepen dan weer wel deden..Voor ons nooit meer MSC!!

Alleenreizend, Aug. 2014
"De passagier komt op de laatste plaats"vertalen
Madeleine
2,0
5,0

08-10-2014 Een Fjordencruise met aansluitend de Balkancruise geboekt. Ondanks dat er slecht weer kwam zou het vaarsschema zo blijven zei men in Kiel. Niet dus. Na Kristiansand ging het Geirangfjord niet door ging vanwege slecht weer en de dag daarna ook Flam niet. De hoogtepunten van de cruise vervielen i.v.m. veiligheid enz. Allemaal te begrijpen maar dan mag je toch verwachten dat men een plan B heeft. Dus niet. Alles wordt op het laatste moment beslist en de verwachting van de passagier komt op de laatste plaats (mail MSC). Het werd gaotisch want Gothenburg werd andere dag en 3 uur korter en Stavanger ook. Daar kostte het ook 3 uur eer we aan wal waren. Geen enkele tegemoetkomen of uitleg waarom van MSC naar de passagiers en bij de klantenservice stond arrogantie hoog in het vaandel t.o. de vele klachten. Veel geld kwijt, een waardeloos schema met veel ergernis en ik ging met weinig enthousiasme de 2e week in. Gelukkig ging alles wel volgens schema maar ik denk voorlopig effe geen MSC meer.

Met partner, Mei 2014
"Uitgekleed"vertalen
Paul
3,0
6,0

02-06-2014 Dit was onze derde MSC cruise. De eerste twee enkele jaren terug. Er is duidelijk veel veranderd. Er is flink bezuinigd op personeel en kosten. De service is zeer ver te zoeken, Het diner erg beperkt, maar de self service op dek 13 ronduit slecht!!!
Geen MSC meer voor ons. Dan maar wat meer betalen bij een betere maatschappij.

Apr. 2014
"Dit moet je weten voordat je boekt!"vertalen
petra
7,0

24-04-2014 Wij zjn net terug van de cruise met de msc Orchestra. Dit was ter gelegenheid van de huwelijksdag van mijn ouders. Het schip zelf is schitterend en het personeel werkt zich helemaal een slag in de rondte. Maar we werden geconfronteerd met veel schreeuwende Italiaanse mensen en massa's kinderen!! Hierna gevaagd werd ons verteld dat het nu nog weinig was en dat juli en augustus overvol was. Veel teveel mensen om iedereen ruimte te kunnen geven. Dit hield dus in dat men bijna moest vechten om een plaatsje te krijgen in de eetruimte en niet te spreken over een plaatsje aan dek. Mensen werden door de drukte gefrustreerd en niveau was dan ook ver te zoeken. Zo jammer want het schip heeft alles in zich om goed service te bieden. Aan het personeel zal het niet liggen. Mijn ouders hebben eerder cruises gemaakt en waren dan ook teleurgesteld. Jammer!

Met vrienden, 2013
"Redelijk maar geen top"vertalen
Arvie
7,0

17-11-2013 Op zich een mooi schip. Jammer dat de MSC zoveel hutten op hun schepen wil plaatsen zodat de openbare ruimtes gewoonweg te klein zijn, duidelijk moet er zoveel mogelijk geld verdiend worden. Spa is uitbesteed en zelfs voor de sauna moet flink betaald worden. Een kan ijswater bij het diner is ook niet mogelijk "verplicht" water kopen! All-in pakket 23 euro pp per dag maakt de cruise toch behoorlijk duurder. Maak je een oversteek naar Brazilie hou er dan rekening mee dat je op een schip zit met 80% Brazilianen! Op zich geen vervelende mensen maar alle entertainment en muziek wordt daarop aangepast. Zelfs het personeel is voor 35% Brazilianen en spreekt slecht Engels. Management hierop aangesproken maar heeft weinig zin, moet je maar verzoekjes aan de muziek vragen..? Kamers in orde, personeel soms niet al te vriendelijk, eten tijdens diner matig, lunch bij zelfservice erg goed. Inrichting van schip mooi en goed onderhouden. Iets stijlvoller dan de wat ruimere schepen van andere rederij.

Met partner, Nov. 2013
"Geen tweede maal"vertalen
Thijmen
5,0

18-11-2013 MSC Orchestra, diner te simpel, bediening naar hotelschool, over het algemeen de voeding karig en te simpel. Hut bediening een pluim en de service voor de rolstoeler gewoon goed, dank daarvoor.
Het Italiaanse geschreeuw en alles op volume 140dB, niet te verstaan.

Met partner, Okt. 2013
"Eten was duidelijk minder"vertalen
Leen
6,0

02-01-2014 De accommodatie / cabin was netjes en schoon.
Veel entertainment is Italiaans

Met jonge kinderen, Okt. 2013
"Prima!"vertalen
Robin Kooijman
8,0

03-01-2014 Wij hebben in Oktober een cruise gemaakt met de MSC Orchestra vanuit Genua. Dit was onze 3e cruise met MSC en wederom was het prima! Natuurlijk valt er wel het een en ander op aan te merken, gelet op de kosten van deze cruise kan ik echter niet anders concluderen dat het overall toch echt een dikke 8 was. MSC ga zo door!

Met partner, Sept. 2013
"Leuke vakantie/feest Cruiser"vertalen
Rohlof
7,0

10-09-2013 Erg druk iets te veel mensen op dit schip. Prijs/kwaliteit is in balans, verwacht geen culinaire hoogstandjes, bediening is uiterst vriendelijk bij welke bar je ook komt. Er wordt niet achter je aan gejaagd voor drankjes

1 2 3 4 5 6 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarom ga jij niet naar een sauna?

Bent u de eigenaar?