Beoordelingen (Cruise)schip MSC Orchestra****

MSC Orchestra****
81 beoordelingen
Beoordelingen (Cruise)schip MSC Orchestra****
6750 North Andrews Avenue, cruise

Overweeg je om een verblijf te boeken in (Cruise)schip MSC Orchestra**** in cruise, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over (Cruise)schip MSC Orchestra**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
(Cruise)schip MSC Orchestra scoort een 7,3 uit 10, op basis van 81 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in (Cruise)schip MSC Orchestra**** in cruise, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over (Cruise)schip MSC Orchestra****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat (Cruise)schip MSC Orchestra**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 269 vakantiefoto's van (Cruise)schip MSC Orchestra**** vinden. Je kunt 5 video's van (Cruise)schip MSC Orchestra**** bekijken.
Even geduld a.u.b.

7,9
7,6
6,6
7,5
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Mei 2014
"Uitgekleed"vertalen
Paul
3,0
6,0

02-06-2014 Dit was onze derde MSC cruise. De eerste twee enkele jaren terug. Er is duidelijk veel veranderd. Er is flink bezuinigd op personeel en kosten. De service is zeer ver te zoeken, Het diner erg beperkt, maar de self service op dek 13 ronduit slecht!!!
Geen MSC meer voor ons. Dan maar wat meer betalen bij een betere maatschappij.

Apr. 2014
"Dit moet je weten voordat je boekt!"vertalen
petra
7,0

24-04-2014 Wij zjn net terug van de cruise met de msc Orchestra. Dit was ter gelegenheid van de huwelijksdag van mijn ouders. Het schip zelf is schitterend en het personeel werkt zich helemaal een slag in de rondte. Maar we werden geconfronteerd met veel schreeuwende Italiaanse mensen en massa's kinderen!! Hierna gevaagd werd ons verteld dat het nu nog weinig was en dat juli en augustus overvol was. Veel teveel mensen om iedereen ruimte te kunnen geven. Dit hield dus in dat men bijna moest vechten om een plaatsje te krijgen in de eetruimte en niet te spreken over een plaatsje aan dek. Mensen werden door de drukte gefrustreerd en niveau was dan ook ver te zoeken. Zo jammer want het schip heeft alles in zich om goed service te bieden. Aan het personeel zal het niet liggen. Mijn ouders hebben eerder cruises gemaakt en waren dan ook teleurgesteld. Jammer!

met vrienden, 2013
"Redelijk maar geen top"vertalen
Arvie
7,0

17-11-2013 Op zich een mooi schip. Jammer dat de MSC zoveel hutten op hun schepen wil plaatsen zodat de openbare ruimtes gewoonweg te klein zijn, duidelijk moet er zoveel mogelijk geld verdiend worden. Spa is uitbesteed en zelfs voor de sauna moet flink betaald worden. Een kan ijswater bij het diner is ook niet mogelijk "verplicht" water kopen! All-in pakket 23 euro pp per dag maakt de cruise toch behoorlijk duurder. Maak je een oversteek naar Brazilie hou er dan rekening mee dat je op een schip zit met 80% Brazilianen! Op zich geen vervelende mensen maar alle entertainment en muziek wordt daarop aangepast. Zelfs het personeel is voor 35% Brazilianen en spreekt slecht Engels. Management hierop aangesproken maar heeft weinig zin, moet je maar verzoekjes aan de muziek vragen..? Kamers in orde, personeel soms niet al te vriendelijk, eten tijdens diner matig, lunch bij zelfservice erg goed. Inrichting van schip mooi en goed onderhouden. Iets stijlvoller dan de wat ruimere schepen van andere rederij.

met partner, Nov. 2013
"Geen tweede maal"vertalen
Thijmen
5,0

18-11-2013 MSC Orchestra, diner te simpel, bediening naar hotelschool, over het algemeen de voeding karig en te simpel. Hut bediening een pluim en de service voor de rolstoeler gewoon goed, dank daarvoor.
Het Italiaanse geschreeuw en alles op volume 140dB, niet te verstaan.

met partner, Okt. 2013
"Eten was duidelijk minder"vertalen
Leen
6,0

02-01-2014 De accommodatie / cabin was netjes en schoon.
Veel entertainment is Italiaans

met jonge kinderen, Okt. 2013
"Prima!"vertalen
Robin Kooijman
8,0

03-01-2014 Wij hebben in Oktober een cruise gemaakt met de MSC Orchestra vanuit Genua. Dit was onze 3e cruise met MSC en wederom was het prima! Natuurlijk valt er wel het een en ander op aan te merken, gelet op de kosten van deze cruise kan ik echter niet anders concluderen dat het overall toch echt een dikke 8 was. MSC ga zo door!

met partner, Sept. 2013
"Leuke vakantie/feest Cruiser"vertalen
Rohlof
7,0

10-09-2013 Erg druk iets te veel mensen op dit schip. Prijs/kwaliteit is in balans, verwacht geen culinaire hoogstandjes, bediening is uiterst vriendelijk bij welke bar je ook komt. Er wordt niet achter je aan gejaagd voor drankjes

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Prima schip, vriendelijke bemanning"vertalen
Paula
7,0

31-10-2013 Cruise Middellandse Zee gedaan in augustus op dit schip. Prima schip, alleen troffen wij een Italiaanse vakantieweek, wat een hoop gezinnen aan boord betekende. En Italianen zijn erg druk!
Eten prima, aardige bediening, hutten brandschoon, goede klimaatbeheersing, leuk entertainment. Mooie bestemmingen, de goedkopere excursies vallen nogal tegen. Vanwege de moeilijkheidsgraad (veel lopen en/of klimmen) zaten wij hieraan vast en dan wordt niet het leukste geboden helaas.
Maar al met al een topreis geweest, veel gezien en beleefd en de zeedagen heerlijk aan het zwembad kunnen genieten. Elke dag gevuld met schoon (zee)water!

met oudere kinderen, Juli 2013
"Waarschijnlijk Nooit Meer"vertalen
johan de ridder
3,0
8,0

02-08-2013 Het schip zelf was wel Ok, mooi verzorgd, netjes gekuisd, ook de kamers waren elke dag piekfijn in orde, qua amusement kan men eigenlijk ook niet klagen. Wat beneden alle peil was; het eten, echt niet goed, s morgens altijd eieren en dan nog koud ..., aan tafel met 4 andere italianen , niet te doen, met nog nen bleiter bij..Eten 's avonds niet te vreten...De arrogantie vd italianen, aan het zwembad is smoking en non smoking, kwamen gewoon roken in de non smoking zone, en klagen bij de bemanning, deze draaiden zich om en zeiden altijd YES, maar je kon de boom in. T is echt geen aanrader , de Middelandse Zee met Italianen erop. Volgende keer probeer ik iets anders. PS Op alles willen ze ook geld verdienen, verplaatsing van schip naar stad met bus, 8€ aub... PS Sommige vd bemanning doen wel hun best, maar ze waren zeldzaam...

met vrienden, Juni 2013
"Leuke cruise, wel eerst advertentie 2 keer lezen!"vertalen
Erik de Vries
5,0

30-06-2013 Entertainment praat zeer slecht Engels en Duits, alles klinkt Italliaans.
Muziek bij zwembad staat uit of zacht, bij spelletjes tetterd de Italliaan weer op het luidst door de speakers, zeer irritand!
De ene avond vaard de boot 40km/u en de volgende dag moet je om 17.00 uur op de boot zijn om vervolgens met 13km/u naar de volgende bestemming te varen, hadden we ook wel tot 23.00 uur kunnen blijven maar dan verdiend het schip niets!
Ibiza is aankomst dag 4 9uur vertrek dag 5 6uur dat is smorgens vroeg! Goed lezen is geen 2 dagen maar 21uur!
Mallorca is een avond, kan je dus niets doen.
Bediening en schoonmaak is prima, eten is goed, casinois slecht en amateuristisch personeel.
Villefranche een bus nemen voor 1 euro naar Nice of Monaco ipv. Taxi voor €120

1 2 3 4 5 6 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Welke van deze steden denk jij dat het meest veilig is?

Bent u de eigenaar?