Lodge Ibo Island

Ibo Island

1 review over Lodge Ibo Island in het Nederlands

Geweldige lodge!

Nieke, 31-1-2009

In januari 2009 ben ik met mijn partner naar de Ibo lodge geweest, het was een geweldige ervaring. De logde ligt erg mooi aan de haven van Ibo, je ziet de hele dag vissers komen en gaan. Het dorpje is leuk om te bezoeken en de geschiedenis is erg intressant. De lodge heeft 2 gidsen die een dagprogramma met je samenstellen (bijv. ontbijten op de zandplaat, kayakken naar de mangrove etc.). Het eten in de lodge is uitstekend (je moet wel van vis houden :)). De lodge is heel mooi ingericht (swahili stijl) en de managers zijn heel vriendelijk en leuk om mee te praten. Of te wel: wij hebben 4 geweldige dagen gehad. Ik zou wel even opletten waneer je gaat: het was in januari al erg warm en dan is het nog niet eens het meest warme seizoen!
Gereisd met partner in januari 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Ibo Island in Quirimbas Nationaal Park, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Ibo Island zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lodge Ibo Island scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.