Lodge Praia de Ouro Sul *****

Lodge Praia de Ouro Sul
Praia de Ouro Sul

1 review over Lodge Praia de Ouro Sul in het Nederlands

Fijne lodge op een prachtige locatie

Kim, 2-5-2010

Wij hebben hier met een grote groep mensen een lang weekend doorgebracht. Wij verbleven in een safari tent met prima bedden, zeer schone badkamer en zelfs een grote koelkast was aanwezig om je drankjes koud te houden. Helaas standaard geen muskietennet, dus zelf meenemen. Strand ligt op loopafstand, maar het strand van Ponto zelf is mbt stroming veiliger.

Service van het management en dat van de eigenaren van de duikschool was subliem. 1 van onze vrienden raakte met zijn been de propellor van de boot tijdens het snorkelen en moest voor hechtingen naar het ziekenhuis in Zuid Afrika. De manager is de gehele dag bij hem gebleven en het management in de lodge hield iedereen op de hoogte van zijn situatie. Een flinke pluim! wij komen zeker terug.

Gereisd met partner in maart 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Praia de Ouro Sul in Ponta d'Ouro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Praia de Ouro Sul zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lodge Praia de Ouro Sul scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.