Hotel Riviera Petrovac ****

Riviera Petrovac
7,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Riviera Petrovac bij:

3 reviews over Hotel Riviera Petrovac in het Nederlands

Langs de kust is het waardeloos. Mooie natuur.

Grace, 16-9-2016

Russen hebben veel geïnvesteerd in nieuwe hotels. Toen de crisis kwam is alles stop gezet. Het hotel staat net als langs de hele kust opgepropt tussen in aanbouw zijnde hoogbouw. Er is nog 1 stukje groen over van alles wat op de foto te zien is. We moesten via de "garage" van het hotel voor ons naar ons eigen hotel. Het is niet te hopen dat die hotels ooit af komen, want al die mensen kunnen nooit allemaal op die smalle kuststrook. Het hotel op zich is prima! De mensen zijn erg aardig. En het binnenland is erg mooi!
Gereisd met vrienden in juni 2016

Geweldig, we gaan zeker een keer terug.

Jacqueline Timmers, 9-6-2016

Het is een rustig, vriendelijk en schoon hotel. De kamers zijn goed verzorgd en ruim genoeg (dit hangt af van wat je geboekt hebt, wij hadden een 2-persoons kamer, geen voordeelkamer). Het ligt in een mooie tuin. Er wordt wel een nieuw stuk aan gebouwd wat je ziet vanaf de tuin/ zwembad. Je hebt er geen last van. Als je buiten eet krijg je wel bezoek van een paar kleine katjes. Bedenk dan dat zij het ongedierte weghouden. Wij gaven ze te eten en dat was prima. De Nederlandse toerist is hier vrij nieuw. Het zijn nog voornamelijk toeristen uit de Balkan. Allemaal rustig en vriendelijk. Het eten in het hotel is prima. Hier waren de meningen over verdeeld vanwege de variatie. Het toerisme is nog in opkomst en er wordt hard aan gewerkt om alles zo mooi mogelijk te maken. Er is een mooie, gezellige boulevard met winkeltjes en terrasjes en een tal van restaurantjes. Het strand bestaat vooral uit gladde kiezelsteentjes en grof zand. De omgeving is bijzonder mooi en we raden een excursie aan. Wij zijn het meer van Skadar geweest. Ongelooflijk mooi! Het hotel is niet geschikt voor tieners, vinden wij. Het is vooral rustig.
Gereisd met partner in juni 2016

geweldig

fam.de rooij, 6-6-2016

een heerlijk hotel heel schoon prima eten en vriendelijk personeel

ik vond alleen onze kamer aan de kleine kant.

petrovac is een leuk plaatsje verwacht geen schreeuwende disco,s

maar een gezellige baai met restaurantjes en terrasjes.

je kan er heerlijk wandelen de baai van kotor is ook een aanrader maar is wel heel druk kortom wij hebben een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd met partner in mei 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Riviera Petrovac bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riviera Petrovac in Petrovac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riviera Petrovac zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Riviera Petrovac scoort een 7.74 uit 10 op basis van 4 reviews.