6,5

Matig

8 reviews over Camping Zlokovic in het Nederlands

De grootste crap-camping ever

Luuk, 21-8-2016

Ik ben normaal geen review schrijver, maar gezien de reviews waarop wij deze camping hadden uitgezocht wil ik toch even het een en ander nuanceren.

De camping is zeer klein en dat is zo erg niet. Echter kregen wij een plekje tussen een camper en een tentje toegewezen. Onze auto moest daar ook nog tussen, dus de haringen van onze pop-up tent staken we onder de luifel van de camper terwijl mijn auto tegen de tent van de buren stond. Tot overmaat van ramp moesten er 's avonds nog 2 campers op het pad komen te staan, waardoor het echt vol stond.

Het genoemde 'strand' was niet meer dan een betonnen blok in de zee. Direct naast een soort van scheepswerf waar boten ontmanteld werden. De 'boulevard' was evenmin erg gezellig, alles onderkomen en vies. Een vakantiesfeer was er voor ons op deze locatie niet te vinden.

Het sanitair gebouw was voorzien van nieuwe tegels en kunststof kozijnen, niks van te zeggen. Echter liep elektriciteit open en bloot over het plafond en zat er een nest met beestje boven de douches.

We hebben veel gezien in onze roadtrip door het oosten van Europa, maar deze camping sloeg echt alles. We hebben campings met slechtere reviews gehad die honderd keer beter waren. De volgende ochtend hebben we dan ook de biezen gepakt en zijn we naar een mooier stuk Montenegro geweest.

Ik zeg zoek een ander adres dan deze camping.

Gereisd met vrienden in juli 2016

gewoon een goede locatie, vriendelijke receptie

Willem Verdonk, 13-7-2015

aan de doorgaande weg,ideaal voor door reizende campers en caravans, veel te zien in de omgeving, een goede reden voor ons om langer te blijven, camping ligt aan zee en heeft een goed en betaalbaar restaurant, kleinschalig, ongeveer 20 camper/caravans plaatsen ,kleine, schone badruimte
Gereisd met partner in mei 2015

Geweldig!!!!

han.breuker, 27-7-2013

Leuke kleine camping in een niet al te toeristisch dorp. Montenegro is een prachtig land met ontzettend veel bezienswaardigheden. Wij hebben een prachtige week gehad op deze camping mede door de rust en de geweldig vriendelijke behulpzame eigenaren. Geloof niet in de broodje aap verhalen dat er geen banken, pin automaten en supermarkten zijn. Wij zeggen gewoon gaan je zal er geen spijt van krijgen!
Gereisd met partner in juni 2013

Mooie eenvoudige camping aan zee

hanevrouw, 9-11-2012

Camping met veel jaarplaatshouders. Gelukkig was er nog een plekje voor ons vrij. Sanitair is eenvoudig maar wel schoon. Camping ligt aan een doorgaande weg maar daar hebben wij niet veel van gemerkt. Eigenaren zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Op de camping is wasgelegenheid.

De camping ligt direct aan het strand (er moet wel een kleine weg overgestoken worden) Het restaurant naast de camping is geweldig, heerlijk eten voor een goede prijs.

Gereisd familie in augustus 2012

jammer

peet, 3-8-2012

Wij werden heel hartelijk ontvangen door de campingeigenaar en werden naar een plaats begeleid voor een oude caravan. Volgens de eigenaar was die niet bewoond, achteraf bleek die wel bewoond door een gezin en moesten zij steeds voor onze caravan langs om ergens heen te gaan (wij hadden alleen maar een luifel, dus geen voortent). Bij het afrekenen bleek de prijslijst niet te kloppen en werd het driedubbele getelt, gelijk aan een luxe camping in Kroatie. Erg jammer, ze kunnen er veel meer uithalen op een eerlijke manier.
Gereisd met partner in juli 2012

Eerste kennismaking met Montenegro: prima

tonieentonny, 25-4-2012

Erg hartelijke ontvangst. Door vele vaste plaatsen weinig toeristische plekken. een camping met potentie. De eigenaar, als voorzitter van de Montenegrijnse campingbond, werkt hard aan het opwaarderen van de campings in zijn land. Het sanitair is beperkt in aantal, maar wel schoon. (Hurktoiletten).
Gereisd met partner in juni 2011

gewoon erg leuk en goed

willem verdonk, 6-8-2011

ik kom al 7 jaar op deze camping omdat het voor hier erg leuk is de camping is klein maar gezellig met weinig disco of andere pretparken om ons heen dus lekker rustig s,avonds, in de omgeving is veel te zien maar je moet wel steeds inde auto, wij gaan vaak op de fiets naar Tivat 17 km of Kotor 34 km visa versa, 2 km van de camping is een pont die met de fiets gratis is dus de route naar Kotor is prachtig langs de kust van de baai en weinig verkeer
Gereisd met partner in juli 2011

Eenvoudige camping aan zee

J.W.Veld, 28-11-2010

Hartelijke beheerders ontvangen je met een glas raki en helpen waar ze kunnen. Ze willen graag gasten, maar hun plannen om te moderniseren en uit te breiden st aan dat een beetje in de weg. Pluspunten: ligging aan zee - in 50 stappen lig je in het water. Restaurant om de hoek met dakterras. Minpunten: Over het terrein loopt een pad waar ook alle restaurantgasten gebruik van maken. En er staan veel oude caravans. Hoewel schoon is het sanitair minimaal; er is één douche met een gordijn ervoor, maar wel met warm en koud stromend water, verder drie hurk-wc's en afwasbakken. Je kunt excursies maken naar eilandjes of naar Kotor. Ook kun je vlakbij op de bus stappen naar Kotor, een 20 minuten rijden.
Gereisd met partner in september 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Zlokovic in Bijela, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Zlokovic zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Zlokovic scoort een 6.52 uit 10 op basis van 8 reviews.