8,6

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Queen of Montenegro**** bij :

10 reviews over Hotel Queen of Montenegro in het Nederlands

Het was geweldig het is een mooi land

Walter, 7-3-2017

De mensen zijn niet allemaal vriendelijk .

Medewerkers in het hotel doen alles voor je.

Gereisd met partner in september 2016

Prachtig gelegen hotel met een uitstekende keuken

Jan, 11-10-2016

Hotel ligt op een heuvel. Hierdoor prachtig uitzicht over de baai. Aan te bevelen is ook en kamer met zeezicht. Het is een modern ingericht hotel met en ruim terras buiten en een grote lounge binnen met wat onhandig zittende banken.

Groot zwembad binnen- en buitenbad (wel koud water). Smalle kamers, maar prima ingericht. Het hotel is heel schoon. Zowel het onbijt als diner buffet is uitstekend. Veel keus. Tijdig wordt alles bijgevuld. Eigen strand met gratis bedjes en parasols. Het strand vind ik zelf niet fijn met kleine kiezels.

Zeker aan te bevelen.

Gereisd met partner in september 2016

Groot en verzorgd hotel.

Jan, 5-10-2014

Het hotel ligt op een heuvel en wordt van het strand gescheiden door een drukke weg. Over deze weg ligt er wel een brug voor wandelaars zodat het best te doen is om naar het strand te gaan. De ligstoelen aan het strand zijn betalend. Ook aan het strand is er een nette bar. Als je gratis op een handdoek wil gaan liggen kan dit ook even verderop. Aan het strand zijn er trouwens ook meerdere goedkope bars en restaurantjes. Het buffet vonden wij lekker en veel beter dan in hotel Avala. Er zijn vele mooie grote ruimten in het hotel en een prima wellnes center met heerlijke en betaalbare massages (30 à 40 euro).
Gereisd met partner in september 2014

mooi hotel, maar wat afgelegen

MONIQUE, 14-6-2012

Heel mooi hotel, kraakproper. Elke dag proper handdoeken en lakens. Mooie, grote kamers. Heel veel glas : glazen liften, afscheidingen in glas, worden elke dag gekuist. Het eten is niet slecht, maar geen 4**** waard. Aan het zwembad is het heel gezellig en rustig liggen, met mooi uitzicht op de baai en op het bekende eiland-hotel Sveti Stefan. Wel weinig ligstoelen aan het zwembad. Veel beter wat minder tafeltjes en stoelen zetten en meer ligstoelen. Aan het strand betaal je veel geld ( wisselt per seizoen ) voor een ligstoel en parasol. ( ook al reserveer je een stoel in het hotel ) Het is verboden op een handdoek te liggen op het strand, ook al ben je van het hotel, dus ze verplichten je om een stoel te huren, of je moet wat verder gaan liggen.
Gereisd met vrienden in mei 2012

mooie ligging; heel proper hotel

Luk N., 28-8-2011

-veel te weinig ligstoelen aan zwembad; nooit plaats waardoor genoodzaakt aan strand tegen betaling te gaan liggen (men zou beter aan het zwembad wat minder tafeltjes zetten en inruilen voor ligstoelen!)

-strandbewakers hotel worden vermoedelijk omgekocht: met name de bestel ligzetels (dichtbij de zee vooraan) werden ganse dag door hen bezet gehouden met handdoek terwijl er soms niemand of slechts tegen de avond aan iemand kwam opdagen. als wij 's ochtends om 1030 uur arriveerden kregen we reeds de 5de of 6de rij strandstoel terwijl de eerste rijen bezet én leeg bleven voor haast ganse dag; lees: voor de persoonlijke vriendjes van de "beachboys" (of ze waren vooraf omgekocht door russische toeristen)

-strand wel aangenaam: stoelen en parasols niet op elkaar geplakt; toch iets persoonlijke ruimte aanwezig; douches, verkleed- en wc cabines, alook vuulbakjes en looppaadjes voorzien op strand waren een groot pluspunt ++++ !!!!

-veel oostbloklanders aanwezig in het hotel van naburige landen

Gereisd met partner in augustus 2011

Prachtig super schoon hotel

W. Nijenhuis, 5-8-2011

Een prima hotel met veel luxe en service, prima ontbijtbuffet en uitgebreid diner-buffet, voor ieder wat wils.

Mooie kamers, fijne ruime badkamer;

mooie ontvangsthal met mooi lounge-gedeelte zowel binnen als op het terras, mooi zwembad met gratis stoelen, ligbedden en parasols.

Prachtig prive strand met restaurant, 2 ligbedden en parasol voor 5 euro de gehele dag (kaartje verkrijgbaar bij de balie van het hotel) normale prijs 15 euro; dag en nacht schoonmaak zowel binnen, op het terras als op het strand (paadjes er naar toe en vuilnisbakken)

Gereisd met partner in juli 2011

heel mooi gelegen

Martine Meskens, 3-8-2011

Zeer ruim, mooi gelegen hotel.het personeel was heel vriendelijk, de kamers niet zo groot maar heel netjes, de douche vonden wij wat aan de kleine kant.Het ontbijt was zeer goed maar 's avonds was er weinig variatie. Wij betaalden 5 € voor 2 strandstoelen van het hotel, te reserveren aan de receptie die je dan een betaalbewijs meegaven.
Gereisd met partner in juli 2011

Prachtig hotel

Lea Van Autgaerden, 29-9-2008

Wij zijn een weekje terug uit Montenegro en het is ons daar goed bevallen. Wij beamen alles wat Els en Henk zeggen en die 15€ + 2€ voor handdoeken

dat was er echt te veel aan, maar voor de rest is het een aanrader. Wij hebben wel 1 nacht lawaaimakers naast ons gehad, maar na1 telefoon naar de receptie, werd het veel stiller. Verder heel veel ruimte en alles in glas. Heel mooi! Lea en Francis uit Herent - België

Gereisd met partner in september 2008

prijs/kwaliteit waardig

jan, 17-9-2008

ik was hier twee jaar geleden en was blij met mijn keuze, een van de betere hotels. Leuk is ook de casino verbonden aan het hotel. panoramische glazen lift is mooi. Hotel is zeker aan te raden.
Gereisd alleenreizend in september 2008

Els en Henk, 7-7-2008

20 juni t/m 4 juli 2008.

Een prachtig hotel alles is afgewerkt met glazen afscheidingen, zowel binnen als het balkom,zwembad enz.Wat een mooi/ruim uitzicht geeft. Groot terras aan het zwembad, de grote loge met bar en zeer lekker gebak en ijs. Het personeel is erg vriendelijk, vooral als je wat woorden in hun taal probeert te spreken.Schone kamers(iedere dag schone handoeken), een uitgebreid ontbijt en diner buffet.(wordt al vernieuwd als het half leeg is).Betalen in euro's, pinaut in de hal. Handdoeken-service,(met borg,werkt prima).Let op,niet iedere Mobiele telefoon werkt hier.

Een groot prive strand, keurig in orde, alleen wel 15,00 voor 2 ligbedden+parasol, wel bediening bij je stoel.

We hebben het hier erg naar ons zijn gehad, een aanrader dus.

Gereisd met partner in juli 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Queen of Montenegro in Becici, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Queen of Montenegro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Queen of Montenegro scoort een 8.62 uit 10 op basis van 12 reviews.