Hotel Iberostar Bellevue ****

Hotel Iberostar Bellevue
Iberostar Bellevue
7,8

108 reviews over Hotel Iberostar Bellevue in het Nederlands

Bijzonder mooi maar... 4 sterren?

Guy, 18-6-2017

Je niet storen aan de Russen met hun afwijkende gewoontes. Met Engels kom je terecht. All-in: voorzichtig met cocktails: die zijn ronduit slecht (automaat met onverantwoorde hoeveelheid suiker en kleurstof).Buffeteten= zeer goed. Aan zwembad gaan liggen is moeilijk, tenzij je zoals vele anderen om 6u 's morgens een handdoek gaat leggen, dat is niet toegelaten maar personeel treedt niet op, evenmin als bij de zgn ,,dresscode'' (lange broek bij diner), zowat de helft van de mannen verschijnt toch in short maar wordt niet teruggestuurd = een lachertje dus. Meubilair van de kamers is aan vernieuwing toe. Deze 4 sterren zijn niet te vergelijken met die van andere Iberostars, zoals in Mallorca bijvoorbeeld.
Gereisd met partner in juni 2017

Heel tevreden, goed hotel !

Lutgarde, 16-6-2017

Dit hotel ligt aan een heel mooie baai in het prachtige Montenegro. Wij hadden een kamer met prachtig zeezicht. Het hotel heeft een heel mooie en goed onderhouden tuin. Wij hebben hier alle dagen heel lekker gegeten, s'middags en s'avonds altijd twee soorten soep, à la minute gebakken vis en vlees, altijd paella, frietjes ,verse warme en koude groenten enz...echt de betere keuken ( hebben in 5 sterren hotels soms minder goed gegeten.) All in drankjes waren OK, vooral Marija aan de bar van het zwembad maakt lekkere mojito. Aan de strandbar kun je ook internationale dranken bekomen aan de helft van de prijs, bv. ricard : 1,5 € opleg.In juni kalm publiek, de animatie ook niet opdringerig en s'avonds leuke shows en aangepaste muziek ( stopt stipt om 23 u.) Ook aan het zwembad geen te luide maar aangename muziek, wat ik enorm waardeer.Ik denk dat wij hier zeker terugkomen.
Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

Zeer degelijk kindvriendelijk hotel

Fam. Vercruyssen, 30-8-2016

Wij hadden een heerlijke vakantie in dit hotel. Wij waren er in augustus en het was er inderdaad druk, maar dat stoorde ons niet. Het publiek was ook heel gemengd: inderdaad veel Russen (geen last van gehad trouwens), maar ook Fransen, Engelsen, Polen... Wij boekten een standaardkamer via een touroperator en kwamen in het mooie rustige Terrace-gedeelte terecht. Onze kamer had een ruim terras met zicht op zee, wat wel aangenaam was tijdens de dutjes van onze peuter. Het eten was heel lekker en er was voldoende afwisseling in de buffetten. Wij zochten steeds een plaatsje op het mooie terras met zicht op zee en de bergen, waar het ook aanzienlijk rustiger was dan binnen in het restaurant. Het personeel was heel vriendelijk en was steeds in de weer om alles netjes te houden. Want laat ons eerlijk zijn, kindvriendelijk en netjes gaat niet altijd goed samen ;-) Op de grond gevallen/gegooide etensresten werden steeds met een glimlach van onder de eetstoel opgeveegd. Niet alle personeel sprak even goed Engels, maar aan de receptie en in het restaurant spraken ze vloeiend Engels en werd elk probleem of elke vraag onmiddellijk opgelost.

Wij hadden all inclusive en waren daar heel tevreden mee. Je kon echt een hele dag cocktails drinken (weliswaar op basis van lokale merken). Als je internationale sterke dranken wil of betere wijnen ipv de wijn van het vatje, dan krijg je met je all in-bandje 50% karting dus dat is toch wel de moeite.

Voor ons was dit het ideale hotel met een peuter, het ideale evenwicht tussen deftig en kindvriendelijk.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Oplichting

Hinsch, 14-7-2016

Dit is een hotel vol Russen met kleine kinderen . Goed opletten om een kamer te boeken - niet in het hoofdgebouw maar wel op terra . Touroperator moet ook vermelden in de brochure dat wanneer u op vakantie wilt met de meest onvriendelijke mensen op deze aardbol moet je naar dit hotel gaan. Het is duidelijk dat de Russen niet wild zijn van mensen uit het Westen. Dit voel je heel duidelijk want niemand zegt daar iets tegen u.

. Onvoorstelbaar druk in het hoogseizoen met een veel te druk restaurant. Het personeel in het hotel was wel meestal vriendelijk maar ook niet iedereen. Kortom wegblijven in het hoogseizoen - beter gaan september/oktober.

Een land dat duidelijk nog heel veel moet leren op alle gebied. De natuur is wel adembenemend mooi zowel kust als binnenland. Een degelijk appartement aan de kust buiten budva of Beccici en rondtrekken sep/okt is beste manier om dit land te ontdekken !

Gereisd met partner in juli 2016

Geweldig

Wilma Lauran, 26-6-2016

Alles is perfect, houd er rekening mee dat het zeer kindvriendelijk is en zelfs in het voorseizoen struikel je er over.
Gereisd met partner in juni 2016

Iberostar bellevue budva ja maar

jari4@skynet.be, 21-5-2016

Mooie tuin ,mooi zwembad , goed uitgeruste kamer .Omdat Montenegro werkelijk een schitterend land is en een week te kort is willen wij volgend jaar terugkomen en kiezen wij voor half pension en wel om volgende redenen .

De eerste week van mei is de aanloop naar drukkere tijden .

Het eten was wisselend de eerste 3 dagen avondeten kwaliteit van een fabrieks restaurant ,de volgende 3 dagen uitstekend je wist niet wat te kiezen en de laatste avond terug naar matig.De dranken all-in waren slecht er zijn echter terrassen waar men mits betaling alles kan krijgen .Onze drankrekening hotel was dan ook 72 euro

Mijn raad is boek half pension.

Gereisd met partner in mei 2016

Fantastische vakantie

Deurtop, 5-5-2016

Het hotel heeft een zéér mooie tuin, goede grote kamers. We hadden een all-in genomen en je kan eigenlijk héél de dag door eten als je wil. Ze maken alle dagen ook verse dingen klaar, dus het is voor elk wat wils, bv s morgens vers gebakken eitjes en spek. Ze hebben inderdaad alleen maar lokale dranken, maar dat kon ons niet echt schelen, de wijn bv was goed.

De omgeving is ongeloofelijk prachtig. Alleen de grote wegenwerken die er gaande zijn op de baan E65 zijn een minpunt, omdat je héél erg lang in de file moet staan. Je moet er telkens voorbij, ongeacht welke richting je uit moet.

Het is ook wel aan te raden, je gps in te stellen via de lengte en breedtegraad, omdat het hotel anders nogal moeilijk te vinden is. Ze zijn aan het hoofdgebouw aan het verbouwen, dus je moet een andere ingang nemen, als je niet vertrouwd bent met de omgeving is deze niet zo vlug terug te vinden.

Prachtige vakantie gehad!

Gereisd met partner in april 2016

Degelijk hotel, goede uitvalsbasis voor uitstappen

temaro_1, 5-9-2015

Eén van de betere middenklasse hotels. Drie recepties: Grand (klein en gewoon), Park (middenniveau en rustig) en Terrace (chique en zeer rustig) met bijhorende kamers. Twee resto's om te gaan eten. Lekker eten, veel keuze, verse vis. Buitenterras bij 1 resto. Twee zwembaden: 1 overal even diep, 2de voor kinderen. Gelegen aan zee, strandstoelen te huur. 's Avonds makkelijk naar prachtig en levendig Budva (te voet langs levendige boulevard aan zee of taxi €5). Huur een wagen en kom buiten! Mausoleum, Lake Skadar, Kotor, Ostrog klooster, Stari Bar. Natuur, cultuur, zee en aangename temperaturen (25 à 30°C). West-Europees massatoerisme nog niet doorgedrongen. Veel rustige Oost-Europese gasten in hotel. Neem half pension en eet 's middags aan strandresto's voor geen geld en lekker!
        Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

nooit meer

nicky, 22-7-2015

Dit hotel is de naam iberostar zeker niet waard.hotel zit spijtig genoeg vol onbeschofte russen' die alle regels aan hun laars lappen.als je aan zwembad wil liggen, moet je om 6h s morgens handdoeken leggen' hoewel er een zogenaamd handdoekenbeleid is. Het personeel kan amper engels en is verre van vriendelijk.

hopelijk vermeld touroperator dat dit russisch hotel is' zodat beschaafde mensen wel leuke vakantie kunnen hebben in ander hotel

Gereisd met partner in juli 2015

Goed hotel in een prachtig land

peter leys, 22-6-2015

Iberostar Bellevue is een goed hotel gelegen in een mooie baai op 20 minuten van de luchthaven van Tivat. Het hotel heeft een mooie tuin en zwembaden. Het strand is vlakbij. De kamer was in orde.

Toch enkele minpunten: wij zouden geen all in meer nemen. Van de dranken zijn enkel bier en water goed. De frisdranken zijn niet lekker. In het hotel en de onmiddellijke omgeving zijn winkeltjes om lekkere drank te kopen en Budva ligt op wandelafstand.

Het meeste personeel is vriendelijk, maar enkelen waren echt onvriendelijk. Het poetsen van de kamer kon volgens ons ook iets beter. Toch een geslaagde vakantie in een prachtig land. Indien je het land per huurauto verkent, is het toch oppassen geblazen, want op de vele bergwegen wordt tamelijk roekeloos gereden..

Gereisd met partner in juni 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Iberostar Bellevue bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iberostar Bellevue in Becici, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iberostar Bellevue zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Iberostar Bellevue scoort een 7.79 uit 10 op basis van 123 reviews.