Hotel De Lara ***

7,7

13 reviews over Hotel De Lara in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar!!!

Martine Lommers, 1-8-2015

Dit jaar hebben wij onze vakantie door gebracht in Hotel De Lara, een onverwacht genoegen. Hotel De Lara wordt gerund door een familie en dat is in alles terug te vinden. Bij aankomt op het vliegveld stonden de medewerkers van het hotel al op ons te wachten om ons naar Utjeha te brengen. Het hotel is gelegen op 2 minuten van het strand, waar het hotel bedjes en parasols heeft staan voor haar gasten (gratis). Het zwembad is schoon en royaal, heeft uitzicht op zee en ook daar staan bedjes en parasols. Het eten was heerlijk, de manager van het hotel, gaf aan elk lid van ons gezin een persoonlijk menu advies. Onze kamers (appartement) met uitzicht op zee, waren schoon en groot, met maar liefst 2 balkons, voorzien van airco en wifi. Van diverse mede gastenl begreep ik dat ze jaarlijks terug komen. Montenegro is verrassend groen en heeft een schitterende kust, het weer is er fantastisch en dat allemaal voor een hele aantrekkelijke prijs. Hotel
Gereisd met oudere kinderen in januari 2015

Dit nooit meer

B. van Dijk, 29-8-2013

Werkelijkheid komt niet overeen met wat er op de site wordt geschreven. Visa betalen niet mogelijk, geen twee maar een zwembad, niet kindvriendelijk er mag in het geheel niets in het zwembad! De baas en zijn zoon zijn uitsluitend uit op je geld ipv zich als een goed gastheer te gedragen. Als er even iets gebeurd wat hun niet bevalt staan ze gelijk te schreeuwen naar de gasten! Niet gebeurd dan ook eigenlijk de hele dag.

Van watersport faciliteiten is geen sprake; geen boor of banaan gezien.

De eigenaar en zoon gedragen zich als een soort van commandanten. De meeste gasten zullen zich op een vakantie iets anders voorstellen!

De kok is overigens een echte vakman en zeer gastvrij, net zoals de bediening alleen de moed ontbreekt je op een gegeven moment om daar nog te eten. Montenegro is mooi en ik heb er veel vriendelijke mensen getroffen de laatse 9 dagen waren jammer genoeg een echt dieptepunt.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Mooi complex, maar auto is noodzakelijk

Hans, 24-7-2013

De Lara is een complex met ruime en goed ingerichte appartementen. Er wordt elke dag schoongemaakt. Het zwembad is mooi, met grote parasollen en voldoende ligbedden.

De 2 privéstrandjes zijn mooi, maar om in het water te komen heb je veel eelt nodig. Dichtstbijzijnde zandstrand op 12 km.

Personeel is zeer vriendelijk.

Tijdens ons verblijft werd mijn kinderen overigens een gratis ritje op de bananenboot aangeboden, wat ze erg op prijs stelden.

Voor de nationale parken is de ligging niet ideaal, de mooiste parken liggen aan de andere zijde van het land. Aangezien er geen snelweg te vinden is in Montenegro kost een ritje van zo'n 140 km al gauw 2,5 uur.

Het Skaddar meer ligt wel in de regio en is prachtig om te zien, mooie weg aan de onderkant van het meer.

Het dorpje Utjeha stelt niet veel voor, maar Bar is een heel leuke plaats met mooie boulevard op 14 km van de Lara. Met de taxi is een enkele reis naar Bar 15€.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor De Lara bij:

Buiten het seizoen om is dit geen aanrader

Lia, 14-6-2013

Het is een klein appartementencomplex, met zeer vriendelijk personeel. Ik was hier in mei, zwembad was leeg, restaurant was gesloten. Ook in het dorp was nog veel gesloten.
Gereisd met vrienden in mei 2013

In 1 woord Schitterend!!

Danny van Stam, 5-12-2011

Dit hotel heeft een fantastische ligging, met vanuit bijna alle kamers een schitterd uitzicht op zee!

De bediening en service is ook uitstekend en erg vriendelijk, het eten is erg lekker net als dat de kwaliteit van het vlees erg goed is. De prijzen vallen absoluut mee en voor iedereen betaalbaar

De kamers zijn allemaal erg ruim en kindvriendelijk. Ook worden ze elke dag schoongemaakt en zien er dan ook uitstekend uit.

Ik zal er zeker nog eens terug keren ( zie de foto alleen al waarom).

Gereisd met partner in januari 2011

Schitterend hotel !

tombakker, 1-12-2011

Het was een schitterend hotel met super vriendelijk personeel ! Zeer mooie omgeving en de prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend ! Een heel groot zwembad met een prachtig uitzicht over de zee.

Zeker een aanrader om hier heen te gaan , je zal er geen spijt van krijgen !

Gereisd met vrienden in januari 2011

Mooie accomodatie met fantastische service !!

Jeroen, 1-12-2011

Mooi hotel met ruim zwembad, waar service een absoluut pluspunt is.

Het restaurant bij het hotel is heel erg goed en voor ieder wat wils.

Dichtbij zee, wat te bereiken is binnen 2 min.

Wat een uitzicht !!

In de omgeving mooie (zand) stranden en leuke plaatsen om te bezoeken.

Concluderend een erg leuke plek om vakantie te vieren in een mooi land.

Ziveli !!

Gereisd met partner in augustus 2011

Goede vakantie voor betaalbare prijs!

Peter B, 30-11-2011

Hotel De Lara is ons zeer goed bevallen, twee kinderen en twee volwassen.

Het eten is uitstekend en de service is goed.

Zowel voor kinderen als volwassenen genoeg te doen.

Echt genoten.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2011

heerlijke vakantie in montenegro

jasmina mesic, 26-11-2011

Dit hotel is echt super! Mooie nieuw complex met grote schone appartementen, ligging is perfekt, een rustige omgeving maar toch vlakbij het strand en uitgaansmogelijkheden. Een eigen restaurant met een geweldige kok, het eten is een streling voor de tong. Het zwembad is groot en steeds netjes en goed onderhouden. Het personeel is aardig en behulpzaam, een echte aanrader dit hotel ook met kinderen!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Super hotel voor een heerlijke vakantie

Co., 23-11-2011

Werkelijk prachtig hotel, in een heel mooi land. Stukken ongerept land afgewisseld met toeristische bezienswaardigheden. Leuke dagtrips gedaan, zoals bijv de zeer unieke baai van Kotor. Hotel is juist door de kleinschaligheid super voor de kids. Je kunt zelf koken, maar de keuken is echt perfect, zowel 's ochtends, als voor de lunch en zeker 's avonds. Wij gaan voor de 3e keer terug dat zegt genoeg, want dat deden we eigenlijk nooit. Montenegro het ontdekken meer dan waard!
Gereisd met oudere kinderen in januari 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor De Lara bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Lara in Bar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Lara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Lara scoort een 7.73 uit 10 op basis van 14 reviews.