Hotel Monte Carlo Bay *****

9,9

12 reviews over Hotel Monte Carlo Bay in het Nederlands

Nooit durven dromen

Alexsandra Stegeman-Kok, 6-5-2017

Gewonnen via het casino 3 dagen Monaco. Dit doe je maar 1x in je leven. Wat een ontvangst en wat een vriendelijkheid. Zeer behulpzaam met alles. Het zwembad heerlijk goed verzorgd. Dit zou iedereen een keer mee moeten maken. Als je dit ooit wilt doen goed sparen Monaco is niet goedkoop maar wel erg mooi.
Gereisd met partner in februari 2014

Onwaarschijnlijke luxe en comfort

EDDY ROSSIGNOL, 17-4-2017

Dankzij promotie van Holidayline een ongelofelijk verblijf gehad in het mondaine Monaco, twee helicoptervluchten inbegrepen.
Gereisd met vrienden in maart 2017

Fantastische plek

hanco naninck, 25-4-2012

Het Monte Carlo Bay Hotel is het spelershotel van het tennistoernooi. Sponsors en journalisten zorgen voor het ideale Umfeld.
Gereisd alleenreizend in april 2012

Geweldig hotel

Annabel, 9-10-2011

Het is een prachtig resort hotel met schitterende tuin en zwembaden. Zeer sfeervol. Wij hebben 3 nachten geslapen. We waren in Monaco voor een trouw partij. Op dat moment werd er in het hotel nog een andere bruiloft gevierd. Tussen 13-18h was het al een komen en gaan van mensen in avondkleding. Prachtig om te zien. Helaas liet ons programma het niet toe om van het zwembad en sauna landschap gebruik te maken. Dat was wel jammer. Bij onze boeking zat een retourvlucht met de helicopter naar Nice airport inbegrepen. Dus daar hebben we ok ontzettend van genoten. Dat was een mooie afsluiter.
Gereisd met partner in september 2011

Waar voor je geld

E.C.T., 7-3-2011

Mooie ligging, zeer ruime kamer en badkamer voorzien van alle gemakken, heerlijk bed, vriendelijk personeel etc. etc. Kortom: precies wat je in deze prijsklasse mag verwachten maar niet altijd krijgt.
Gereisd zakelijk in maart 2011

Prettig verblijven

.., 19-8-2010

Fijn hotel met Luxe kamers en een goede service. Lekker ontbijt en leuk dat er in het hotel een casino aanwezig is.
Gereisd zakelijk in maart 2007

Joyce, 3-8-2007

Wow, wat een super mooi hotel. Ik ben zeer onder de indruk van de kamers en de hele sfeer van het hotel. Helaas, was mijn verblijf maar voor een nacht ivm een zakenreis
Gereisd alleenreizend in augustus 2007

Joyce, 3-8-2007

Wow, wat een super hotel!! Ik heb vanaf minuut 1 genoten van mijn verblijf. De kamers is zeer mooi en alleen de douchekop was al een ervaring. De afstand naar het centrum is best goed lopend te doen
Gereisd zakelijk in juli 2007

Nathalie, 12-7-2007

Zeer luxueus hotel met zeer grote kamers (bijna studio's) en een uitgebreid koninklijk ontbijt met alles erop en eraan. Het zwembad en de lagune (met zand op de bodem) zijn echt top. De bediening is zeer goed.

Beste en duurste hotel dat ik ooit heb bezocht!!!

Gereisd met partner in juli 2007

Harm Hansen, 10-5-2007

Ik ben er in April nog met mijn oom en tante geweest. Ik moet zeggen: een heerlijk hotel; mooie, ruime, luxe kamers; vriendelijk personeel; mooi zwembad (zowel binnen als buiten); mooie tuin en een super ligging aan zee. Niet te vergeten dat het dicht bij de Jimmy'z ligt (een super discotheek, echt aanrader!).
Gereisd familie in april 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Monte Carlo Bay bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Monte Carlo Bay in Monte Carlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Monte Carlo Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Monte Carlo Bay scoort een 9.86 uit 10 op basis van 12 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: