Hotel De Paris *****

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor De Paris bij:

3 reviews over Hotel De Paris in het Nederlands

Fantastique!

Diana, 26-7-2013

Prachtig hotel. Goede ligging,klassieke kamers en eten uitmuntend. Lekker relaxen bij het Café de Paris. 100 meter vanaf het Metropole shoppingcentre en het casino naast de deur.
Gereisd met vrienden in september 2004

Sandra, 2-6-2008

Wij zijn net terug van een weekend in hotel De Paris. Het is allemaal erg indrukwekkend. De Ferrari's, Bentley's enz. rijden af en aan. Het is erg leuk om een keer mee te maken maar zou voor ons niet nog een keer hoeven. Een heel mooi hotel, maar ook erg duur. Wij hadden een ontbijt erbij voor 33,- p.p., dat was alleen broodjes, croissants en jus d'orange, het beleg hoorde bij een ander ontbijt waar je weer voor moest bijbetalen. Wij hadden deze reis gewonnen en daardoor was het voor ons mogelijk om dit een keer te beleven. Het zwembad was ook erg mooi met ligbedden met uitzicht op de haven met hele mooie boten!

Gereisd met partner in juni 2008

j.georges gilman, 5-7-2006

check in zittend aan een antiek bureau. nadien begeleiden 4 stafleden je naar je kamer. mooi uitzicht op de haven. top hotel in de wereld.

prijzen het drievoudige van wat kan worden verwacht. de naam en de stijl doet het.

alleen als je voornaam gekleed bent mag je binnen.

ja een belevenis niet voor een maand want dan is het net iets te duur

Gereisd anders in juli 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor De Paris bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Paris in Monte Carlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Paris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Paris scoort een 9 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: