Hotel Mirabeau ****

Hotel Mirabeau
Mirabeau

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Mirabeau bij:

1 review over Hotel Mirabeau in het Nederlands

Richard Mouwen, 20-3-2007

Hotel Mirabeau is een hotel voor de gewone mens (voor Monaco begrippen voor de normale beurs), wij hebben al in meerdere hotels gezeten in Monaco, en hier voelden we ons zeker thuis.

Gezellig personeel, goed eten, mooie kamers en goede service.

Voor rolstoel patienten is het heel goed toegankellijk, het enigste wat het probleem was, dat als je naar je kamer wilde in de rolstoel, moest je met de dienstlift, want in de gewone lift paste de rolstoel niet in, maar dat was niet zo'n probleem.

Maar de andere lift was wel toegankellijk, die naar het centrum toe gaat, en als je daar uit stapt en de weg over steekt sta je in het overdekte Metropole winkel galerij.

Gereisd met vrienden in juni 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mirabeau in Monaco, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mirabeau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mirabeau scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: