Hotel Mision Uxmal ****

6,6

12 reviews over Hotel Mision Uxmal in het Nederlands

Prachtig uitzicht

Moezeltje, 9-6-2011

Wij zijn maar een nachtje in dit hotel geweest tijdens een rondreis door Mexico. We kwamen laat aan en zijn 's ochtends al vroeg vertrokken en kunnen dus niet heel veel over dit hotel zeggen, maar het uitzicht was super! Je kijkt vanuit het hotel zo over de jungle en het tempelcomplex Uxmal.
Gereisd met partner in juli 2005

Hotel met leeg zwembad

Marlies, 10-8-2009

Eerste indruk van het hotel was goed. Ruime kamer, ruime badkamer, groot balkon met prachtig uitzicht over de jungle en de ruines van Uxmal. Er is echter verder niets op loopafstand.

Helaas het zwembad was leeg en het was bloedheet, dus waren wij erg aan een koele duik toe. We zijn daarom op zoek gegaan naar een ander hotel en beland bij Lodge Hotel. Volgens de Lonely Planet was dit het duurste hotel in de omgeving. Maar het kostte ons 1.000 Pesos (ca. 54 Euro) voor 2 volwassenen en 2 kinderen. Misschien was de prijs lager ivm lagere bezetting door de Mexicaanse griep?

In Hotel Mision lagen ook veel dode, grote torren op de grond, wat niet echt smakelijk was.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

niet goed...

catharina, 8-9-2008

Wij zijn hier gelukkig maar 1 dag/nacht geweest. Eerste indruk was goed. Helaas werd dit snel minder! Bij een regenbui hadden we gelijk heel veel water dat vanaf het balkon de kamer inkwam. Vervolgens was het water voor een paar uur afgesloten (gewoon overdag). 's avonds was het buffet minimaal aan keuze, koud en niet gaar. Wel duur voor mexicaanse begrippen. Kortom blij dat we weer verder konden!
Gereisd met partner in juli 2008

Annette, 14-5-2008

Hotel ligt in de middle of nowere, wel uitzicht op (in de verte) ruines van Uxmal.

Zwembad was niet schoon, maar was toch lekker om even een verfrissende duik te nemen na een stoffige dag rondreis.

Wat echt slecht was aan dithotel was het eten. Twee van ons gezin hebben hier een voedselvergifteging opgelopen. Eten (buffet) staat uren te pruttelen (of niet) in bakken, saus lag een dikke laag over. Zeer weinig keus en voor mexicaansebegrippen redelijk aan de prijs.

Gereisd anders in mei 2008

Thomas, 3-1-2008

Goed hotel, in de directe omgeving van de ruïnes van Uxmal. Goede spa op het dak, zeer aan te raden!

Leuk zwembad, waar je wordt bedient. En dit op Eerste Kerstdag....

Harde bedden, dat wel...

Gereisd met partner in januari 2008

Mascha en Serge, 26-11-2007

Uxmal is schitterend. Je mag naar boven en een prachtig uitzicht. Mooi in de jngle gelegen. Je wordt wel 's ochtends gewekt door de volgels die vanaf zonsopgang veel herrie produceren. Veel leguanen gezien.

Mission is een goed hotel, we waren op rondreis. Ontbijtbuffet eenvoudig en diner buffet ook. Maar er is niets anders in de buurt.

Gereisd met partner in februari 2006

A. Keijzer, 29-10-2007

Er waren maar weinig mensen toen wij er waren. Kamer was prima en schoon. Je hebt vanaf het balkon van je kamer een prachtig uitzicht en in de verte zie je een klein stukje van de ruines, alleen geen stoelen op je balkon.Ontbijt was simpel, broodje, boter, jam en koffie of thee.

Mooi zwembad, maar oud. Er is verder niets in de buurt te doen maar dat vonden wij ook niet nodig, want wij kwamen voor de ruines en de avondlichtshow (absoluut de moeite waard). Personeel was vriendelijk.

Gereisd met partner in oktober 2007

Vincent van Someren, 28-8-2007

Het hotel was niet schoon, het zwembad was erg vies. De kamers zijn erg gehorig (vooral bij de trapopgang). Eten: keuze was zeer beperkt en de kwaliteit erg slecht!
Gereisd met partner in augustus 2007

Paul en Simone, 20-8-2007

Hotel goed kunnen vinden aan de doorweg van Merida-Uxmal-Campeche.Ligt zeer ruim en rustig. Goed ontvangen door Alberto, vriendelijk en eerste indruk gelijk goed. Koloniaal hotel,ruime kamer op 1e etage met mooi uitzicht op tuin, zwembad, en in de verte, zowel voor als achter veel groen en 's avonds de geluiden van krekels. Kom je helemaal tot rust. Goed ontbijt en diner, lopend buffet. Een nacht gebleven, maar zou best langer uit kunnen houden voor de rust. In de buurt niet veel te doen om te eten of te bezoeken.

27-07-2007

Gereisd alleenreizend in augustus 2007

Saskia, 18-6-2007

Mision Uxmal, heeft een mooie ligging. Vanuit onze kamer hadden wij een prachtig uitzicht op de ruïnes. Het hotel heeft een mooie tuin met een aantal leguanen en een vrij groot zwembad, na de autorit hier heen is het lekker verfrissend om even een duik te nemen. We zijn hier 1 nacht geweest. Uxmal zelf is weinig aan, je hebt eigenlijk alleen de ruine, waarbij een aantal restaurantjes waren, hier hebben wij 's avonds gegeten.
Gereisd met vrienden in mei 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Mision Uxmal bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mision Uxmal in Uxmal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mision Uxmal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mision Uxmal scoort een 6.64 uit 10 op basis van 12 reviews.