Hotel Maya Yucatan ****

6,6

18 reviews over Hotel Maya Yucatan in het Nederlands

Niks mis mee

Moezeltje, 9-6-2011

Tijdens een rondreis hebben wij twee nachten in dit hotel gelogeerd. Dit is ons prima bevallen. Verwacht geen enorme luxe, maar gewoon een fijn hotel middenin de stad.
Gereisd met partner in juli 2005

Prima hotel

Remy, 25-1-2011

Tijdens onze rondreis hebben we hier 2 nachten geslapen, Hotel ligt direct in het centrum. Doordat de kamers om een binnenplaats en toren zijn gebouwd is het er rustig. De kamers is netjes en voorzien van alle faciliteiten. Het zwembad en terras zijn wat verouderd. Het ontbijt was prima en a la carte.
Gereisd met vrienden in november 2007

Goede ligging, Kamer niet optimaal

Huub, 10-1-2011

Na lang zoeken (lag meer aan de weguitleg) uiteindelijk toch gevonden voor onze 2de en 3de nacht tijdens onze rondreis.

Toen we onze kamer kregen op de begane grond, aan de binneplaats bij het zwembad schrokken we toch wel even. Beetje oud en vies, en badkamer was ook maar simpel en niet echt heel schoon. Airco maakte inderdaad veel herrie.

Volgensmij las je op een hoger gelegen kamer lag, dat dit betere kamers waren.

Het restaurant / ontbijtzaal is simpel, net zoals het eten. Wel smakelijk overigens.

De ligging is echt super, om de hoek van het grote gezellige centrum met vele winkels / restaurantjes / pleintjes. Hier is veel te zien en te beleven. Dit is het grote voordeel van dit hotel, verder niet veel speciaals. Goed genoeg voor de doorreis.

Gereisd met partner in juni 2008

Zakenhotel dicht bij centrum

RedCellNL, 18-9-2010

Dicht bij het historische centrum van Merida

Erg goed parkeren op afgeloten parkeerplaats naast hotel

Lastig te vinden

Hotelrestaurant is van andere eigenaar dus ontbijt is erg duur als je het los betaald.

Zwembad ligt uit de zon maar wel erg warm water

Zat inderdaad folie op het raam maar dat was meer zonwerend en niet hinderlijk.

Geen minibar

Gereisd met partner in september 2010

redelijk hotel voor paar nachtjes

sascha, 11-6-2010

Hotel tijdens rondreis bezocht; goede ligging tov centrum. Kamers ruim, airco maakte veel geluid. Niet in het hotel gegeten, in het centrum vele gezellige restaurants.
Gereisd met vrienden in juni 2010

Gewoon...netjes!

rrvandeven, 19-3-2010

Gewoon een redelijk goed hotel,schoon...en kamers tegenwoordig zonder geel plastic!
Gereisd met partner in januari 2010

prima ligging

jolly, 24-9-2009

Prima hotel voor een paar nachtjes. Je loopt zo het centrum in vanuit het hotel en je kan de auto prima kwijt. Ontbijt niet veel bijzonders. Personeel bij de receptie deed prima hun best.
Gereisd met partner in oktober 2008

een afknapper

Geertje Room, 15-4-2009

twee dagen hier doorgebracht tijdens een rondreis.

keiharde bedden. Geel plastic voor de ramen Ontbijt en diner niet geweldig. personeel liep niet over van vriendelijkheid

Gereisd met partner in maart 2009

eenvoudig

Paul Marks, 23-3-2009

Hotel, met eigen parkeerplaats, is eenvoudig maar schoon. Restaurant ongezellig, ontbijt eenvoudig. Ligt op 5 minuten lopen van het kleine maar gezellige centrum. Wij waren er eind januari, twee nachten, op doorreis. Het zwembad zag er niet erg uitnodigend uit, er dreef rommel op het water. Ook jammer dat het in de schaduw ligt.
Gereisd met vrienden in maart 2009

prima gunstig gelegen hotel

ronald, 5-1-2009

na het lezen van eerdere recensies viel het hotel 100% mee. Gunstige ligging, vrizelfendelijk personeel, goede ruime kamer, rustige airco, goed zwembad.

eten moet je in merida zelf op de zocalo e omgeving, een belevenis en veel keuzes ook voor ontbijten voor een schijntje!

Gereisd met partner in december 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Maya Yucatan bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Maya Yucatan in Merida, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Maya Yucatan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Maya Yucatan scoort een 6.56 uit 10 op basis van 18 reviews.