Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel The Hacienda Santa Rosa**** bij :

2 reviews over Hotel The Hacienda Santa Rosa in het Nederlands

Debbie, 17-5-2008

Prachtige locatie! Zeer goede bediening. Al het personeel was super-vriendelijk! Mooi zwembad. bijna privé-bad. Mijn partner en ik lagen vaak alleen met ons tweetjes bij het zwembad. Zeer veel culturele plekken te bezoeken vanuit deze locatie (Uxmal, Celestun, Ruta-Puuc, etc). heerlijk eten! Een aanrader voor iedereen die van rust, romantiek, ontspanning en luxe houdt.
    Gereisd met partner in mei 2008

elly rouw, 30-4-2008

Deze hacienda heeft diepe indruk gemaakt. De ligging is heel bijzonder: in the middle of nowhere vind je een dorp met eenvoudige hutten en dan rijd je vervolgens het terrein op van een landgoed vol luxe plus een geweldige service. Voor mensen die van iets origineels en authentieks houden en niet van dertien in een dozijn. De kamers zijn zeer comfortabel- verwacht geen bad, maar wel veel ruimte( wij sliepen in de voormalige paardenstallen) en je voelt je super welkom door de prachtige bloemen die tussen de handdoeken en op je bed gedrapeerd worden. Een fruitmandje en persoonlijk welkomsbericht liggen klaar. De keuken is heel goed en het diner wordt geserveerd op een door fakkels verlicht terras. De service is erg goed. Enig minpuntje: de popmuziek die de avondgeluiden verdrong. Maar die werd op ons verzoek direct stopgezet. Zeer romantisch adres.
    Gereisd met partner in april 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Hacienda Santa Rosa in Abala, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Hacienda Santa Rosa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Hacienda Santa Rosa scoort een 10 uit 10 op basis van 2 reviews.