9,2

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Catalonia Royal Tulum**** bij :

28 reviews over Hotel Catalonia Royal Tulum in het Nederlands

Fantastisch hotel

Monica konings, 1-5-2016

Schitterend hotel zeer vriendelijk en ontzettend goed eten ,top prestatie 👍
Gereisd met partner in april 2016

beste resort ooit bezocht!

linda, 7-11-2015

Een stuk paradijs. Wat een geweldig resort! Echt zoals de foto's doen geloven. Superschoon ook en het eten is ook fantastisch! Dikke vette aanrader voor iedereen!
Gereisd met vrienden in oktober 2015

Fantastische locatie

Michelle Meurs, 4-10-2015

Wij zijn hier 3 weken geweest en hebben ons geen moment verveeld. Met de collectivo kun je heel makkelijk naar een aantal dichtbij gelegen locaties, zoals Playa del Carmen, de ruïnes van Tulum of naar het strand van Akumal waar schildpadden zijn waar je bij kunt zwemmen. In het hotel wordt af en toe een enquete gehouden, als je tevreden bent over het personeel, van entertainment tot schoonmaak, dan kun je de naam van diegene op de enquete schrijven. Het leuke is is dat het personeel een avond vrij kan verdienen hiermee. Dat is wel fijn als je 6 dagen in de week werkt en lange dagen maakt. Het enige "negatieve" is de hoeveelheid Italianen. Er zijn 2 entertainment teams, en het Italiaanse team is heel erg gefocust op de Iatlianen en spreken ook nauwelijks Engels. Het Catalonia Team doet veel meer aan interactie met alle gasten. De buffetten zijn overweldigend, voor ieder wat wils. De minibar dagelijks bijgevuld. Zou ik dit hotel aanraden? JA, absoluut!
Gereisd met partner in september 2015

Heerlijk hotel

Toine, 15-7-2015

Het de hotelfaciliteiten, eten, drinken en het personeel waren top! Het strand en de zee vielen tegen doordat dagelijks flinke hoeveelheden zeewier aanspoelden en in het water dreven. Het hotelpersoneel probeerde dit dagelijks met man en macht weg te werken maar dat was bijna geen doen.

Op het strand lig je erg dicht tegen elkaar en wij vonden het bijzonder dat je in een all inclusive hotel nog privileged areas hebt waarvan je alleen tegen bijbetaling gebruik mag maken.

Gereisd met partner in juni 2015

Ik denk dat wij gewoon pech hebben

Nanette Douw, 29-6-2015

Opzich is het een prima hotel. Ik had meer rust verwacht, op het strand lig je behoorlijk dicht op elkaar. Luide animatie. En wat voor ons erg tegen valt is de zee, zit vol met zeewier, gewoon zwarte golven, erg jammer, want ik weet van filmpjes Hoe mooi het er kan zijn. Nu is het bijna geen doen om de zee in te gaan. Dat is nu eenmaal de natuur wat je niet in de hand hebt, pech voor ons!! Personeel komt ook erg gestrest over, jammer. Verder prima resort! We hebben gewoon een beetje pech......😕
Gereisd met partner in juni 2015

Prachtig!

Maggan, 1-3-2015

Dit hotel overtreft echt alle verwachtingen. Het ligt aan een ongelooflijk rustige en mooie baai, verscholen in een mangrovebos, waardoor je echt midden in de natuur zit (vol flora en fauna). Ik zat in gebouw 6 (dichtst bij het strand, net opgeknapt, regendouche, hangmat op balkon) en werd iedere ochtend gewekt door zeegeruis en vogelgekwetter. De service is uitmuntend (vriendelijk personeel, heerlijk eten in 6 restaurants, overal bedjes in zon/schaduw, voortdurend gevulde minibar, diverse animatie, 24/7 room service, sportactiviteiten, spa, etc). Er zijn veel verschillende nationaliteiten (de gekleurde bandjes om je pols geven aan welke taal je spreekt), waardoor het een internationale sfeer krijgt (er zijn naast de vele Italianen ook Canadezen, Amerikanen en Scandinaviers). Kortom: een prachtige plek om je te laten verwennen of om uitstapjes te maken naar maya-tempels, coloniale stadjes, wateractiviteiten, shoppingcenters, eilanden, adventureparken, etc, etc.
Gereisd alleenreizend in februari 2015

Ontzettend goed hotel!

DD, 9-2-2015

Wij hebben een heerlijke romantische ‘adults only’ vakantie gehad. Wat een verwennerij dit hotel, het voelde bijna ongemakkelijk. We zijn nog nooit zo goed verzorgd! Het personeel is top, van kamermeisjes (3x per dag bed opmaken) tot obers (servet op schoot en “it’s me a pleasure sir”). Wij hadden een Deluxe kamer (gebouw 6); een gerenoveerde (enorme) kamer, het dichtst bij het strand met hangmat op het balkon en grote inloopdouche. Ook hadden we 24 uurs roomservice en werd onze minibar elke dag bijgevuld (bier, fris, sap, chips, koekjes etc). Het hotel ligt midden in de jungle, aan een tropisch wit strand en een rustige uitgestrekte baai. Wauw!

+++

- Kamer

- Ligging in jungle aan mooiste strand (flora en fauna zijn indrukwekkend)

- Uitgebreidste all in formule ooit gezien

- Luxe in alle opzichten

- Verzorging

- Goed prijs-kwaliteitverhouding

- - -

- Te veel Italianen / te luidruchtige animatie

- ’s Avonds weinig aan strandzijde te beleven

- Onderscheid in privilege gasten niet nodig.

Gereisd met partner in januari 2015

Fantastisch resort

Sandra, 4-10-2014

Een prachtig resort. De ligging is afgelegen...iets wat wij niet erg vinden want we houden van rust. Met de bus of taxi is het erg makkelijk om naar playa del carmen te gaan. Het ligt direct aan het strand.

Het personeel is erg klantvriendelijk en zullen er alles aan doen om het je naar de zin te maken.

De kamers worden dagelijks schoongemaakt en de handdoeken voor het zwembad worden s'avond op je kamer omgewisseld. Kinderen zijn er niet toegestaan...erg prettig! Na ons verblijf hier waren we weer helemaal opgeladen om naar huis te gaan!! Een echte aanrader!

Gereisd met partner in september 2014

Geweldig resort op een super mooie plek.

Be, 27-9-2014

Wij zijn hier twee weken geweest en het was echt geweldig. Het resort is exact zoals op de plaatjes. Een echt paradijs. Alles wordt goed schoon gehouden. Er is een heerlijk strand met voldoende ligbedden. Ook het zwembad is mooi en groot. De service van het hotel is uitstekend. Iedereen is ontzettend aardig en doen er alles aan om het verblijf zo goed mogelijk te maken. Wij vonden het bovendien heerlijk dat dit hotel adults only is. Alles is zeer goed geregeld. De neusbeertjes zijn geweldig. Excursies zijn prima te boeken bij het hotel en uitstekend geregeld. Deze vakantie was echt top! Kon niet beter.
Gereisd met partner in september 2014

Mooi, kleinschalig resort.

Mark en Nathalie, 21-6-2014

Dit kleinschalige resort is ons prima bevallen. De ligging, midden in 'de jungle' is geweldig. De aanwezigheid van diverse soorten wilde dieren en de combinatie met de ligging voorkomt het massale resort gevoel wat men bij de grote resorts vaak heeft. Tijdens ons verblijf waren wij de enige Hollanders, de andere gasten waren voornamelijk Italiaans (60%), Amerikaans (25%) en de rest waren Duits en Spaans. Het personeel is uiterst behulpzaam en voor een kleine fooi werken ze nog harder. Het openbaar vervoer, zogenaamde 'collectivo's' , werkt uitstekend en is spotgoedkoop. Verder is Mexico een prachtig land en we raden deze reisbestemming dus van harte aan.
Gereisd met partner in juni 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Catalonia Royal Tulum in Xpu-Ha, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Catalonia Royal Tulum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Catalonia Royal Tulum scoort een 9.21 uit 10 op basis van 29 reviews.