2 reviews over Hotel Sunscape in het Nederlands

Frederike Jonker, 27-7-2006

Wij zijn er in sept. 2005 geweest, fantastisch, mensen en service top, schoon verzorgt,ruime kamers met luxe badkamer echt een paradijsje. Tulum ligt nog niet in de toeristen troep zoals cancun, veel te ondernemen, en een top strand. Neem wel waterschoenen mee ivm rotsen. Echt een aanrader!
Gereisd anders in juli 2006

Noortje., 24-10-2005

We zijn hier terecht gekomen doordat het door ons oorspronkelijk geboekte Grand Flamenco Xcaret gesloten was, door Emily.

Dit hotel was ook beschadigd door Emily maar ze hadden het aardig weten op te knappen. Het heeft een mooi stuk prive strand waar je ook kano's kunt huren.

Maar het zwembad stelt helemaal niets voor, het is een vies, troebel, lauw bad met olymische afmetingen. Iets van 20 bij 8 meter en maar 1.50m diep.

Maar je wordt getroost met een natuurlijke bron, in het midden van het hotel. Heerlijk koel en schoon water, wel met rotsen dus neem surfschoentjes mee. We waren er begin augustus en toen was het al eigenlijk veel te heet om iets te doen. Wel zijn we naar de ruines geweest en naar het Xel-Ha park. Waar ik met dolfijnen heb gezwommen, het is commercieel maar wel een belevenis.

Gereisd anders in oktober 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunscape in Tulum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunscape zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sunscape scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.