6,8

Matig

3 reviews over Hotel Posada La Mar in het Nederlands

Heerlijk

Vrouw, 22-6-2009

Tulum is een goede bestemming om je vakantie te eindigen. NIet in die kolossale hoge hotels net als in Cancun, ook Playa is een stuk drukker. Tulum is heel relaxed. Zee en strand zijn een stuk mooier dan elders.

Wij hadden Zafiro. Ideaal! Hoog en aan het beachfront. Wat heeft een mens nog meer nodig. Muggen waren er nauwelijks (april 2009). Het ontbijt wordt gebracht, je kan ook nog dingen extra bestellen.

Avondeten deden we in Posada Margerita ernaast: heerlijk italiaans eten. Snorkelen is een aanrader, je moet hiervoor wel met een bootje de zee op. Het rif ligt 400 m in zee.

Zeer vriendelijk en behulpzaam.

Zeker voor een Honeymoon ook erg leuk!!

Gereisd met partner in april 2009

waaauw, adembenemend

D.Me, 20-8-2008

Tijdens onze rondreis door midden-Amerika, was dit de meest geweldige locatie waar we hebben geslapen.

De ligging is perfect, OP het strand. Het is een kleinschalige onderneming, dus er zijn weinig mensen. Wij waren (tijdens Europees hoogseizoen) soms alleen op het strand, geen mens te bekennen, heerlijk! Geen Nederlanders hier!!

De service is perfect. Mijn vriend was jarig en ze hadden een Pinata voor hem geregeld.

Onze hut was romantisch en prima (Esmeralda hadden wij). Je moet wel echt in de klamboe slapen, want er zitten veel muggen.

's Avonds kun je een strandwandeling maken zelfs zonder iemand tegen te komen!

En de zee en het strand zijn hier op zijn mooist vergeleken met Playa del Carmen en Cancun.

Ook een aanrader voor een honeymoon!!

Het ontbijt was prima en gezond.

Gereisd met partner in augustus 2008

Op het strand, zeer sfeervol.

ellen van wijk, 4-8-2008

Dit was de minst luxe maar wel de meest leuke accomodatie van onze rondreis. Zeer sfeervolle cabana op het strand, leuk ingericht. Eigen zitje met twee stoelen en hangmat. Ontbijt zeker nemen, dat was erg lekker en ze komen het zelfs brengen.
Gereisd met partner in augustus 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Posada La Mar in Tulum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Posada La Mar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Posada La Mar scoort een 6.75 uit 10 op basis van 4 reviews.