7,1

9 reviews over Hotel Los Lirios in het Nederlands

Prima hotel om een paar dagen te verblijven

w_keulen72, 8-3-2015

Na onze rondreis verbleven wij 3 dagen in dit hotel en dat was prima.

De hotel kamer is ruim schoon en modern ingericht.

Ligging aan het strand is perfect en ligt wel wat verder van de restaurantjes maar gelukkig hadden we een huurauto want savonds lopen via de straat vond ik niet echt prettig het had donkere stukken en af en toe reden de auto's best hard wat niet handig is met kinderen.

Het strand is heerlijk maar het zwembad stelt niet veel voor. 1 luchtbed en het zwembad is gevuld dus je moet het echt van het strand hebben.

Gereisd familie in februari 2015

Nare manager, geen service

Laura, 16-1-2014

Pas op! Want de manager kan hier heel onaangenaam uit zn slof schieten. Tegen klanten. Enge gast! Hopelijk gaat hij snel op cursus.. of zoekt hij een baan waar service geen issue is. Verder prima locatie en kamers, maar weinig Engelssprekend personeel en beroerde aansturing.
Gereisd met vrienden in december 2013

Fantastische ligging aan prachtig strand!

Monique, 6-8-2012

Hier 8 dagen geweest als afsluiting van onze rondreis door Mexico. Wij hebben genoten van deze plek! Wat een geweldige ligging aan een prachtig wit strand. Heerlijk helder en verkoelend zeewater .Voldoende ligbedden en altijd heerlijk rustig. Eenvoudige ruime cabanas. Harde matrassen. Ruime nette badkamer. Geen koelkast op de kamer, wel airco. Geen wifi. Er kwam bij ons geen zout water uit de kraan maar gewoon normaal water. Groot balkon met hangmat. Ontbijt vrij simpel, geen beleg behalve jam. Wel fruit, pannenkoekjes en wafels. Je kan een eitje laten bakken. Restaurant straalt niets uit, dat is jammer want het kan zoveel beter. Verder zijn we elke avond in Tulum centrum gaan eten waar voldoende goede restaurants zijn. Verder wat barretjes. Heeriljke plek! Verder in de buurt van het hotel ook restaurantjes maar je hebt toch wel een huurauto nodig. Gratis parkeerplaatsen. Neem een zaklamp mee als je gaat lopen! Als je van rust houdt is Tulum de perfecte plek!
Gereisd met partner in januari 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Los Lirios**** bij :

Goed hotel en prima uitvalsbasis voor Maya sites

Anuschka & Jurgen, 2-4-2012

Ligging hotel in hotelzone van Tulum meteen aan het strand. Huisjes zijn iets verouderd maar bieden alles wat je nodig hebt; een goed bed, warme douche en hangmat op het balkon. Ook strandhanddoekenservice is aanwezig. Ontbijt is niet uitgebreid maar goed. Geen overlast van andere hotels. Voor het hotel zijn meer dan voldoende strandbedjes aanwezig. Dit is niet bij alle hotels het geval. Mochten we ooit teruggaan naar Mexico dan doen we zeker een weekje strand in Tulum en slapen we in hotel Los Lirios.
Gereisd met partner in maart 2012

Goede prijs- kwaliteit!

Anne, 16-5-2010

Los Lirios is een uitstekende plek om in Tulum te verblijven. Zeer behulpzame staf en een heerlijk rustige sfeer. Mooi strand (vrij onrustige golven dus snorkelen direct bij het eigen strand is geen optie) en genoeg sfeervolle ligbedden. Uitgebreide kaart in het restaurant en het was smakelijk! Geen haute cuisine maar absoluut prima!

De kamers zijn echt heel ruim en een oceanview is inderdaad aan te bevelen. De kamers hebben 'double beds', tenzij je een suite neemt met een kingsize bed en een meer ingerichte leefruimte (tip!). Omdat de suite op de 1e verdieping ligt heb je ook een beter uitzicht. Kosten van de suite: 199 USD p.n. Een meerprijs van 30 USD t.o.v. oceanview beneden met doublebed, is onderhandelbaar!

Tip: huizenblok A en B. Want meest afgelegen van restaurant en dichtst op het strand.

De verbouwing is nog gaande, zo te zien duurt dat nog wel even. Wij hebben geen overlast gehad, geen moment.

Onze week in Los Lirios na een rondreis was de juiste keuze!

Gereisd met partner in mei 2010

Een ongerept paradijsje op aarde

Corrie, 27-1-2010

Het eco-hotel heeft 60 kamers, ligt midden in de natuur aan het prachtige strand van Tulum.

Het zoute water uit de kraan vonden wij een genot om in te baden, heel zacht.

Het restaurant was in één woord slecht, koud eten en weinig keuze bij het ontbijt (ze waren aan het verbouwen, hopelijk was dat de reden)

Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.

Strand is in één woord fantastisch.

Wij gingen bijna iedere avond met de taxi naar Tulum pueblo waar je leuke restaurantjes en winkeltjes hebt en waar je kunt pinnen in de supermercado.

Gereisd met partner in januari 2010

Piet, 15-5-2007

Wij hebben hier 2 nachten geslapen in mei 2007.

De hotelkamer is ruim alleen is het wel een rare gewaarwording als er zout water uit de kranen stroomt.

Dit komt omdat het hotel buiten de public area zit en daardoor zelf voor de voorzieningen moet zorgen.

Het strand is prachtig en rustig en er zijn genoeg ligstoelen.

Het ontbijt was net voldoende en het warme eten deden we in het stadje.

Gereisd anders in mei 2007

katja, 18-4-2007

Heerlijke bungalows in een ongerepte omgeving. Fantastisch strand. Neem een oceanview bungalow. Kost iets meer, maar het uitzicht is onbetaalbaar. Het ontbijt is netjes verzorgd. Echt een hoogtepunt van onze reis door Yucatan, met onze zoon van 4.
Gereisd anders in maart 2007

katja, 18-4-2007

Het zijn prachtige huisjes bij een prachtig ongerept strand. Neem een oceanview bungalow. Dit kost iets meer, maar het uitzicht is onbetaalbaar. Het ontbijt is netjes geregeld. Tulum was echt een hoogtepunt op onze rondreis door Yucatan!
Gereisd anders in april 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Los Lirios**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Los Lirios in Tulum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Los Lirios zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Los Lirios scoort een 7.06 uit 10 op basis van 9 reviews.