Hotel Paradisus Riviera Cancun *****

Hotel Paradisus Riviera Cancun
Paradisus Riviera Cancun

9 reviews over Hotel Paradisus Riviera Cancun in het Nederlands

suzanne de klerk, 13-5-2008

juni 2004 in dit resort 11 dagen verbleven nadat wij eerst 12 dagen in pl.del carmen in riu tequila waren geweest en daar zijn getrouwd!dit resort ziet er prachtig uit!luxe voor het oog.toch viel het erg tegen,de service was niet top,spreken geen woord engels.Last gehad van mierennesten in de kamer.eten in de buffetzaal viel grandioos tegen,geen variatie smaakloos,thema restaurants waren wel top,goed en luxe!het strant valt erg tegen,de zee was niet blauw door begroeing,aangespoeld zeewier.amper animatie en vertier in de avonduren je verveeld je snel.naar het centrum ben je aangewezen op een taxi die ruim 50 euro per retour kost!!!!de minibar is schaars gevuld.de kamers met jaccuzi op balkon zijn prachtig!dat maakt het overige wel goed.wij hebben toch genoten,maar gaan nooit meer terug,RIU is toch wel veel beter!cancun is overigens ook saaier dan playa del carmen.
Gereisd met partner in mei 2008

Joyce, 13-1-2008

We zijn hier in mei 2005 15 dagen geweest. Echt een aanrader dit hotel. Wij hadden een kamer met jacuzzi op het balkon en uitzicht over zee, heel erg mooi. Het eten is heel divers en heel erg goed. Een voorbeeld hotel als het om een all inclusive formule gaat!!

Ook is er 's avonds altijd wat te doen in het hotel, van "echte"shows tot live optredens met salsa dansen. Het is best prijzig dit hotel, maar onvergetelijk.

Gereisd met partner in mei 2005

Dhr. en Mw. Verhoeven, 22-7-2007

wij zijn in november 2003 hier 7 dagen geweest, en dit is werkelijk het aller aller beste en mooiste resort wat ik ooit heb meegemaakt!

De mensen zijn o zo vriendelijk en oprecht het eten is fantastisch en het resort met kamer uitzicht op de zee subliem, en dan nog die roomservice erbij, wij voelden ons eventjes koningklijk, wij gaan hier zeker nog naar terug!!!!!!!!!

Gereisd met partner in juli 2007

Jan & Isabelle (Gent - België), 5-7-2007

Schitterend ! Ongelooflijke reis en superhotel. All IN formule echte aanrader want niet te vergelijken met andere maw geen enorme buffets, wel à la carte restaurants, huiswijnen meer dan degelijk, champagne inbegrepen. Wel dient gezegd dat baliepersoneel weel te weinig engels begrijpt en dat je nog al eens benaderd zal worden rond "time sharing". Verder onberispelijk. We gingen in mei 2007 en gaan volgende jaar zeker terug !
Gereisd met partner in mei 2007

C & R, 11-4-2007

Wij zijn hier in September geweest, we zijn best wat gewend maar dit was echt een super hotel! Kamers, allemaal suites, zijn erg ruim en schoon. Ultra all inclusive was geweldig, alles wat je maar wilde, bediening tot op het strand. Restaurants zijn heerlijk, onze voorkeur: het franse restaurant, heel chique. 'S avonds is er iedere avond live muziek of kraampjes met souvenirs.
Gereisd anders in april 2007

Alain, 22-3-2007

Vond dit helemaal geen goed hotel. Zijn vorig jaar naar Paradisus Varadero in Cuba geweest, wat een verschil!!! Overal werkzaamheden, mooie maar muffe kamers met oud meubilair, buffet nog geen vierde van in Cuba. Nee, dit hotel is ons echt niet bevallen. Zijn daarna naar Secrets Capri geweest: een echte aanrader.
Gereisd anders in maart 2007

Tineke en Paul, 11-3-2006

Inderdaad een prachtig hotel/resort. Jammer van de vele Amerikanen. Het heeft onze pret niet mogen drukken. Heerlijk eten, vergeet vooral de kreeft niet bij het Reef & Grill restaurant. Wijnen waren ook prima, drie soorten huiswijnen waardoor a la carte wijnen echt niet nodig waren. Personeel supervriendelijk en behulpzaam. Wel minpunt zijn de vele congressen. Komt massaal over en deelnemers (kunnen) zeer luidruchtig zijn.

Winkeltrip bevelen wij niemand aan door zeer commerciele gedachte erachter. Vooral van de reisleider. Cancun is wel leuk om een keer gezien te hebben, voornamelijk vanwege de imposante hotels.

Gereisd met partner in maart 2006

martine, 10-3-2006

Dit is baden in pure luxe !!!

Elke dag eet je in een ander restaurant naar keuze. Prachtig zwembad, mooi strand, fitnesszaal, jacuzzi, sauna, eten niks op aan te merken, room service, ... alles ALL IN.

Wij waren wel de enige Belgen in dit hotel tussen de vele Amerikanen en Canadezen.

Dit had onze beste vakantie ooit kunnen zijn, ware het niet dat die donkere wolken maar bleven hangen :-(

Wij zijn er begin januari geweest.

Gereisd anders in maart 2006

M. Klijn, 6-10-2005

Een prachtig en ruim opgezet all-in resort. De service is uitstekend en oprecht (niet afhankelijk van je tipgehalte). Met name het Japanse en Franse (adults only) restaurant zijn subliem en halen de kwaliteit en service van ruim 4*. Het ontbijt- en lunchbuffet is geweldig, met elke dag een nieuwe variteit aan verse warme en koude gerechten.

Het zwembad is prachtig en ruim opgezet; voldoende ligbedden. Het strand is mooi en rustig; eveneens voldoende ligbedden. Lange strandwandelingen zijn helaas niet mogelijk (onderhoud van het strand stopt buiten het terrein van PRC en het naastgelegen Secrets Excellence). Voor een azuurblauwe zee en helderwit strand moet je in de hotelzone van Cancun zijn. Op 2 minuten varen van het resort ligt een prachtig koraalgebied waar je geweldig kunt snorkelen (kosten $ 2).

Gereisd anders in oktober 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Paradisus Riviera Cancun bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Paradisus Riviera Cancun in Puerto Morelos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Paradisus Riviera Cancun zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Paradisus Riviera Cancun scoort een 9 uit 10 op basis van 9 reviews.