Vakantiehuis Casita La Luna

Vakantiehuis Casita La Luna
Casita La Luna

1 review over Vakantiehuis Casita La Luna in het Nederlands

Heerlijk prive beach house direct aan het strand

Rob, 27-12-2009

De eerste week van ons bezoek hebben we bewust gekozen voor privacy en strand. Het huisje La Luna biedt veel comfort: keuken, badkamer en slaapkamer zijn prima. Met name de slaapkamer met uizicht op zee en het enorme kingsize-bed, leuke spulletjes en kaarsjes, is er romantisch.

Je kan over het strand naar het centrum van Puerto Morelos lopen (half uur) om 's-avonds te dineren. Wij gingen na het eten vaak met de taxi terug.

Omdat je in een residential area zit staan er links en rechts huizen die je niet op de website ziet. Verder is er sinds okotber 2009 een mega resort geopend ca 200 meter verderop. Er lopen dus veel Amerikanen langs over het strand. De buurvrouw Katy kan snorkel en duiktours regelen naar het mooie rif (doen!). Daarnaast kan ze ook een lekker etentje voor laten koken door haar schoonmaakster.

Prima plek om relaxed op te starten!

Gereisd met partner in december 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casita La Luna in Puerto Morelos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casita La Luna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Casita La Luna scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.