Hotel Sunscape Puerto Aventuras ****

Sunscape Puerto Aventuras
8,5

28 reviews over Hotel Sunscape Puerto Aventuras in het Nederlands

HvZ, 9-4-2008

Dit is echt een goed hotel. Heerlijk aan het strand, gastvrij en enthousiast personeel en een fantastische duikschool met erg goede instructeurs. De kamers zijn prima; niet overdreven luxe, maar je hebt lekker de ruimte en ze worden goed schoon gemaakt.

De ligging is wel vrij afgelegen. Wij hadden gehoopt dat Puerto Aventuras als dorp ook wel aantrekkelijk zou zijn, maar dat is echt niet het geval, het is echt uitsluitend een hotelpark, aangevuld met een dolfijnenschool en wat winkeltjes. Om iets te beleven moet je echt wel naar Playa del Carmen gaan.

Gereisd met partner in april 2008

ankie, 29-3-2008

In oktober 2007 zijn wij 16 dagen in dit hotel geweest.

De service was geweldig. Prachtig strand met ligstoelen. De hele dag door all inclusive met alle coktails die je maar kunt bedenken. Verschillende

restaurants. Het eten was lekker maar niet heel warm. De obers waren meer dan vriendelijk en behulpzaam. Maar iedereen daar doet alles voor fooi. Leuke animatie overdag maar in de avond niet veel te doen. Een aanrader om niet in het hoogseizoen te gaan !

Excursies zijn daar prijzig maar wel goed geregeld! Puerto aventuras is een prachtig klein dorpje met een haventje dolfijnen en wat kleine winkeltjes. Ook vind je er een internetcafé die goedkoop is. Voor iedereen die van rust houdt en niet net als in Cancun bij wijze van spreken het volgende hotel wil binnenkijken. Wij hadden een voordeelkamer je kunt beter iets meer uitgeven voor een mooiere kamer.

Ik zou niet meer in het hoogseizoen gaan we hadden veel slecht weer gehad.

Naar dit hotel zou ik zo weer teruggaan.

Suzanne van der Velden, 24-3-2008

Het eten in het a la carte restaurant was erg goed.het eten daarentegen van het buffet was vaak niet warm, maar er was altijd voldoende keus en erg lekker bereid.wij hebben een geweldige vakantie gehad in dit resort!ook een pluspunt:alle drankjes waren inclusief, dus ook de bacardi en dergelijke
Gereisd met partner in september 2007

B. de Vries, 29-1-2008

De service was goed, alleen de menukaart verandert niet, wat je er toch toe brengt ergens anders te gaan eten.

Er zijn erg veel Amerikaanse gasten, wat er soms tot irritaties kan leiden. Het all-inclusive aanbod wordt daardoor erg uitgebuit.

Gereisd met partner in januari 2008

R.H.J. Ruijter, 19-1-2008

dit resort is echt een aanrader. Gunstige ligging niet te druk en weinig nederlanders. Eten zeer gevarieerd, aardige mensen (personeel) en goede service.
Gereisd familie in januari 2008

Diana McCallum, 3-1-2008

Gezin met kind van 7. Als nl ben je hier een redelijke uitzondering. Vnml Amerikanen en Canadezen. Onze dochter heeft zich ontzettend vermaakt met de uitstekende kidsclub maar ook met het entertainment team. Waren hier 3 wkn en ze zijn wel ingesteld op amerikanen die dus maar voor 1 wk komen. Dit houdt in dat de shows en entertainment wkls hetzelfde zijn. Maar de shows zijn wel van goede kwaliteit. Eten is prima (uit bakken wel wat lauw) maar voor ieder wat wils. Italiaan weet niet wat een pizza is. De kamer die wij hadden was een ocean de luxe sv en deze was groot. Echter van luxe (misschien ben ik verwend) kun je niet spreken. Was allemaal keurig maar karig ingericht. 1 lamp, 1 tafel met 2 stoelen. De omgeving is prima, dolfijnencentrum is erg leuk en gaat allemaal heel gemoedelijk. Wij hebben zelf een auto gehuurd en zo het eea gezien. Al met al vind ik dat het hotel prima is.
Gereisd anders in januari 2008

jasper & lia, 5-11-2007

zijn hier 4 sept tot 19 sept geweest erg mooi hotel goed weer gehad eten op t strand erg leuk xcaret park erg mooi zeker aan te raden boot van playa naar cozumel ook de moeite waard hadden en jeep rond t eiland gedaan neem wel en rijbewijs mee en snorkelen op cozumel ook erg leuk , duur maar de moeite waard en zeker met de dolfijnen zwemmen een belevenis ga zeker nog terug maar dan naar playa in t centrum erg gezellig groetjes
Gereisd met vrienden in september 2007

lia en jasper, 4-11-2007

we zijn van 4 tot en met 18 sept. geweest en hebben het hier prima naar ons zin gehad de service was goed en het eten was prima de kamers waren ook in orde en de schoonmaak was redelijk. Op het strand van het hotel was het prima vertoeven goede animatie ook voor de kids. Met een taxi naar playa del carmen kost je 16 dollar . Excursies zijn prima alleen niet boeken via touroperator ( slechte info en de kans dat je de verkeerde excursie gaat maken is erg groot ) ook de prijzen zijn wat aan de hoge kant.Maar ondanks dat hebben we leuke uitstapjes gemaakt en hebben we het erg goed naar onze zin gehad hier. gewoon toppie
Gereisd met vrienden in november 2007

els , 12-10-2007

wij zijn over dit hotel niet zo zeer tevreden de eerste verdieping waar onze kamer was stonk vreselijk naar vocht en schimmel en het bed was ook beschimmeld de ventilatie was niet goed en blijkt dat de kamers op deze verdieping onder water hebben gestaan eten was niet slecht maar ook niet heel goed de receptioniste was niet vriendelijk verder personeel wel wij gaan in ieder geval niet meer naar sunscape en een 5* is het ook niet zoals touroperator vermeld maar een 4*

8 .

J. Timmers, 12-10-2007

Enorm vriendelijke bediening ten alle tijden, fantastisch resort, alleen 's-avonds wat rustig. Geen shuttle bus naar playa del carmen, dus afhankelijk van taxi die wel goed betaalbaar is. Zeker aanrader.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sunscape Puerto Aventuras bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunscape Puerto Aventuras in Puerto Aventuras, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunscape Puerto Aventuras zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sunscape Puerto Aventuras scoort een 8.46 uit 10 op basis van 28 reviews.