Hotel Club Maeva Tulum **

Club Maeva Tulum
8,6

8 reviews over Hotel Club Maeva Tulum in het Nederlands

vanroy, 29-8-2007

Prachtig hotel, vriendelijk personeel, GREAT food, supermooi strand, leuke shows, ... kortom, ons favoriete hotel. Een aanrader!
Gereisd met partner in november 2006

Manon de Groof, 7-8-2006

Het hotel is zeer goed verzorgd. De kamers zijn groot en netjes. Worden goed gepoetst. Het eten in het buffetrestaurant is van zeer goede kwaliteit en zeer gevarieerd. Als je wilt snorkelen, dan moet je dat ergens anders doen dan bij het hotel. Je ziet alleen een school grote vissen en een verdwaald gekleurd visje. Het hotel ligt inderdaad afgelegen. Je moet al echt weg met taxi/bus etc. om iets te kunnen ondernemen. 's avonds op een terrasje gaan zitten buiten het hotel gaat niet want er is niks. De animatie is goed. De shows 's avonds zijn een beetje amateuristisch qua uitvoering, maar het idee erachter is goed. Veel Italianen. Tip, ga op zoek naar de neusbeertjes (of zoiets dergelijks) die bij het hotel zitten. Je kunt ze met de hand voeren. Het zijn hele grappige beestjes! Al met al een heel goed hotel. Alleen de ligging is erg geisoleerd.
Gereisd anders in augustus 2006

Andre en Anne, 4-7-2006

Inderdaad prachtig gelegen heel mooi wit zandstrand, personeel erg vriendelijk. Eten show-cooking erg lekker en uiteraard vers, nadeel tafeltjes van 8 pers vaar je moet aanschuiven. .kan je verhelpen door om 08.00 een 2 pers tafeltje in het strandrestaurant te boeken .Animatieteam erg amateuristisch WEL MUGGENMELK meenemen een MUST!. Hotel ver van alles maar dat hadden we bij de boeking moeten zien. TIP : Confortclass boeken bij Martinair, meer beenruimte. Landschap buiten het strand vrij saai.
Gereisd anders in juli 2006

Ruud en Cora, 3-7-2006

We zijn er twee weken geweest en zijn op 21 juni 2006 weer teruggekomen. Prachtige zwembad en strand. Je kunt er prima snorkelen. Op het ressort is een prima duikschool. Eten zeer divers en goed. Service prima. Animatieteam was ook prima en was zeker niet alleen voor andere europeanen. Waren wel veel spanjaarden en italianen maar waar heb je dat niet. Alleen de vlucht met Martinair was weer een verschikking. Zeker boeken maar als het even kan niet met Martinair.
    Gereisd anders in juli 2006

Joyce, 27-6-2006

We zijn net terug van Maeva Tulum en ik moet zeggen dat het een beetje tegenviel. Het was er drukker dan we dachten en er waren alleen super irritante Italianen, Spanjaarden en Argentijnen. Verder vonden we het animatieteam niet geweldig, zij hadden alleen oog voor bovengenoemd volk en hun shows waren ook niet bijzonder. Het strand is inderdaad wel mooi en het eten ook erg goed. Kamers ook heel goed verzorgd en knus! Al met al wel een leuke vakantie gehad, maar we zouden hier niet meer terug gaan!
    Gereisd anders in juni 2006

liesbeth, 7-6-2006

Wij zijn net een aantal dagen terug vanuit club maeva en het is ons zeer goed bevallen goede service en veel variatie in het lekkere eten en drinken.
    Gereisd anders in juni 2006

Angelika, 20-4-2006

Wij zijn net terug vanuit Mexico ,maar waren zeer onder de indruk van dit hotel,we gaan zeker terug.Het was voor ons de eerste keer dat wij all inclusief boeken. Het is jammer dat ze zoveel te maken hebben gehad met de orkaan,maar zeer zeker niets van te merken door het personeel,dat op allerlei manieren de gasten een prettig verblijf bezorgen,en zeer zeker het annimatietaem niet te vergeten.Het eten is er perfect.Club Maeva ga zo door tot gauw.
    Gereisd anders in april 2006

Linda Panneman, 15-10-2005

Wij gaan in december voor de 3e keer naar dit hotel. Het is een aantal jaren in het bezit geweest van Robinson Club en heeft daardoor nog Duitse invloeden, vnml in het management. Het is dus allemaal degelijk geregeld en het personeel is er erg vriendelijk.

Het is een relatief "klein" hotel, 300 kamers. Het strand is erg rustig en ligt in een baai. Verderop zijn nog 2 hotels maar het 1e ligt een stukje verder. Er zijn voldoende ligbedden op het strand. De kamers zijn simpel maar schoon en met een heerlijke douche. Het eten in het hotel is fantastisch, zowel het buffet als aan het strand. Er worden pizza's gebakken als snack en er is altijd voldoende aanwezig. Wij gaan graag naar het hotel vanwege de rustige ligging en je hebt minder overlast van criminaliteit. De lokale bus stopt voor het hotel en je kunt voor een paar pesos naar Playa del Carmen of naar Tulum.

Gereisd anders in oktober 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Club Maeva Tulum bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Maeva Tulum in Puerto Aventuras, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Maeva Tulum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Club Maeva Tulum scoort een 8.56 uit 10 op basis van 9 reviews.