Hotel Catalonia Riviera Maya **

Hotel Catalonia Riviera Maya
Catalonia Riviera Maya
8,8

49 reviews over Hotel Catalonia Riviera Maya in het Nederlands

mooi hotel met goede animatie en fijne sfeer

joma, 24-6-2017

zeer goede animatie en goede service het eten jammer genoeg is in de buffet ,

vrij slecht koud, taai ligt te lang en weinig keus.de diversen bars zijn prima met

geweldig personeel ..het park ligt jammer genoeg erg afgelegen.

zorg voor goede muggen preventie anders wordt je helemaal lek geprikt

Gereisd met partner in juni 2017

super

john, 26-4-2017

alles tot in de puntjes verzorgd, twee hotels Riviera Maya en Yucatan Beach delen alle faciliteiten Restaurants en zwembaden.

Onbeperkt a la cart eten muv van één restaurant deze was voor privileged gasten.

Personeel heel behulpzaam.

Gereisd met partner in april 2017

fantastisch

J. Dassen, 13-4-2017

Alles was geweldig , alles was erg schoon, geweldig lief personeel

en goed eten in de restaurants en buffet.

leuke animatiegroep. En s'avonds was er meestal wel iets te doen in

het theater.

Gereisd met partner in december 2015

prima resort

johan40060, 17-10-2016

We zijn 2 weken in dit resort geweest en er is niet 1 puntje dat we als minder kunnen benoemen. Voor iedereen die ooit een keer naar Mexico wil gaan: dit is absoluut een aanrader!!! Er rijden gratis shuttle busjes naar Playa, dus je overal in de buurt. Erg leuk: op 10 minuten lopen is een haventje waar ook de dolfijnen zwemmen!!! Enorm super resort!!! te gek personeel, goed service en enorm gastvrij.

de hierbij getoonde 2sterren is niet goed omdat het terplekke een 4 sterren resort is.

Gereisd met partner in september 2016

Heel goed hotel!

Kimberly, 29-11-2015

Een heel goed hotel, personeel is ontzettend vriendelijk. Buffet restaurants voor zowel ontbijt,lunch en diner waren niet veel bijzonders. Was niet veel variatie. De 4 ala carte restaurants (japanner, grill, mexicaan en de italiaan) zijn overigens Top. Allemaal heel goed eten en heel leuk. Wij lagen vooral aan het strand, jammer van de stenen in de zee. Verder echt een heerlike vakantie gehad, alles mega schoon en hygienisch!

!! Beetje apart was toen we aankwamen, er was een 'lek' in de kamer. Gewoon een overboeking dus. (Prima geregeld, andere hotel was ook prachtig) Viel ons op dat er wel veel overboekingen waren, wij spraken mensen die voor hun hele verblijf overboekt waren, en zagen het gebeuren bij mensen die kwamen inchecken. 3 x de bijna twee weken dat wij daar zaten (en hebben meegemaakt) is wel een beetje veel....! Kregen wel een upgrade daarna maar toch. Verder nogmaals was het een heerlijke vakantie!

Gereisd met partner in november 2015

Fantastisch! We komen hier zeker weer terug!

Marloes, 8-11-2015

Wij hebben een super vakantie gehad. Erg vriendelijk personeel. Wij voelden ons net lid van de koninklijke familie zo goed werden wij behandeld. Eten was super. A la carte in het japanse-, steak- en italiaanse restaurant is echt een aanrader. Bij de Japanner werd het eten aan de tafel bereid. De accommodatie zag er erg verzorgd en schoon uit. Mooie zwembaden en een prima kamer.

Elke avond een super leuke theater show en een heel goed bandje.

Ook mag je gratis naar de discotheek (in het hotel ernaast) en naar de sport bar. Hier hebben wij ons erg vermaakt.

Gereisd met partner in oktober 2015

Super vakantie

Grace Ketelaar-van Domburg, 9-10-2015

Wij hebben een geweldige vakantie gehad van 2 weken. Het hotel onze (uitzicht op het zwembad én zee Yucatankant) de schoonmaak alle personeel eten en drinken het entertainmentteam zon zee en strand de omgeving zwemmen met dolfijnen de ruïnes in Tulum, Playa del Carmen en ga maar zo door we hebben van alles genoten. De á la carte restaurants waren goed maar ook in de buffetrestaurant werd je als een gast behandeld. De beachparty's de Mexicaanse avond de shows en overdag alle spelen die er werden georganiseerd. We hopen zeker ooit nog in de gelegenheid te zijn om terug te gaan :)
Gereisd met partner in oktober 2015

Super hotel!

T., 8-9-2015

Het hotel is echt geweldig, echt een aanrader!

Het was een van de ''goedkopere'' hotels, maar daar was zeker niks van te merken.

Een gezellige sfeer, genoeg animatie, geweldig eten (vooral de Japanner!), hele mooie kamers; ook als je niet voor een upgrade gaat, 5 bonnen om a la carte te eten (meer dan genoeg, we hebben ze niet eens opgemaakt), fijne bedden en super schoongemaakt elke dag.

Eerlijk toegegeven, ik heb mooiere stranden gezien, maar de zee was uiteraard alsnog prachtig. En er lag inderdaad wel zeewier, maar dit werd bijna 24/7 weggehaald door het personeel, en natuurlijk heeft dit niks met het hotel te maken. Dit was overal zo.

Ook de excursies die werden aangeboden waren super! Netjes georganiseerd en niet te duur.

Je kon ook gratis fietsen meenemen van het hotel, ook heel fijn.

Gereisd met partner in augustus 2015

Fantastisch!

Jolanda, 2-8-2015

Hotel fantastisch en schoon, vriendelijk hardwerkend personeel.

Eten was heerlijk. En dan die heerlijke verse fruitsmoothies!

Jammer van al het zeegras dat aanspoelt op het strand. Hierdoor geen parelwitte zandstranden en soms ruik je het ook.

Wil je excursies doen, dan is er veel om te kiezen, maar neem een goed gevulde portemonnee met dollars mee!

We hebben geboekt via een touroperator en zoals we al vooraf hadden gelezen is de reisleiding ver te zoeken. Bij aankomst op Cancun heeft ze ons de welkomstenvelop overhandigd en nog meegedeeld dat haar telefoonnummer in de informatiebrief stond vermeld. Dus als er iets was konden we haar altijd bellen of een Whats-appje sturen.

Toen we werden overvallen door een bericht van overlijden van onze (schoon)vader in NL hebben we haar gebeld , maar kregen we te horen dat we dan maar onze reisverzekering moesten bellen. Daarna niets meer van haar vernomen!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Fantastisch hotel

Daisy, 29-7-2015

We zijn 12 dagen verbleven in dit hotel, in een woord geweldig! Het personeel is vriendelijk, de kamers eenvoudig maar schoon, het eten goed(a la carte super) en de cocktails heerlijk.

Het gehele resort was tot in de puntjes perfect onderhouden, elke dag werd het water gecontroleerd in de zwembaden en het animatieteam zorgt ervoor dat je je geen moment hoeft te vervelen.

Zonder betaling een kluisje op je kamer en overal wifi.

Wij gaan zeker nog een keer terug!

Gereisd met partner in januari 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Catalonia Riviera Maya bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Catalonia Riviera Maya in Puerto Aventuras, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Catalonia Riviera Maya zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Catalonia Riviera Maya scoort een 8.76 uit 10 op basis van 54 reviews.