9,2

Uitstekend

11 reviews over Hotel Cameleon Marival in het Nederlands

Supertevreden

Tom, 17-8-2008

Goed gegeten lekker uitgerust en uiterst vriendelijk personeel.
Gereisd met partner in augustus 2008

A. Goezinne, 29-4-2008

het was een super hotel, vriendelijk personeel, lekker en uitgebreid eten. het hotel was erg schoon,.

kortom super...

Gereisd anders in april 2008

M. van der Plaat, 21-4-2008

Dit resort is ons prima bevallen. Goede ligging, goed onderhouden, goede service en heel schoon.Een zeer ruime keuze v.w.b. het eten en drinken.All inclusive is echt all inclusive.
Gereisd met partner in april 2008

Chantal, 10-5-2006

Een fantastisch en heel groot resort! Veel zwembaden, restaurants (waar je echt heerlijk kunt eten) en hele leuke excursies in de buurt, die je kunt boeken vanuit het hotel. s'Avonds marktkraampjes op de tropische tuinpaden van het resort. Dolfijnenbaai op loopafstand. Mooi en gezellig dorpje met relaxte sfeer. Kortom, mijn mooiste vakantie ooit!!(Nog steeds heimwee)
Gereisd anders in mei 2006

jessie, 29-7-2005

wi zijn in 2001 in dit hotel geweest en we denken er nog steeds met een grote glimlach aan terug. We zouden graag weer terug gaan ik kan alleen geen nederlandse reisorganistie vinden die dir hotel nog in zijn pakket heeft, wie kan ons helpen
Gereisd anders in juli 2005

jolanda, 26-6-2005

Dit is een heerlijk hotel en het plaatsje erbij is ook leuk ,klein maar ontzettend knus heerlijk rustige omgeving je kunt er veel leuke excursis maken en niemand die je lastig valt.

Kortom een heerlijk vakantieadresje

Gereisd anders in juni 2005

Bas en Yvonne (Breda), 24-6-2005

Mijn vriendin en ik zijn vorig jaar hier op vakantie geweest. Hoewel we niet getrouwd waren, leek het wel onze honeymoon ... Perfect hotel, veel faciliteiten, vriendelijk personeel, goed eten (wel heel erg op Amerikanen gericht).

Gereisd anders in juni 2005

Edwin en Maria, 22-4-2005

In 2004 geweest. Zeer goed hotel en het eten was ook uitstekend en gevarieerd.

Het enige minpuntje was dat het soms moeilijk was om een ligstoel aan het strand te krijgen omdat vele toeristen al 's morgensvroeg hun handdoeken op de stoelen leggen en zich daarna niet meer laten zien. Verder is het hotel een absolute aanrader.

Gereisd anders in april 2005

Edwin en Maria, 24-8-2004

Erg goed hotel, veel faciliteiten, vriendelijk personeel, goed eten.

Het enige nadeel is dat je zeer moeilijk een strandstoel kunt krijgen omdat veel mensen al 's morgens vroeg opstaan en hun handdoek erop leggen en dan komen ze pas uren later (of soms helemaal niet) op het strand. Daar zouden ze iets aan moeten doen, maar verder is het perfect.

Gereisd anders in augustus 2004

Monique, 18-8-2004

Wij zijn hier in december 2003 geweest en hebben een geweldige vakantie gehad.De service was ontzettend goed en het personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Bij het eten was er altijd voor elk wat wils en we hebben nog nooit z'on uitgebreid buffet gezien. Mocht je toch een keer iets anders willen, dan ging je gewoon naar een van de andere 3 restaurants in het hotel.Het enige nadeel was dat er in de omgeving niets te doen was. Wel kon je weer zeer veel leuke excursies boeken die allemaal nog niet eens zo ver rijden waren. Tevens kon je bij het hotel snorkelen, duiken (koraalrif voor het hotel) surfen, zeilen, vissen etc. ook genoeg bij het hotel te doen dus.
Gereisd anders in augustus 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cameleon Marival in Puerto Aventuras, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cameleon Marival zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Cameleon Marival scoort een 9.18 uit 10 op basis van 11 reviews.