Hotel Viva Wyndham Azteca ****

8,8

381 reviews over Hotel Viva Wyndham Azteca in het Nederlands

Prima hotel

R Kleinman, 27-5-2017

Prima hotel wel heel erg op Italianen Duitsers en Fransen gericht wat toch wel irritant word als je er wat langer verblijft maar prima hotel kamers zijn verouderd uitstekend eten en naar het centrum is het ongeveer 30 min lopen het hotel heeft een mooi zwembad en gelijk lekker bij het strand wat een plus punt is dat handdoekje leggen niet word gewaardeerd en gewoon weg word gehaald
Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Super!

Nc, 22-5-2017

Prima hotel, goed eten, leuke mensen van entertainment en prima ligging!
Gereisd met partner in januari 2016

voor de 2e keer weer goed

Strijp, 27-4-2017

Dit was onze tweede keer, nog even gastvrij en vriendelijk en het eten was nog steeds goed en afwisselend.

Wat ons wel was opgevallen is dat er rook zones zijn gemaakt, ook het handdoekje leggen zijn ze aan het aanpakken. ( goed idee )

We hadden een excursie naar Tulum geboekt via het hotel, prima geregeld een mooie ruime mini bus met engels sprekende gids " goedkoper " 53 euro ipv 69 euro – touroperator

Wat ook heel goed gaat is met de boot naar Cocumel we zijn gegaan met locale firma, pas op voor de verkopers ze trekken je nog net niet de winkel in ( erg hindelijk )

Wat wel een minpuntje is het internet, 4 jaar geleden waren wij hier ook, in deze 4 jaar is het internet niet verbeterd ( prima ontvangst bij de fontein ) voor de rest is het slecht, zo niet heel slecht. Dit is al 4 jaar aangegeven en nog steeds niets aangedaan Heel jammer ondanks de div toezeggingen, in de lobby is het versturen van een foto op whatsapp zelfs niet mogelijk. Ondanks dit min puntje hebben we een erg leuke vakantie gehad. En zijn blij dat wij weer voor Azteca zijn gegaan ook dank aan Alex ( Tequila ) & Victor ( Poolbar )

Gereisd met partner in maart 2017

Fantastisch!

Mulder, 13-3-2017

Dit hotel is heel mooi.

Goede service, heerlijk afwisselend eten.

Zeer leuk animatieteam met hele mooie shows, zij staan de gehele dag voor je klaar.

Gezellig complex, niet te groot. Precies goed, geweldige vakantie!

Gereisd met vrienden in november 2016

Geweldig hotel!

Wilma, 6-2-2017

Kleinschaliger hotel met zeer gastvrij en vriendelijk personeel, alles goed schoon, prima buffet, heerlijk palmenstrand, animatie, themarestaurants iets minder, maar op alle fronten een aanrader! Je werd door elk personeelslid steeds vriendelijk gegroet wat je toch een heel speciaal gevoel gaf.

Hebben ons bij ziekenhuisopname heel goed geholpen wbt extra verblijf op de kamer. Geen moeite teveel.

Gereisd met partner in januari 2017

Was goed

Syl, 8-12-2016

We komen al 10 jaar december 3 weken hier

We zien het ieder jaar achteruit gaan ze discrimineren de rokers elk jaar meer nu nig minder plekken

Je miet nu op het plein zitten op ijzere stoelen

Ongezellig is het geworden

Mensen die hier werken zijn heel lief

Sinds de Nederlandse manager weg is is alles slechter geworden

Wij gaan op ziek naar wat anders

Waar iedereen gelijk is en niet gericht op Italianen die op de eerste plaats komen walgelijk

Gereisd met partner in december 2016

Super goed hotel!!

Saskia, 29-8-2016

Dit hotel is een aanrader ! Personeel is erg vriendelijk, er is continu iemand bezig om te dweilen of schoon te maken in restaurant. De tuinen zijn zeer goed onderhouden. Het buffet is prima en is gevarieerd. Het italiaanse restaurant il palco is een aanrader! Wij zijn ook bij het italiaanse restaurant in Maya geweest maar vonden we lang niet zo goed, ook de aankleding was bij il palco leuker. Wat Azteca leuker maakt dan Maya is, zoals al vaker hieronder aangegeven, het gevoel dat dit een kleinschaliger hotel is. Het binnenplein waar je eet is erg mooi en knus aangekleed in tegenstelling bij Maya waar het heel groot is. Boek geen excursies bij hotel maar bij een plaatselijk kantoortje. Je kunt hier onderhandelen en scheelt enorm. Strand is fantastisch mooi! Genoeg ligbedden en genoeg schaduw van palmbomen en parasols. Het zwembad is prima maar water is te warm.

Minpunt is dat in de fitnessruimte geen airco aanwezig is, dus sporten was niet te doen bij deze temperaturen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

fantastisch

fam. Otten, 30-7-2016

Wij vonden alles geweldig, goed verzorgd, vriendelijk personeel, heel schoon.

We nemen dit hotel zeker in overweging voor een volgende keer.

Gereisd met vrienden in juli 2016

Leuk hotel met vriendelijk personeel

Marianne, 15-6-2016

Leuk kleinschalig hotel personeel doet echt zijn best leuk annimatieteam je kan de hele dag eten en drinken zwembad is niet zo groot en weinig bedjes aan het zwembad maar daar staat ook geen zuchtje wind dus strand vonden wij fijner playa del carmen is goed te lopen taxi terug 90 pecos wij hebben 16 heerlijke dagen gehad
Gereisd met vrienden in mei 2016

Fantastisch en schoon hotel

Germa, 12-4-2016

Het is een gezellig hotel, zeer netjes en schoon. Eten was goed, iedere avond een ander thema.

Jammer dat de handdoeken al zeeeer vroeg op de bedjes bij het zwembad worden gelegd, de mensen zijn de hele dag afwezig en komen aan het eind van de dag daar liggen. maar ik denk dat dit wel bij ieder hotel zo is.

Gereisd met partner in april 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Viva Wyndham Azteca bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Viva Wyndham Azteca in Playa del Carmen , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Viva Wyndham Azteca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Viva Wyndham Azteca scoort een 8.77 uit 10 op basis van 387 reviews.